www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

Formpipe versterkt haar positie op de Beneluxmarkt voor output management

Persbericht, 5 maart 2014:

Op 1 maart 2014 heeft Formpipe een nieuw kantoor in Nederland geopend: Formpipe Software Benelux BV. Lasernet - Formpipe's belangrijkste output management software-oplossing - gaat inspelen op de sterk ontwikkelende vraag in de markt

Formpipe heeft in de afgelopen jaren in de Benelux gebouwd aan een solide basis van partners en klanten voor Lasernet. Op dit succes voortbordurend en om verdere ontwikkeling van de markt te ondersteunen, heeft Formpipe nu besloten om een vestiging te openen in de Benelux. Hierdoor kunnen de partners van Lasernet en klanten in de Benelux beter worden ondersteund.

"Er zijn grote kansen voor ons met Lasernet in de Benelux op het gebied van output management. Met ons Beneluxkantoor kunnen onze partners en klanten nauwe ondersteuning krijgen en advies inwinnen op hun eigen terrein. In ruil  daarvoor verkrijgen zij toegang tot onze toonaangevende output management software. Met Lasernet besparen bedrijven in de Benelux tijd en geld op het converteren en communiceren van hun zakelijke documenten, ongeacht welk ERP-systeem dat ze gebruiken ", zegt Anders Terp, directeur Lasernet van Formpipe.

Anders Terp legt verder uit hoe een bedrijf dat een ERP-systeem gebruikt , met behulp van Lasernet interne administratieve processen kan converteren en stroomlijnen:

"Lasernet breidt de standaard functionaliteiten van in principe elk ERP-systeem uit om zo te voldoen aan de behoeften van onze klanten. Elk document, ook met geavanceerde opmaak, kan worden geconverteerd en alle communicatie verloopt eenvoudiger.  Als onze klanten Lasernet gebruiken voor de opmaak en het communiceren van facturen, rekeninguittreksels, creditnota's, labels en ga zo maar door, besparen ze tijd en middelen. Bovendien kan men alle zakelijke documenten aanleveren in het formaat dat hun klanten eisen.  Dit is een echte win-win situatie voor alle betrokken partijen en we hebben een aantal zeer positieve reacties vanuit de markt ontvangen. Met onze nieuwste versie van het Lasernet-product zijn we in staat om veel bedrijven in de Benelux te voorzien van een waardevolle toepassing, " voegt Anders Terp toe.

Lasernet stelt organisaties in staat om tijd en middelen te besparen op de conversie. De communicatie van en naar een lange reeks van ERP-systemen en platforms,  zoals Microsoft Dynamics AX en NAV, SAP, BAAN, JD Edwards, Jeeves, enz.,  m.b.t.  zakelijke documenten van hun klanten en leveranciers, wordt een stuk eenvoudiger. Formpipe heeft meer dan 2000 Lasernet-klanten over de hele wereld die worden ondersteund door een netwerk van gecertificeerde resellers.

Formpipe heeft ook specifieke add-on Lasernet modules voor Microsoft Dynamics AX 2009 en 2012 en Microsoft Dynamics NAV 2013 ontworpen. Hiermee wordt een breed scala aan voorgeconfigureerde templates en distributiemogelijkheden geboden (factuur, creditnota, rekeningafschrift, enz.). Daarnaast beschikt men over talloze opties voor documentontwerp en een heleboel andere verbeterde functionaliteiten.

Voor meer informatie bezoekt u Lasernet op www.formpipe.com of  www.lasernetdynamics.com

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Anders Terp, directeur Lasernet bij Formpipe,  +45 40 34 31 85
Laatste van Formpipe Software Benelux B.V.
Formpipe versterkt haar positie op de Beneluxmarkt voor output management
Formpipe Softw.. contact

Logo Formpipe Software Benelux B.V.

Mevr. Monique Kuysters
  +31(0)73-7040318
  info.benelux@formpipe.com
  www.formpipe.com
Formpipe Softw.. sociaal

Formpipe Softw.. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl