www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2007 dagen geleden)

Schuitemaker klaar voor groei met Dynamics NAV 2013 van Logic Vision

Afgelopen week is de opdracht voor de levering en implementatie van Microsoft Dynamics NAV2013 voor Schuitemaker getekend. José van Anrooij, Account Manager Logic Vision is erg trots op de opdracht en gelooft dat Schuitemaker met Dynamics NAV 2013 klaar is voor de toekomst. “Schuitemaker is een prachtig bedrijf dat de afgelopen jaren groei heeft laten zien. De groei die Schuitemaker doormaakt wordt met Dynamics NAV beter gestroomlijnd.”

De relatie tussen Schuitemaker en Logic Vision gaat 1,5 jaar terug. De eerste gesprekken vonden plaats in september 2012 en na een blauwdruk periode werd op 13 maart de handtekening gezet onder de overeenkomst. De kennis van zaken, de “klik” en de bekwaamheid van de consultants waren de reden voor Schuitemaker om met Logic Vision in zee te gaan.

Alle modules die beschikbaar zijn in Dynamics NAV worden ingericht waarbij de nadruk gelegd wordt op productie, configuratie, HPP en service. De implementatie zal in 2 fases plaatsvinden. In de eerste fase 35 full en 15 limited users en in de volgende fase nog 28 extra limited users. Het is het streven van het gehele project team om op 1 oktober 2014 “live” te gaan met Dynamics NAV 2013.

Samen met Dynamics NAV 2013 is Schuitemaker klaar voor de toekomst.

Over Schuitemaker
Schuitemaker heeft een vooraanstaande positie op zowel de agrarische markt als op de overheidsmarkt. Voor beide sectoren geldt, dat Schuitemaker haar positie door de jaren heen heeft weten te behouden door goed te luisteren naar de wensen van de klanten, toekomstige behoeftes vroegtijdig te signaleren en de technologische ontwikkelingen nauwgezet te volgen. Schuitemaker Machines is in 1918 ontstaan.

Het bedrijf ontwikkelt, produceert en verkoopt al ruim 90 jaar professionele landbouwwerktuigen op het gebied van voederwinning, voeren en bemesten. De kracht van alle Schuitemaker producten is met name de eenvoud en het gemak voor de gebruiker. Daarbij zijn service, veiligheid en duurzaamheid belangrijke uitgangspunten. De Schuitemaker machines worden verkocht over de gehele wereld. Schuitemaker Industrial richt zich met name op een totaalpakket aan winterdienstoplossingen voor de Nederlandse markt, van zoutstrooiers tot sneeuwploegen en van opslagloodsen tot strooimanagementsystemen. Beide bedrijven kunnen bovendien altijd vertrouwen op een ervaren en deskundig aftersales team.

V.l.n.r:  Maarten Speet (General Manager, Logic Vision), José van Anrooij (Account Manager, Logic Vision), Rik Bakker (Financieel Directeur, Schuitemaker), Erjan Nijkamp (Calculator / ICT, Schuitemaker), Jeroen van de Maat (Productieleider, Schuitemaker)
Tags bij dit bericht