www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

Meest gebruikte oplossing voor digitale handtekeningen beschikbaar voor Office 365

Word-, Excel- en PDF-documenten rechtstreeks vanuit SharePoint Online digitaal ondertekenen met de CoSign Connector

Amsterdam, 25 maart 2014 - ARX, de marktleider in digitale handtekening oplossingen, zal - tijdens de Office 365 Connect-conferentie in Haarlem (01-02 april 2014) - de nieuwste toevoeging aan de lange lijst van integraties met toonaangevende documentsystemen demonstreren; de CoSign Connector voor SharePoint Online.

CoSign Central en CoSign Cloud klanten die gebruik maken van Office 365 zijn door deze uitbreiding in staat om met alle functies uitgeruste digitale handtekeningen toe te voegen aan hun documenten; vanaf elke computer of mobiel apparaat, net zoals ze nu doen met hun SharePoint-systeem op de eigen locatie.

Gebruikers van de CoSign Connector kunnen documenten weergeven vóór ze te ondertekenen en rechtstreeks via de SharePoint Online gebruikersinterface Word-, Excel- en PDF-documenten digitaal ondertekenen. De integriteit van de handtekening en de identiteit van de ondertekenaar is controleerbaar. Ook kunnen CoSign gebruikers hun profiel beheren (het maken van grafische handtekeningen, instellen van standaard ondertekeningredenen, enz.).

"Als enige oplossing voor digitale handtekeningen die naadloos is geïntegreerd met SharePoint, zijn we blij met de presentatie van de nieuwste uitbreiding voor onze SharePoint Connector-familie. Kenmerkend voor deze product release is dat onze CoSign Central en CoSign Cloud klanten nu in staat zijn om documenten digitaal te ondertekenen via zowel hun lokale SharePoint-systeem als hun SharePoint Online-account", zegt John Lageman, VP Alliances Europe en Benelux Director.

De nieuwe CoSign Connector voor SharePoint Online wordt gedemonstreerd  tijdens European Office 365 connect op 1 en 2 april in Haarlem.

ARX Benelux - De Cuserstraat 93 - 1081 CN Amsterdam. Tel: + 31 (0)20 894 91 91

Over CoSign
CoSign van ARX is de meest gebruikte oplossing voor digitale handtekeningen met miljoenen ondertekenaars bij grote organisaties, het MKB, overheden en cloud-diensten over de hele wereld. Forrester Research positioneert CoSign in hun Wave: E-Signatures, Q2 2013 rapport als "de sterkste oplossing voor digitale handtekeningen".

Dankzij de ‘cross-enterprise’ CoSign-oplossing zijn klanten in staat om handtekening-afhankelijke processen snel te transformeren van papierintensieve naar papierloze. Tegelijkertijd borgen zij vertrouwen, integriteit en controle binnen hun zakelijke en IT-omgevingen. De investering wordt snel terugverdiend door doorlooptijden en papiergerelateerde kosten te verminderen en de veiligheid te verbeteren door middel van juridisch gewaarborgde documenten die gemakkelijk kunnen worden geverifieerd via algemeen beschikbare applicaties zoals Microsoft Office en een PDF-reader.

CoSign, zowel lokaal beschikbaar als in de cloud, kan op elk apparaat worden gebruikt om eenvoudig digitale handtekeningen toe te voegen aan documenten in Word, Excel, PDF, SharePoint en vele andere toepassingen en bestandsformaten. Het kan naadloos worden geïntegreerd in een bestaande documentgerelateerde workflow, toepassing of dienst met de garantie dat bestanden altijd binnen het IT-netwerk zullen blijven. Het zorgt ook voor de naleving van de regelgeving, de strengste landspecifieke wetgeving en technische normen. Voor meer informatie over de CoSign-oplossing voor digitale handtekeningen zie de website.

***

CoSign is a registered trademark of Algorithmic Research, Ltd. All other trade names and trademarks are the property of their respective holders.

Voor redactionele informatie Benelux:
Influx PR - Jakob Brons - +31 (0)55 366 3034 - arx@influx-pr.com
Laatste van ARX Benelux kantoor (CoSign)
CoSign tijdens SharePoint Connect 2014 in Amsterdam: digitale of elektronische handtekening

Neomatics in België Value Added Reseller voor ARX / CoSign

Het nieuwe CoSign Click: snelle, efficiënte en veilige ondertekeningprocessen voor partners en klanten

Logo Influx PR & Communicatie
ARX Benelux ka.. contact

Logo ARX Benelux kantoor (CoSign)

+ 31 (0)20 894 91 91
  arx@influx-pr.com
  www.arx.com
ARX Benelux ka.. sociaal

ARX Benelux ka.. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Thales

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl