www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (7 jaar en 111 dagen geleden)
PR: LVTPR

Plantronics ontvangt op Mobile World Congress de Innovation & Design Award

Nieuwe Voyager Edge headset geprezen voor veelzijdigheid en design

Hoofddorp, 6 maart 2014 --- Plantronics (NYSE: PLT), een pionier in wearable technology, is voor zijn nieuwe Voyager Edge headset bekroond met de Innovation & Design Award. De headset werd 23 februari 2014 geïntroduceerd en is een compacte en stijlvolle bluetooth headset die goede prestaties biedt.

Dertien innovaties die qua technologie vernieuwend zijn, worden erkend met een Envisioneering Innovation & Design Award. Kandidaten in 26 categorieën werden door een jury beoordeeld voor innovatie, design en stijl.

“Het is een grote eer dat onze nieuwste bluetooth headset wordt erkend op zo’n gerenommeerd event. Plantronics ontwikkelt al tientallen jaren draagbare technologie en met de Voyager Edge zetten we onze toewijding voort om ons productaanbod uit te breiden, ook op het gebied van draagbare technologieën – waar we potentieel zien”, zegt Darrin Caddes, vice president Corporate Design bij Plantronics. De Voyager Edge is een perfect voorbeeld van hoe elegant en discreet headsets kunnen zijn terwijl ze de eindgebruiker een waardevolle ervaring bieden.”

Met een slank, modern ontwerp en de befaamde audiotechnologie van Plantronics biedt de Voyager Edge duidelijke communicatie in elke omgeving dankzij noise- en wind-cancellation technologie. Een elegant oplaadetui zorgt voor extra spreektijd onderweg. Dankzij intuïtieve functies, zoals spraakcommando’s en smart sensoren kunnen gebruikers gesprekken handsfree beantwoorden door de headset op het oor te plaatsen of via spraakbesturing. Daarnaast spreekt de Voyager Edge de naam van de beller uit.

Voor meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
E-mail: anke@l-dj.nl
Skype: avanheerebeek
Voor afbeeldingen, zie http://www.l-dj.nl/nieuws/nieuwsbericht/1223/Plantronics+ontvangt+op+Mobile+World+Congress+de+Innovation+%26+Design+Award en http://connectedpr.com/plantronics/media-library/

Over Plantronics
Plantronics is een wereldwijde leider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten. Ze pionieren al vijftig jaar met innovaties in audiotechnologie en creëren oplossingen die heldere gesprekken en ruisonderdrukking combineren met ongeëvenaarde audio-ervaring en kwaliteit. De Plantronics-producten werden oorspronkelijk ontworpen voor de commerciële luchtvaart en worden nu gebruikt door elk bedrijf in de Fortune 100 evenals door luchtverkeersleiders, alarmnummers en consumenten over de hele wereld. Van unified communications tot Bluetooth headsets, de Plantronics-producten vereenvoudigen communicatie. Kijk voor meer informatie op: www.plantronics.com.

Plantronics, Simply Smarter Communications en Voyager zijn handelsmerken van Plantronics, Inc. geregistreerd in de VS en andere landen. Het Bluetooth® woordmerk en logo’s zijn geregistreerde handelsmerken van Bluetooth SIG, Inc. en gebruik door Plantronics is onder licentie. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Regioscholen in Zeeuws-Vlaanderen stappen over op ‘extended classroom’-concept

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Poly wint twee prestigieuze design-awards