www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (7 jaar en 19 dagen geleden)

Incentro uitgeroepen tot beste werkgever van 2014

Nootdorp, 26 maart 2014. Gisteravond is bekend gemaakt dat Incentro, ICT consultancy bedrijf met 100% focus op Enterprise Information Management, op de lijst van Best Workplaces 2014 van Nederland staat. Daarmee mag Incentro zich voor de vierde keer in haar bestaan beste werkgever van Nederland noemen. De lijst van Best Workplaces is samengesteld op basis van empirisch onderzoek van Great Place to Work® Nederland. Jaarlijks worden de hoogst scorende organisaties onderscheiden als Best Workplaces van Nederland.

Great Place to Work® Nederland onderzoekt de mate van vertrouwen, de trots en het plezier binnen organisaties. Op basis van de positieve antwoorden op een vragenlijst van 58 stellingen en twee open vragen wordt de lijst van Best Workplaces van Nederland bepaald. Erik van Riet, directeur GPTW Nederland: "De organisaties die op de lijst van Best Workplaces staan, hebben werkomgevingen ontwikkeld waar vertrouwen, trots en plezier centraal staan. Een resultaat om trots op te zijn!”

Incentro streeft ernaar om een moderne werkgever te zijn en de juiste randvoorwaarden te creëren om collega’s te laten excelleren. Eigen verantwoordelijkheid staat daarbij centraal. Mooiste voorbeeld hiervan is de totstandkoming van een Incentro vestiging in Istanbul eind vorig jaar. Een plan van twee collega’s, Hakki Cabuk en Adnan Bor, die daar de handen voor op elkaar kregen en inmiddels met hun gezinnen in Istanbul wonen en werken. Doordat Incentro is georganiseerd volgens het cellenmodel van Eckart Wintzen, blijft het bedrijf, ondanks haar groei, plat en persoonlijk.

Bart-Jan Knegt, consultant Incentro: “Samen met vier andere Incentronauten was ik gisteravond bij de uitreiking aanwezig. Erg leuk om mee te maken en nog leuker om in de prijzen te vallen. Deze titel onderstreept dat er binnen Incentro veel vertrouwen in elkaar is en we met plezier samenwerken. Dat maakt Incentro een fantastisch bedrijf om voor te werken.”

Over Incentro
Incentro is een ICT consultancy bedrijf met 100% focus op Enterprise Information Management, het vakgebied dat Business Intelligence, Content Management en Enterprise Search samenbrengt. Door deze focus kan Incentro als geen ander informatie verrijkt, relevant en compleet organiseren voor haar opdrachtgevers. Incentro richt zich op de bovenkant van de markt, zowel bedrijfsleven als overheid. Incentro heeft bewezen dat de ingeslagen weg tot succes leidt. Zo groeit het bedrijf al acht jaar op rij en werd het in 2014 voor de vierde keer uitgeroepen tot Great Place to Work in Nederland.

Over Great Place to Work®:
Al meer dan 25 jaar helpt Great Place to Work® (GPTW) wereldwijd organisaties bij het worden en blijven van een Great Workplace. GPTW doet dit door begeleiding in de ontwikkeling van een organisatiecultuur waarin vertrouwen, trots en plezier centraal staan. Overal werkt GPTW met dezelfde onderzoeksmethode die begin jaren tachtig is ontwikkeld door de Amerikaanse journalisten Robert Levering en Milton Moskowitz. Zij werden gevraagd om een boek te schrijven over de 100 beste Amerikaanse bedrijven om voor te werken. Op basis van vele  bedrijfsbezoeken, formuleerde Levering een aantal criteria voor een ‘Great Workplace’. Daarin stelde hij de relatie tussen werknemers en managers in het bedrijf centraal. Hoe meer onderling vertrouwen er is in een organisatie, hoe prettiger werknemers en leidinggevenden het volgens Levering vinden om voor die organisatie te werken. GPTW ondersteunt organisaties door onderzoek, advies, educatieve evenementen en trainingen in te zetten. GPTW werkt met bedrijven, non-profitorganisaties en overheidsinstanties in 47 landen op alle continenten. Het instituut, met hoofdkantoor in San Francisco, stelt elk jaar in 47 landenlijsten samen van organisaties die in aanmerking komen voor het predicaat Beste Werkgever. Jaarlijks doen wereldwijd 6.000 organisaties mee aan dit onderzoek en wordt het vertrouwen van circa 12 miljoen medewerkers gemeten. Daarmee is het het grootste onderzoek in zijn soort. www.greatplacetowork.nl
Laatste van Incentro
Incentro maakt voor het dertiende jaar op rij flinke groei door

Incentro opent kantoor in Kenia; ontwikkeling Fair Trade Software gestart

11 jaar groei op rij voor Incentro
Verstreken tijd: 7 jaar en 19 dagen
Incentro contact

Logo Incentro

info@incentro.com
  www.incentro.com
Incentro sociaal

Incentro tweets

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting
Logo Infoblox
Logo Sitecore