www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (7 jaar en 21 dagen geleden)

Esize realiseert groeiambitie met vestiging in België

Weesp, 25 maart 2014 - Esize opent per 1 mei 2014 een nieuw kantoor in België. Dit heeft de Nederlandse leverancier van Cloud Spend Management-software vandaag bekend gemaakt. De vestigingsplaats van het kantoor is Antwerpen. Esize verwacht op deze strategisch gekozen locatie zijn lokale verkoopactiviteiten en klanten optimaal te kunnen ondersteunen. Met de sterkere aanwezigheid in België en Luxemburg  geeft het management invulling aan zijn ambitie om zowel nationaal als internationaal sterk door te groeien.

Internationale ambitie
"We zijn uiterst tevreden met het resultaat dat we al 14 jaar neerzetten in Nederland. Maar onze ambitie reikt verder”, zegt Tim Schaefers, Managing Director Esize. “Ons doel is om de komende jaren de Europese groei binnen onze focusmarkten te versnellen. Hiertoe zullen wij onze internationale strategie een flinke impuls geven. De vestiging in Antwerpen heeft voor ons een belangrijke functie als bruggenhoofd naar de Europese markt en brengt ons dichter bij onze klanten en partners in België”.

Lokale mensen
Esize is al jarenlang internationaal actief en kent gebruikers wereldwijd. “Ook in België hebben wij tal van succesvolle projecten gerealiseerd en bevoorrechte relaties opgebouwd met toonaangevende klanten”, vertelt Tim Schaefers. “Onze jarenlange ervaring leert dat de implementatie van een inkoopsysteem verder gaat dan software alleen. Dit betekent verandering en raakt alle processen in een organisatie. Ons doel is om mensen, business en technologie zo optimaal mogelijk met elkaar te verbinden. Een succesvolle implementatie vraagt om een goed begrip van bedrijven, hun processen en de mensen die met de systemen werken. Met inzet van de juiste lokale mensen en hun kennis van de markt verwachten wij onze klanten in België en Luxemburg nog beter van dienst te kunnen zijn”.

Cloud Spend Management
Door de schaalbaarheid, flexibiliteit en toegankelijkheid van de software-applicaties leent het cloud platform van Esize zich bij uitstek voor internationale uitrol. Esize helpt organisaties in uiteenlopende branches om alle stappen van het inkoop- en facturatieproces te automatiseren, en daarmee efficiënter en inzichtelijker te maken. De innovatieve software biedt een online platform waarop vele inkoop-organisaties en leveranciers efficiënt met elkaar communiceren. De diverse softwaremodules bieden samen een complete oplossing voor het ondersteunen van het volledige inkoopproces (Source to Pay), op basis van Software as a Service (SaaS). Het onderhoud en beheer van de applicatie ligt bij Esize, wat vele voordelen biedt op het gebied van kosten, beheer en onderhoud.

Einde persbericht

Over Esize
Besparen begint met slim uitgeven. Als marktleider in Cloud Spend Management-oplossingen helpen wij organisaties om meer inzicht en controle over hun bedrijfsuitgaven te krijgen. Dit doen wij door alle stappen van het inkoop- en factuurafhandelingsproces (Source to Pay) efficiënter en transparanter te maken. Van sourcingtrajecten, contractbeheer en inkooptransacties tot samenwerking met leveranciers en automatische afhandeling van facturen. Door inkoopexpertise en financiële kennis te bundelen hebben wij een passend antwoord bij vraagstukken rond spend management. Dit laten wij sinds 1999 zien bij multinationals en nationale organisaties in uiteenlopende sectoren. In internationale onderzoeken, door onder andere Capgemini en Forrester, komt Esize steevast als één van de koplopers naar voren. Met onze software bieden wij een online platform waarop vele inkooporganisaties en leveranciers efficiënt met elkaar communiceren.

Voor meer informatie: www.esize.nl

Esize, Evelien Vegers, evelien.vegers@esize.com, +31 (0)294 752 700
Laatste van Esize
Esize wordt onderdeel van PROACTIS

Esize genoemd in ‘Vendor Landscape ePurchasing rapport’

Esize8 is live: succesvolle lancering vernieuwd platform voor Inkoop, Finance & HR
Verstreken tijd: 7 jaar en 21 dagen
Esize contact

Logo Esize

info@esize.nl
  www.esize.nl
Esize sociaal

Esize tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis