www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 127 dagen geleden)
PR: En Serio

CommVault-software helpt bij beschermen van realtime analytics-omgevingen door nieuwe integratie met SAP HANA®-platform

• Nieuwe SAP certificering voor CommVault-back-up- en recovery-software voor het SAP HANA®-platform helpt bij reductie van complexiteit en zorgt voor databeschikbaarheid op grote schaal.
  • Moderne dataprotectie voorziet in snelle recovery en vereenvoudigd beheer met het oog op meer operationele efficiency.
  • Toevoeging op bestaande SAP certificeringen van CommVault-software.
  • CommVault-software gebruikt hardwaresnapshots voor snelle, applicatiebewuste recovery van omgevingen met het SAP NetWeaver®-technologieplatform, met integratie via SAP ArchiveLink®-technologie.
Utrecht, 5 maart 2014 – De Simpana® 10-software van CommVault is gecertificeerd voor integratie met het SAP HANA®-platform. Simpana-software van CommVault stelt bedrijven in staat om grote volumes van transactionele en analytische data makkelijker en completer te beheren, te beschermen en te herstellen.

Nu de consumerization van IT en het Internet of Things de relatie tussen bedrijven en hun klanten veranderen, moeten Fortune 500-organisaties hun voortdurend wisselende zakelijke eisen continu aanpassen om concurrerend te blijven. Het beheren van een groeiende hoeveelheid data en constante veranderingen vragen van IT-afdelingen dat zij zich richten op efficiëntie, op data-integriteit en op de beschikbaarheid van bedrijfskritische informatie. Het vermijden van downtime is cruciaal. Organisaties zetten SAP HANA in als basis voor gestroomlijnde analytics, planning en het vaststellen van forecasts en sentimenten. Simpana 10 biedt robuuste back-up en recovery voor omgevingen waarin SAP HANA draait. De software voorziet in de snelheid, het gebruiksgemak en de prestaties die nodig zijn in de wereld van realtime voorspellende analytics.

“CommVault blijft bedrijven in staat stellen om de zakelijke waarde uit hun informatie te vergroten door onze investeringen in oplossingen voor SAP HANA en onze relatie met SAP als lid van het SAP PartnerEdge®-programma voor applicatieontwikkeling”, zegt David West, senior vicepresident Worldwide Marketing en Business Development van CommVault. “Bedrijven kunnen hun datamanagement versnellen door de inzet van CommVault-software, gecombineerd met oplossingen op basis van SAP HANA.”

De nieuwe door SAP gecertificeerde integratie met het SAP HANA-platform komt precies op tijd, nu klanten behoefte hebben aan betere bescherming van hun SAP databaseapplicaties. Daarnaast zorgt de nieuwe ondersteuning van Fujitsu’s FlexFrame – een end-to-end besturingsplatform voor infrastructuren waar SAP-oplossingen op draaien – voor meer zekerheid voor wat betreft schaalbaarheid, bescherming en recovery binnen de Fujitsu-technologie.

Met zijn unieke, enkelvoudige platformarchitectuur helpt Simpana bedrijven beter en efficiënter in te spelen op zakelijke eisen. Klanten kunnen kosten, risico’s en complexiteit reduceren, die verband houden met het beschermen en ontsluiten van omgevingen waar SAP HANA draait.

CommVault Simpana 10 profiteert van de mogelijkheden van SAP HANA en zorgt zo voor belangrijke voordelen, waaronder:
  • vereenvoudigd beheer door integratie met SAP HANA Studio en policygebaseerde automatisering;
  • vereenvoudigde end-to-end back-up voor grote single-node en multinode SAP HANA-omgevingen;
  • robuuste en complete back-up en recovery met automatische logback-ups, command line support en efficiënt jobmanagement en rapportages.
Over CommVault
Beter en effectiever invulling geven aan de huidige en toekomstige behoeften op het vlak van datamanagement. Dit is de visie op basis waarvan CommVault Singular Information Management-oplossingen voor krachtige databescherming, universele beschikbaarheid en vereenvoudigd beheer van data in complexe opslagomgevingen ontwikkelt. Organisaties hebben met de unieke single-platformarchitectuur van CommVault ongekende controle over datagroei en de kosten en risico’s. De Simpana-softwaremodules van CommVault werken naadloos samen en delen hun code en functieset. Hierdoor bieden ze krachtige mogelijkheden voor databack-up, archivering, replicatie, zoeken en resource-beheer. Elke dag opnieuw kiezen bedrijven voor de ongeëvenaarde efficiency, prestaties, betrouwbaarheid en controle die alleen CommVault levert. CommVault heeft zijn hoofdkantoor in het Amerikaanse Oceanport, New Jersey. Meer informatie is te vinden op www.commvault.com.

Voor meer informatie:
CommVault
Liem Nguyen
Tel.: +1 732-728-5370
E-mail: lnguyen@commvault.com
@liemnguyen

Kevin Komiega
Tel.: +1 978-834-6898
E-mail: kkomiega@commvault.com
@kevinkomiega

Progress Communications
Lianne van Dijk
Tel.: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: commvault@progresscommunications.nl
www.persberichtonline.nl
Laatste van Commvault Systems International BV
Commvault Activate maakt einde aan complexe problemen rond compliance en data governance

Commvault onthult eenvoudig en lucratief partnerprogramma

Commvault en DMP bundelen krachten in EMEA
Verstreken tijd: 6 jaar en 127 dagen
Commvault Syst.. contact

Logo Commvault Systems International BV

www.commvault.com
Commvault Syst.. sociaal

Commvault Syst.. tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Interxion
Logo Shippeo