www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2028 dagen geleden)
PR: Marcommit

Hyarchis en Oviro bundelen krachten in pensioenmarkt

Eindhoven, 4 maart 2014Oviro, leverancier van kennisintensieve oplossingen in de pensioenmarkt, en Hyarchis, aanbieder van Enterprise en Web Content Management oplossingen, hebben de handen ineen geslagen. De pensioenmarkt staat onder druk, waardoor pensioenaanbieders scherper kijken naar onder andere de kosten van het uitvoeren van een pensioen. De oplossingen van Hyarchis zorgen ervoor dat processen efficiënter en transparanter worden en met de branchespecifieke kennis van Oviro zijn deze nu optimaal inzetbaar voor de pensioenmarkt.

Dankzij de samenwerking profiteert Hyarchis van de pensioenkennis van Oviro en kan zij zo haar documentenbeheer- en compositieoplossingen toespitsen op de pensioenmarkt. Oviro is in staat om door deze samenwerking een uniek product te bieden aan pensioenfondsen, pensioenuitvoerders, PPI’s en levensverzekeraars. Zij kunnen hiermee sneller standaard content, zoals wettelijke communicatie-uitingen en klantgebonden communicatie, digitaal produceren. Ook kan informatie worden ontsloten richting bijvoorbeeld internetportalen. Hiermee spelen Hyarchis en Oviro in op de marktontwikkeling waarbij pensioeninformatie steeds meer digitaal en gelaagd aangeboden wordt.

Pieter van der Zeeuw, adjunct directeur van Oviro: “De samenwerking met Hyarchis is voor Oviro een belangrijke stap. Het stelt ons in de gelegenheid om op een innovatieve manier onze klanten te bedienen, waardoor klanten kosten en tijd kunnen besparen.”

Serge Leclercq, commercieel directeur van Hyarchis: “De pensioenmarkt is een belangrijke pijler voor Hyarchis. Oviro en Hyarchis zijn daarom een goede combinatie. Door het bundelen van onze krachten weet ik zeker dat we een unieke oplossing in de markt neerzetten. Ik kijk dan ook met veel verwachting uit naar een vruchtbare samenwerking en een succesvolle toekomst.”

------------------

Over Oviro
De klanten van Oviro zijn pensioenfondsen, pensioenuitvoerders, PPI’s en levensverzekeraars in Nederland. Oviro helpt haar klanten met de uitvoering van hun producten en biedt hen daarbij ondersteunende hulpmiddelen. Daarnaast biedt zij consultancy, producten en diensten op het gebied van analyse, specificatie, inrichting, ontwerp en test van pensioenproducten, regelingen-  en systemen. Oviro heeft kennis in huis van de gangbare administratiesystemen in Nederland. Voor meer informatie: www.oviro.nl

Oviro op: LinkedIn

Over Hyarchis
Hyarchis biedt een brede paraplu aan oplossingen op het gebied van Enterprise en Web Content Management. De oplossingen van Hyarchis zorgen voor een directe toename van productiviteit en kwaliteit bij klanten in diverse branches, zoals de financiële en zakelijke dienstverlening, overheid, accountancy, zorg en welzijn, onderwijs en projectgeoriënteerde sector. De oplossingen die Hyarchis biedt: Document Management, Web Content Management, Case Management, Business Process Management, Document Composition, Document Xtract en E-mail Management.

Hyarchis’ laatste whitepaper gaat over innovatie binnen de financiële branche: http://www.hyarchis.com/actueel/hyarchis-download-whitepaper

Hyarchis op: LinkedIn | Twitter

Meer informatie: