Ontmoet Daan Roosegaarde tijdens Multichannel 2014

Boegbeeld voor innovatie te gast bij Interactive Intelligence

Amsterdam, 10 maart 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, doopt één van de theaters in de Jaarbeurs tijdens Multichannel voor 2 volle dagen om tot Interactive Intelligence Innovation Room.

Voor bezoekers die wie meer wil weten op het gebied van innovatieve klantcontactoplossingen, is dit dé kans om geïnspireerd te worden. Naast verschillende presentaties én demo’s over de laatste ontwikkelingen, trends en software oplossingen voor contact centers, geeft Interactive Intelligence bezoekers de unieke kans om live de keynote van ‘innovatie-icoon’ Daan Roosegaarde bij te wonen.

“Daan wordt gedreven vanuit de vraag hoe je kunst en IT kan inzetten om de wereld menselijker te maken. Hij denkt grenzeloos en sluit met zijn focus op Innovation en Experience naadloos aan bij de visie van Interactive Intelligence binnen de contactcenter wereld.” aldus Linda Hilberdink, Field Marketing Manager voor Interactive Intelligence in de Benelux.

De keynote ‘Innovation as a Dutch Experience’ zal live te volgen zijn op de eerste dag van Multichannel. Linda Hilberdink: “Daan komt éénmalig spreken tijdens Multichannel op 23 april, maar om ook de bezoekers op de tweede dag tegemoet te komen, zal zijn presentatie op groot scherm in de Innovation Room op 24 april opnieuw te zien zijn”.

Geïnteresseerden kunnen zich registreren voor de diverse contact center sessies en keynote van Daan Roosegaarde via www.multichannel2014.nl. Onder de bezoekers aan de Innovation Room zullen 10 door Daan Roosegaarde gesigneerde exemplaren van het boek ‘Interactive Landscapes’ worden verloot.

==

Bijlage

About Daan Roosegaarde
Artist and innovator Daan Roosegaarde explores the dawn of a new nature that is evolving from technological innovations. With projects ranging from fashion to architecture, he creates smart and social designs that instinctively interact with people and landscape. With studio’s in Rotterdam and Shanghai, Roosegaarde and his team of engineers and designers create interactive designs such as Dune, Intimacy and Smart Highway. This connection, established between ideology and technology, results in what Roosegaarde calls 'techno-poetry'. Roosegaarde has won the TIM Award Most Innovative Leader, Charlotte Köhler Award, two Dutch Design Awards, the Media Architecture Award and China's Most Successful Design Award. He has been the focus of exhibitions at the Tate Modern, the National Museum in Tokyo, the Victoria and Albert Museum in London, and various public spaces in Europe and Asia. Daan Roosegaarde is also a frequent invited lecturer at international design conferences, and TV guest at VPRO’s Zomergasten, De Wereld Draait Door and BNR radio. www.studioroosegaarde.nl