www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Ordina gecertificeerd als Top Employer ICT 2014

Ordina heeft voor het tweede jaar op rij het keurmerk 'Top Employer ICT' ontvangen van het Top Employers Institute. Deze certificering wordt gegeven aan organisaties die zich onderscheiden op het gebied van goed werkgeverschap. Ordina is geselecteerd op basis van een goede score op arbeidsvoorwaarden, training & ontwikkeling, carrièremogelijkheden, cultuurmanagement en innovatie.

Wouter van Essenberg, directeur Human Resources bij Ordina, over de certificering: "Wij zijn trots dat we ook dit jaar weer gecertificeerd zijn. Het is een bevestiging dat wij tot de beste werkgevers uit de ICT-sector behoren. Ordina is een mensenbedrijf. Onze medewerkers richten zich op een goede en langdurige samenwerking met onze relaties, waarbij onze missie 'Samen Duurzaam Innoveren' onze leidraad is. Continue ontwikkeling staat bij ons voorop, door ontwikkeling on the job, door kennisdeling en via ons eigen opleidingsinstituut, de Ordina Academy. Daarnaast investeren we veel tijd in de onderlinge verbinding tussen medewerkers."

Het Top Employers Institute (voorheen CRF Institute) doet internationaal onderzoek naar HR-beleid en arbeidsomstandigheden. De certificering wordt alleen toegekend als het onderzochte bedrijf aan een hoge standaard voldoet.

Samantha Crous, Regional Director South Africa and Benelux bij het Top Employers Institute: "Optimale werkomstandigheden zorgen ervoor dat werknemers zich op zowel persoonlijk als professioneel vlak kunnen ontwikkelen. Ons grondige onderzoek heeft aangetoond dat Ordina een uitstekende werkomgeving biedt. Daarnaast ontplooit Ordina diverse creatieve initiatieven op het gebied van secundaire arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden en goed doordachte performancemanagementprogramma's die uitstekend aansluiten op de bedrijfscultuur."

Fotobijschrift:Wouter van Essenberg, directeur Human Resources bij Ordina (rechts op de foto), neemt de award in ontvangst van David Plink, Chief Executive Officer van het Top Employers Institute.

OVER ORDINA
Ordina is de grootste, onafhankelijke dienstverlener op het gebied van consulting, solutions en ICT in de Benelux. Wij richten ons op bedrijven en organisaties in de financiële dienstverlening, overheid, zorg en industrie.

Als bedenkers, bouwers en beheerders van een betere digitale wereld hebben wij de expertise om bedrijfsprocessen en ICT duurzaam te verbeteren. Met ruim 2.900 medewerkers zetten wij ons daar dagelijks voor in. Onze kracht is dat wij strategie en beleid kunnen vertalen naar de bedrijfsprocessen van onze klant door onze kennis van zijn organisatie, zijn markten en de lokale wet- en regelgeving. Wij willen samen met onze klanten duurzaam innoveren.

Wij werken aan nieuwe ontwikkelingen vanuit acht innovatiethema's: Big Data, Cloud Computing, Mobile, Social Media, Security, Smart Sourcing, Unified Communications & Collaboration en ICT Talent Development.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Nieuwegein. Daarnaast zijn er diverse regiokantoren in de Benelux. De onderneming is opgericht in 1973. Het aandeel is sinds 1987 genoteerd aan NYSE Euronext Amsterdam en maakt deel uit van de Smallcap Index (AScX). In 2013 behaalde Ordina een omzet van EUR 377 miljoen.

Voor meer informatie:
Media:
Arnold Pouls, directeur Communicatie
Tel: +31(0)646340367
arnold.pouls@ordina.nl
www.ordina.nl
Laatste van Ordina
Resultaten derde kwartaal 2019 Ordina N.V.

Ordina Massive Open Online Course DevOps groot succes

Resultaten eerste kwartaal 2016 Ordina N.V.; Verbeterd resultaat
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Ordina contact

Logo Ordina

+31(0)30 663 7000
  info@ordina.nl
  www.ordina.nl
Ordina sociaal

Ordina tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage