www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 120 dagen geleden)
PR: Progress Communications

LaCie levert snelste draagbare externe opslagoplossing ter wereld

CUPERTINO, CALIFORNIË – LaCie, het topmerk van Seagate Technology (NASDAQ: STX), introduceert de snelste draagbare opslagoplossing allertijden: de nieuwe LaCie™ Little Big Disk met Thunderbolt™ 2. Deze schijf levert snelheden tot wel 1.375 MB per seconde* en past in een laptoptas. Met deze voordelen beschikken professionals eindelijk over een écht draagbare oplossing om 4K-video op locatie te bewerken.

OPSLAG VOOR HET 4K-TIJDPERK
Om de Thunderbolt 2**-snelheden optimaal te kunnen benutten, heeft LaCie de Little Big Disk™ ontworpen met een van de allerbeste Solid State Drives die momenteel op de markt verkrijgbaar is: twee PCIe Gen 2 SSD's van 500 GB. Door twee Little Big Disks in serie te schakelen, zijn technologische grenzen nog verder te verleggen en hogere snelheden te behalen dan de maximale overdrachtsnelheid van Thunderbolt 2. Sluit een gebruiker de schijven parallel aan op de krachtige nieuwe Mac Pro® van Apple®, dan zijn snelheden tot maar liefst 2.600 MB per seconde mogelijk.

Naast de voordelen op het gebied van postproductie, kan de LaCie Little Big Disk onbewerkt beeldmateriaal tien keer sneller overdragen dan elke andere mobiele harde schijf met USB 3.0. Zo is bijvoorbeeld 300 GB aan 4K-materiaal in minder dan drie minuten over te dragen, waardoor de gebruiker elke dag uren bespaart.

MOGELIJKHEID TOT SERIESCHAKELING
Dankzij de twee Thunderbolt 2-poorten kunnen professionals maximaal vijf LaCie Little Big Disks plus een 4K-beeldscherm in serie schakelen en met slechts één kabel aansluiten op een computer. Het is nu mogelijk om een plug & play-omgeving voor het bewerken van 4K-video's te maken, waarin schaalbare capaciteit, onvoorstelbare snelheid en optimaal gebruiksgemak in één werkproces worden aangeboden.

OPNIEUW ONTWIKKELD VOOR UITERST STILLE DUBBELE KOELING
Door de toevoeging van hoogwaardige SSD's en een krachtige interface moest LaCie het inwendige ontwerp van de Little Big Disk optimaliseren om de koeling efficiënter te maken en tegelijkertijd het geluid te verminderen. Hiervoor heeft LaCie twee aluminium platen toegevoegd die warmte afvoeren, evenals een grotere, thermogereguleerde ventilator. Dit betekent dat de ventilator alleen wordt ingeschakeld indien nodig en dan bijna geen geluid produceert. Hierdoor biedt de LaCie Little Big Disk toonaangevende prestaties zonder het creatieve proces te verstoren.

Neem hier een kijkje binnen in de Little Big Disk Thunderbolt 2.

BESCHIKBAARHEID
De nieuwe Little Big Disk met Thunderbolt 2 is verkrijgbaar met een SSD-capaciteit van 1 TB vanaf € 1.259,00 inclusief BTW (adviesprijs) via de LaCie Online Store en LaCie-resellers. Thunderbolt 2 is aan te sluiten met dezelfde kabels en connectoren als de eerste Thunderbolt-generatie***. Meer productinformatie is te vinden op www.lacie.com

GARANTIE
De Little Big Disk Thunderbolt 2 heeft een beperkte garantie van drie jaar. Deze garantie omvat gratis webbronnen, deskundige, interne, technische ondersteuning en wereldwijde dekking voor reparatie en/of vervanging. Een uitbreiding van de garantie, of de Advance Care Option is ook mogelijk. Meer informatie is te vinden op www.lacie.com/warranties.

Beelden in hoge resolutie kun je hier downloaden.

Er zijn ook testexemplaren beschikbaar.

MEER OVER LACIE
LaCie, het topmerk van Seagate, ontwerpt externe opslagproducten van wereldklasse voor Apple-, Linux- en pc-gebruikers. LaCie onderscheidt zich door gestroomlijnde ontwerpen en onovertroffen technische prestaties. Meer informatie over onze producten is te vinden op www.lacie.com.

* Deze overdrachtsnelheden zijn bereikt met AJA System Test bij aansluiting op een 15-inch MacBook Pro® 2.0 Ghz Quad Core en 8 GB RAM met een blokgrootte van 32 k. De snelheden zijn afhankelijk van de gebruikte RAID-modus. De daadwerkelijke gegevenssnelheden kunnen verschillen afhankelijk van de gebruiksomgeving en andere factoren.
** Vergeleken met andere I/O-aansluittechnologieën, waaronder eSATA, USB en IEEE 1394 Firewire.
*** Om de Thunderbolt 2-bandbreedte optimaal te benutten, moet het product worden aangesloten op een Thunderbolt 2-poort van een computer of apparaat.

Voor meer informatie en testverzoeken:
LaCie
Ekaterina Wilk
Telefoon: +33 (0)1 58 49 57 53
E-mail: ewilk@lacie.com

Progress Communications
Lianne van Dijk
Telefoon: +31 (0)20 - 363 11 52
E-mail: LaCie@progresscommunications.nl
www.persberichtonline.nl

©2014 LaCie, S.A. Alle rechten voorbehouden. LaCie, het LaCie-logo en Little Big Disk zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Seagate Technology LLC of een van haar dochterondernemingen in de Verenigde Staten en/of andere landen. Thunderbolt is een handelsmerk van Intel Corporation in de VS en/of andere landen. Alle andere vermelde handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. Voor de capaciteit van de schijf geldt dat één gigabyte (GB) overeenkomt met een miljard bytes en één terabyte (TB) met duizend miljard bytes. Het is mogelijk dat het besturingssysteem van uw computer een andere meetstandaard gebruikt en een lagere capaciteit weergeeft. Bovendien wordt een deel van de genoemde capaciteit gebruikt voor formatteren en andere functies en is daardoor niet beschikbaar voor gegevensopslag. De daadwerkelijke gegevenssnelheden kunnen verschillen afhankelijk van de gebruiksomgeving en andere factoren. LaCie behoudt zich het recht voor om aangeboden producten of specificaties zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
Laatste van LaCie Benelux
LaCie d2 Thunderbolt 2: nieuw ontwerp en professionele snelheden met SSD Upgrade

LaCie verbetert zijn iconische Rugged-schijf

NAB-aankondigingen LaCie
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Een vijfde Nederlanders verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces

Maandalert Woningmarkt: Ook vakantiewoningen op de Veluwe in trek

Knab zet biometrische technologie van iProov in voor authenticatie klanten

Azimi treedt terug als CEO van Lavide Holding
Verstreken tijd: 6 jaar en 120 dagen

Logo Progress Communications
LaCie Benelux contact

Logo LaCie Benelux

sales.benelux@lacie.com
  www.lacie.nl
LaCie Benelux sociaal

LaCie Benelux tweets

Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Valid
Logo Descartes
Logo Zyxel
Logo BCT