www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (7 jaar en 161 dagen geleden)
PR: Progress Communications

LaCie Ships Industry’s First 5TB External Hard Drive

Parijs, 24 februari 2014 –LaCie announced the availability of 5TB, 7200 rpm hard-drive capacities in its 5big Thunderbolt™ Series, 2big Thunderbolt Series and d2 Thunderbolt Series. Delivering external storage products that range from 5TB single drive systems to 25TB RAID solutions boosts storage capacity by 20 percent. This increase showcases the company’s commitment to provide the fastest, highest capacity storage solutions on the market.

Increasingly larger file formats for film and photography have driven the demand for more storage capacity. The availability of 5TB hard drives enables LaCie to deliver significantly more storage capacity in its same compact desktop designs. This saves professionals valuable desktop space.

LaCie’s 5big Thunderbolt now features a capacity of up to 25TB, which makes it the largest 5-bay storage solution on the market. Combined with industry-leading speeds up to 785 MB/s*, it is the ideal product for video professionals to pair with a Thunderbolt-enabled computer, like the new Mac Pro, to drive 4K workflows. Photography professionals will appreciate the larger capacities of the d2 Thunderbolt and 2big Thunderbolt, with the same fast transfer speeds and responsive photo browsing that they depend on from these products.

The new capacities are also available on the LaCie 2big Quadra and d2 Quadra storage solutions. All products can be purchased at the LaCie Online Store and LaCie Resellers.

LaCie professional storage solutions are protected by a three-year limited warranty. It includes comprehensive, complimentary web-based resources, expert in-house technical support, and worldwide repair/replacement coverage. Warranty extensions and Advance Care Option can also be purchased.

Over LaCie
Met locaties in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië is LaCie wereldleider op het gebied van opslagapparatuur voor de pc, Apple® en Linux. LaCie onderscheidt zich door gestroomlijnde ontwerpen en opmerkelijke technische prestaties. Meer informatie over onze producten is te vinden op www.lacie.com.

Beelden kunt u hier downloaden.

# # #

Thunderbolt en het Thunderbolt-logo zijn handelsmerken van Intel Corporation in de VS en/of andere landen. Alle handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

©2014 LaCie, S.A. Alle rechten voorbehouden. LaCie, het LaCie-logo en Little Big Disk zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van LaCie, S.A. of een van haar dochterondernemingen in Frankrijk, de Verenigde Staten en/of andere landen. Thunderbolt en het Thunderbolt-logo zijn handelsmerken van Intel Corporation in de VS en/of andere landen. Alle andere handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren. Voor de capaciteit van de schijf geldt dat één gigabyte (GB) overeenkomt met een miljard bytes en één terabyte (TB) met duizend miljard bytes. Het is mogelijk dat het besturingssysteem van uw computer een andere meetstandaard gebruikt en een lagere capaciteit weergeeft. Bovendien wordt een deel van de genoemde capaciteit gebruikt voor formatteren en andere functies en is daardoor niet beschikbaar voor gegevensopslag. LaCie behoudt zich het recht voor om zonder kennisgeving het productaanbod of de productspecificaties te wijzigen.

Neem voor meer informatie op met:

LaCie
Ekaterina Wilk
T: +33 (0)1 58 49 57 53
E: ewilk@lacie.com

Progress Communications
Lianne van Dijk
T: +31 (0)20 - 363 11 52
E: LaCie@progresscommunications.nl
Laatste van LaCie Benelux
LaCie d2 Thunderbolt 2: nieuw ontwerp en professionele snelheden met SSD Upgrade

LaCie verbetert zijn iconische Rugged-schijf

NAB-aankondigingen LaCie
Verstreken tijd: 7 jaar en 161 dagen

Logo Progress Communications
LaCie Benelux contact

Logo LaCie Benelux

sales.benelux@lacie.com
  www.lacie.nl
LaCie Benelux sociaal

LaCie Benelux tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.