www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Retail Event Nederland 2014: innovatie & demonstratie

Nieuwe toepassingen, kennis en trends voor de Nederlandse retailsector

Amsterdam, 10 maart 2014 - Op 26 & 27 maart 2014 is Expo Houten voor de tweede maal het centrum voor retailers in Nederland. Retail Event Nederland is het vakevenement waarop de retailsector zich laat inspireren en informeren over de nieuwste producten, ontwikkelingen en trends.

Producten en oplossingen
Retail Event Nederland 2014 biedt oplossingen voor grootwinkelbedrijven, detaillisten en winkelcentra. Tijdens deze vakbeurs presenteren leveranciers zich van ondermeer winkelinrichting, automatisering, beveiliging, betaaloplossingen, logistiek, displays en uiteraard ook oplossingen op het vlak van omnichannel en mobiele toepassingen. Belangrijk element bij de komende beurseditie is dat naast productpresentatie ook ruimschoots aandacht wordt besteed aan demonstraties; het nieuwe retailen in de praktijk.

Beste Retail Innovatie 2014
Op de eerste beursdag, 26 maart 2014, wordt onder het concept ABN AMRO Retailer of the Year de juryprijs Beste Retail Innovatie uitgereikt aan het meest innovatieve idee binnen de Nederlandse retailsector. De bedrijven ITAB Shop Concept, Media Markt en Sweebr zijn beloond met een nominatie en zullen een pitch verzorgen op Retail Event Nederland waarna het publiek een winnaar zal kiezen.

Actuele trends & kennis voor retailers
“De ontwikkelingen in het huidige retaillandschap gaan snel. De Nederlandse retailsector bevindt zich in een fase waarbij winkeliers de formule scherp tegen het licht houden, teneinde deze te kunnen doorontwikkelen om voorbereid te zijn op retailen in de toekomst” zegt Bart van der Sommen, directeur van Retail Event Nederland.In samenwerking met  kennispartners zal dan ook een praktisch en actueel seminarprogramma worden georganiseerd. Het programma speelt in op de laatste ontwikkelingen en trends voor de fysieke retailer. Denk hierbij aan thema’s als winkeldesign, betalingsmethoden, gamification in retail, omnichannel, gastvrijheid, MVO in retail, online reputatiemanagment, maar ook de rolverdeling tussen fabrikant en retailer zal aan bod komen. Kortom, winkeliers kunnen zich twee dagen lang uitgebreid laten informeren over de uitdagingen en kansen binnen het toekomstige winkellandschap van Nederland.”

Onderzoek naar shoppergedrag van de ‘millenniumgeneratie’
Onderzoek- en adviesbureau Q&A Research & Consultancy zal op Retail Event Nederland 2014 hét onderzoek presenteren over het koopgedrag van de nieuwe generatie shoppers; de “millenials”. De millenials zijn jongeren geboren tussen ongeveer 1980 en 2000. Deze groep is opgegroeid in het digitale tijdperk en past verschillende manieren van oriëntatie, winkelen, aankopen, beoordelen en delen van ervaringen toe. Maar hoe shopt de jeugd van tegenwoordig eigenlijk? Hoe kijken deze jongeren aan tegen on- en offline winkelen en wat wordt van u als retailer precies verwacht? Kortom: wat is de “Store of the Future”?

Meer informatie en bezoekersregistratie
Na voorregistratie via de website kunnen vakbezoekers kosteloos een bezoek brengen aan zowel de beurs als het seminarprogramma. Meer informatie over dit vakevenement is te vinden op www.retaileventnederland.nl.

##

Over Retail Event Nederland
Retail Event Nederland bedient retailers – in zowel food- als non-foodbranches – met een representatief en vernieuwend aanbod van producten, diensten en kennis. Dit vakevenement biedt oplossingen voor zowel grootwinkelbedrijven als voor detaillisten en winkelcentra. Een platform waarbij het accent ligt op de laatste ontwikkelingen op het vlak van winkelinrichting, automatisering, betaaloplossingen, logistiek, beveiliging, shopper marketing en omni-channel retailing.  Voor meer informatie: www.retaileventnederland.nl.

Meer informatie:

Retail Event Nederland B.V.
Bart van der Sommen
Tel.: 020-4919514
E-mail: bart@retaileventnederland.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van Retail Event Nederland B.V.
17 dec 2014 Eerstvolgende Retail Event Nederland in 2016

26 mrt 2014 Millennials kopen liefst in fysieke winkel

10 mrt 2014 Retail Event Nederland 2014: innovatie & demonstratie

Logo LVTPR
Retail Event N.. contact

Logo Retail Event Nederland B.V.

Retail Event N.. sociaal

Retail Event N.. tweets

Logo Sensus Process Management
Logo 1DigitalNL
Logo Netprofiler
Logo NewChannel
Logo Company Connect
Logo Insight
Logo Relined Fiber Network
Logo Smile
Logo Erniesoft
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Knowliah
Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl