www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (8 jaar en 154 dagen geleden)
PR: LEWIS

Recordomzet en groei voor LEWIS in 2013

Grote deals in B2B en consumer markten

LEWIS heeft zijn financiële resultaten van het kalenderjaar 2013 bekendgemaakt. De omzet groeide 28% tot $45m, en zal naar verwachting tot $60m groeien in het hele boekjaar, dat eindigt in juli 2014. Vooral digital marketing en internationale campagnes zijn sterk gegroeid.

In het achttienjarig bestaan van het bureau vertegenwoordigen deze cijfers nieuwe records voor zowel omzet als groei.

Alle regio's zijn gegroeid, waarbij Azië en de VS recordgroei noteerden. De VS zijn nu goed voor 48% van de activiteiten van LEWIS. Nieuwe klanten in de technologiesector zijn onder meer McAfee, SAS en VMware en consumentenmerken die aan het klantenportfolio zijn toegevoegd zijn Spotify, Porsche Asia Pacific en Zumba Fitness.

In mei 2013 werd het in Boston gevestigde bedrijf Davies Murphy Group overgenomen en groeide de wereldwijde aanwezigheid met de lancering van het LEWIS+ partner agency programma. Verder werd een kantoor geopend in Kuala Lumpur, Maleisië.

LEWIS heeft ook het senior team versterkt door te investeren in een aantal belangrijke aanstellingen. Stephen Corsi werd benoemd tot Senior Vice President, om de wereldwijde uitbreiding van de snel groeiende digital marketing divisie LEWIS Pulse te bewerkstelligen. Andere belangrijke aanstellingen waren die van Giles Peddy, Group Managing Director UK en Ruth Jones als Director, ter versterking van het Britse managementteam.

Het bedrijf, in bezit van de werknemers zelf, zal zijn partnergroep dit jaar weer verder uitbreiden. De meerderheid van de winst wordt geherinvesteerd in drie hoofdgebieden: opleiding van het personeel, verbetering van klantenservice en upgrades van de kantoren.

"De sleutel tot ons voortdurende succes is de unieke manier waarop wij worden gefinancierd. Hierdoor hebben we meer financieringsmogelijkheden tot onze beschikking dan bedrijven die drie keer zo groot zijn", zegt James Oehlcke, Chief Financial Officer.

LEWIS gaat zijn wereldwijde bereik uitbreiden met verdere samenwerkingen en nieuwe kantoren. Verder is het bedrijf van plan om met een kas van $30m verder te investeren in overnames in 2014.

Het bedrijf is van plan om nog eens 100 posities op verschillende plaatsen wereldwijd te creëren. "We zien een grote beweging van de gevestigde markten naar jongere, snel groeiende markten," zegt Sarah Robinson, Global Talent Director bij LEWIS. "Onze groei is het resultaat van onze investeringen tijdens de recessie."

LEWIS zal ook de financiering voor Kupambana vergroten. Kupambana is een non-profit initiatief dat strijdt voor het gebruik van visuele en creatieve kunsten in de communicatie. Naar verwachting zal dit jaar een afdeling worden geopend in Azië en in de VS. LEWIS stelt zijn kantoorruimte in het hoofdkantoor in Londen ter beschikking aan de studenten van de Chelsea College of Art, voor de realisatie van een permanente tentoonstellingruimte voor grafische vormgeving, beeldende kunst, textiel en videografie. Joshua Y'Barbo, één van de promotieonderzoekstudenten gesponsord door Kupambana, zegt: "Het onderzoek van de Kupambana Foundation is baanbrekend in creatieve technieken. Het unieke element hier is samenwerking: het delen van ruimte en ideeën en, belangrijker nog, de financiering van de kunsten".

"Ons doel is om een betere klantenservice, betere prijs-kwaliteitverhouding en de beste carrièremogelijkheden en opleidingen voor onze medewerkers te bieden", zegt Chris Lewis, oprichter en CEO. "Onze methode is investeren, investeren en opnieuw investeren. Op geen enkel moment heeft dit beter gewerkt dan in de recente recessie."
Laatste van LEWIS
Anouk Reitsma versterkt LEWIS als senior creative

IFS werkt met LEWIS aan merkbekendheid in Nederland

Vera Kops benoemd tot Vice President LEWIS Nederland
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 8 jaar en 154 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting