www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (7 jaar en 47 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Red Hat komt met de meest omvangrijke open source BPM suite in de markt

Met Red Hat JBoss BPM Suite kunnen bedrijven processen en beslissingen automatiseren en sneller en makkelijker reageren op veranderende marktomstandigheden

Amsterdam, 4 maart 2014 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, kondigt JBoss BPM Suite 6 aan, die ook de nieuwe versie van Red Hat’s business rules platform, JBoss BRMS 6 omvat. Met JBoss BPM Suite 6 brengt Red Hat een unieke combinatie technologieën, te weten: business process management (BPM), business rules management (BRM) en complexe event processing (CEP), samen in een product.

JBoss BPM Suite is een platform voor business process management met alle mogelijkheden van JBoss BRMS, en biedt ondersteuning voor het modelleren, automatiseren, simuleren en het monitoren van bedrijfsprocessen. JBoss BRMS is een platform voor business rules management en complexe event processing dat wordt ingezet om business rules van een organisatie te hosten en op basis van die regels zakelijke beslissingen te nemen, als alternatief voor het coderen ervan in applicaties. De complementaire technologieën helpen organisaties sneller en makkelijker te reageren op veranderende marktomstandigheden via geavanceerde mogelijkheden voor procesautomatisering. Zakelijke gebruikers kunnen zodoende de vereiste veranderingen aanbrengen zonder dat een IT-medewerker de applicatiecode handmatig moet herschrijven.

Organisaties staan continu onder druk om competitief en compliant te blijven in een zakelijke omgeving die steeds verandert. Het handmatig veranderen van bedrijfskritische IT-applicaties kan kostbaar en tijdrovend zijn. Daarnaast brengt het risico's op fouten en inconsistenties met zich mee. BPM- en BRM-systemen spelen een belangrijke rol in het automatiseren van werkprocessen zodat consistente en accurate beslissingen genomen kunnen worden. Door een omgeving te creëren waarin zakelijke en IT-gebruikers snel en effectief kunnen samenwerken, is het voor een bedrijf mogelijk om snel veranderingen in de applicatie-infrastructuur door te voeren.

Met JBoss BPM Suite kunnen organisaties zich concentreren op het helpen van klanten en verder groeien door middel van:
  • Zichtbaarheid: Dankzij JBoss BPM Suite en JBoss BRMS hebben organisaties beter inzicht in hoe hun organisatie functioneert, kunnen ze eventuele knelpunten opsporen en bepalen wat ze kunnen doen om de manier waarop de organisatie werkt te verbeteren.
  • Business agility: Met de JBoss BPM Suite kunnen zakelijke gebruikers processen, regels en beleid beheren en aanpassen in reactie op veranderende marktomstandigheden waardoor ze effectiever kunnen concurreren.
  • Consistentie: Het handmatig aanpassen van bedrijfsprocessen en decision management kan leiden tot inconsistente resultaten en hogere arbeidskosten. Moderne enterprises kunnen belangrijke beslissingen niet aan het toeval overlaten. JBoss BPM Suite en JBoss BRMS helpen organisaties om belangrijke processen en beslissingen elke keer weer op dezelfde manier uit te voeren.
Business rules management wordt vaak ingezet in combinatie met BPM. JBoss BPM Suite 6 omvat alle features van JBoss BRMS 6 en belangrijke functies zijn:
  • Geavanceerde business user tools: Met tools die rule & process definitions zichtbaar en begrijpelijk maken, helpt JBoss BPM Suite 6 business experts hun domeinkennis direct op modellen toe te passen. Deze tools omvatten een drag en drop BPMN2 process modeller, een graphical data modeller en business activity monitoring (BAM) dashboards en rapporten. Daarnaast omvat JBoss BRMS 6 ook rule authoring en management tools.
  • Krachtige integratie: JBoss BPM Suite combineert de krachtige runtime rule engine en CEP-functies van JBoss BRMS met een business process execution server die een verscheidenheid aan workloads kan ondersteunen. Het combineren van deze technologieën in een allesomvattende oplossing biedt efficiënte integratie en een goede gebruikerservaring. Hierdoor kunnen organisaties sneller nieuwe producten en diensten op de markt brengen.
  • Flexibele opties: JBoss BPM Suite 6 en JBoss BRMS 6 kunnen worden ingezet in fysieke, virtuele en cloud omgevingen. Beide producten kunnen gebruikmaken van JBoss Enterprise Application Platform 6 clustering om zo te voldoen aan behoeftes rondom schaalbaarheid en hoge beschikbaarheid bij implementatie. JBoss BPM Suite 6 en JBoss BRMS 6 zijn compatibel met platform-as-a-service (PaaS) omgevingen, zoals OpenShift van Red Hat, en vormen de basis voor bpmPaaS als onderdeel van Red Hat JBoss xPaaS-diensten voor OpenShift.
JBoss BPM Suite 6 en JBoss BRMS 6 zijn wereldwijd beschikbaar.

Webcast
Leden van het Red Hat JBoss Middleware-team geven tijdens een webcast meer informatie over de aankondiging. De webcast vindt 4 maart om 17:00 plaats en voor registratie voor de live webcast of het bekijken van de herhaling, ga naar: https://vts.inxpo.com/Launch/QReg.htm?ShowKey=18756.

Quotes

Mike Piech, general manager Middleware bij Red Hat

“Door de jaren heen hebben we ons Red Hat JBoss Middleware-portfolio gestaag uitgebreid om onze klanten te helpen meer geïntegreerde, intelligente en innovatieve applicatie-ecosystemen te creëren. JBoss BPM Suite is het hoogtepunt van ons open source enterprise application development portfolio en de lancering vandaag markeert een mijlpaal in onze middleware-strategie met de introductie van een uitgebreid platform waarmee ontwikkelaars en zakelijke gebruikers zowel kunnen innoveren als concurreren.”

Carl Lehmann, IT analyst en research manager bij 451 Research

“Veel organisaties benaderen business process automation als op zichzelf staande events. Marktleiders zien het als het begin van een programma voor continue verbetering. Dergelijke inspanningen vereisen procesmodellering dat zowel rules management omvat als ondersteuning bij besluitvorming, simulatie om aannames te testen en feedback over de prestaties. Dit vereist geïntegreerde frameworks zoals Red Hat’s JBoss BPM Suite om consistente en betrouwbare resultaten mogelijk te maken.”

Ian Kinkade, CEO van Information Design, Inc.

“We hebben jaren ervaring in het werken met technologieën van toonaangevende bedrijven, zoals Red Hat. JBoss BPM Suite bouwt verder op het bestaande middleware portfolio van Red Hat en zet de oplossingen in enterprise omgevingen in door niet alleen applicaties te bouwen en te integreren, maar door ze ook te automatiseren. Klanten zullen dit als een kostbare toevoeging ervaren en we zijn verheugd om hen te helpen in het ontdekken van nieuwe manieren om nog flexibeler en concurrender te worden.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatie technologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: http://www.redhat.com.

Meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
L&DJ PR
anke@l-dj.nl

Dit persbericht is ook online beschikbaar

###

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to delays or reductions in information technology spending; the effects of industry consolidation; the ability of the Company to compete effectively; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; risks related to data and information security vulnerabilities; ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations; fluctuations in exchange rates; and changes in and a dependence on key personnel, as well as other factors contained in our most recent Quarterly Report on Form 10-Q (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat the Shadowman logo, and JBoss are trademarks of Red Hat, Inc., registered in the U.S. and other countries.
Laatste van Red Hat
Amazon en Red Hat kondigen de algemene beschikbaarheid aan van Red Hat OpenShift Service op AWS (ROSA)

Nymbus brengt digitaal bankieren op hoger niveau met Red Hat

Schwarz Group verbetert levertijd van innovatieve digitale diensten met Red Hat
Verstreken tijd: 7 jaar en 47 dagen

Logo Lubbers De Jong
Red Hat contact

Logo Red Hat

www.redhat.com
Red Hat sociaal

Red Hat tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis