www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.nl
2486 volgers blijven op de hoogte!
PR: Krakeling Communicatie

Interactive Intelligence is business partner van Thuiswinkel.org

Amsterdam, 26 februari 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, is officieel business partner geworden van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor webwinkels in Nederland. Hiermee hebben de leden van Thuiswinkel.org de zekerheid van kwaliteit, professionaliteit en continuïteit van Interactive Intelligence als leverancier op het gebied van customer contact.

“Bij online winkelen is goede klantenservice van cruciaal belang, klanten kunnen immers niet naar een fysieke winkel met vragen of problemen maar zijn afhankelijk van online en telefonische service. En juist daarbij kunnen wij met ons communicatieplatform helpen om het verschil te maken als het gaat om klantbeleving en gevoel,” aldus Linda Hilberdink, Field Marketing Manager van Interactive Intelligence in de Benelux. “Nu Interactive Intelligence binnen Thuiswinkel.org preferred supplier is op het gebied van customer contact, liggen er ook mooie kansen voor andere aangesloten online organisaties met groeiambitie om kennis te maken met onze klantcontactoplossingen.”

Als online drukwerkleverancier kent Drukwerkdeal.nl als geen ander de toegevoegde waarde van beide organisaties goed. Marco Aarnink, CEO Drukwerkdeal.nl: ”Wij onderscheiden ons door een hele persoonlijke aanpak en Customer Interaction Center van Interactive Intelligence helpt ons daarbij. Klanten die contact opnemen komen zo snel mogelijk terecht bij hun eigen account manager en we herkennen onze topklanten en geven die voorrang. Daarbij maakt het geen verschil of ze ons bellen, e-mailen, met ons chatten of een webformulier invullen. Wij gaan voor de unieke persoonlijke klantervaring.”

Als business partner van Thuiswinkel.org zal Interactive Intelligence deelnemen aan de branche-evenementen en andere activiteiten.

===

Over Thuiswinkel.org
Thuiswinkel.org is de belangenvereniging voor webwinkels in Nederland. Thuiswinkel.org heeft meer dan 2.000 leden die online producten en diensten aan consumenten verkopen. Alle leden doorlopen jaarlijks een onafhankelijke certificering en mogen daarna het Thuiswinkel Waarborg logo voeren. Als belangenbehartiger houdt Thuiswinkel.org zich bezig met de uitgifte van het keurmerk 'Thuiswinkel Waarborg', belangenbehartiging en lobby op nationaal en Europees niveau en kennisdeling, door middel van het doen van onderzoek, de publicatie van rapporten en het organiseren van branche-evenementen. www.thuiswinkel.org

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn ontwikkeld om de customer experience te verbeteren en zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 6000 klanten, waarvan ruim 200 in de Benelux en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Mashable plaatste in 2014 Interactive Intelligence op de tweede plek in de ‘List of Seven Best Tech Companies to Work for’. Interactive Intelligence heeft meer dan 1800 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 24 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl

Contacten
Linda Hilberdink, Field Marketing Manager EMEA, Interactive Intelligence, linda.hilberdink@inin.com, +31 6 21 68 37 73
Ingrid Wong, PR consultant, WongWorks, ingrid@wongworks.nl, +31 6 14 76 75 39

Volg Interactive Intelligence
Twitter: @ININ_NL
YouTube: http://www.inin.com/YouTube
Laatste van Genesys
Microsoft en Genesys breiden partnership uit

Genesys introduceert Experience as a Service voor echte personalisatie

Onderzoek in de praktijk: 80% van de werkgevers is niet bezorgd over onethisch gebruik van AI – maar zou dat wel moeten zijn

Logo Krakeling Communicatie
Genesys contact

Logo Genesys

reception.NL@genesys.com
  www.genesys.com
Genesys sociaal

Genesys tweets

Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Ictivity

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl