www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2036 dagen geleden)

Cyberoam stelt NewChannel aan als National Distributor voor Nederland

Focus op NGFW en UTM firewall oplossingen voor midden en hogere segment

Zoetermeer, 17 februari 2014 – Cyberoam, de succesvolle leverancier van Next-Generation en UTM firewall oplossingen heeft NewChannel aangesteld als National Distributor voor Nederland. Vanuit de samenwerking met NewChannel zullen de Cyberoam firewall en managementoplossingen via het resellerkanaal van NewChannel voor een bredere markt beschikbaar komen.

Wij zijn zeer verheugd met onze aanstelling door Cyberoam als een van de twee hoofddistributeurs in Nederland. Onze focus en die van onze partners ligt met name in het hogere segment van de UTM en NGFW firewall toepassingen en Cyberoam biedt daar een bijzonder goed portfolio voor. Wij begeleiden onze partners met zowel technische als commerciële ondersteuning en wij verwachten dat ook zij de unieke mogelijkheden en kansen van Cyberoam snel zullen ontdekken. Cyberoam is in relatief korte tijd een security speler van wereldwijd belang geworden en wordt door onder meer Gartner in haar jaarlijkse rapportages hoog aangeslagen. In het laatste Magisch Quadrant voor UTM oplossingen uit 2013 stond Cyberoam met zeer hoge notering en lovende kritieken vermeld tussen de wellicht bekendere namen.”, zegt Raymond Kreefft, managing director van NewChannel in Zoetermeer. “Het is ons doel om de succesvolle security oplossingen in Nederland breed beschikbaar te maken. De markt voor UTM en NGFW firewall oplossingen groeit nog steeds en Cyberoam speelt daar in andere regio’s al een leidende rol in. Een compleet portfolio, krachtige prestaties, een goede prijs/prestatie-verhouding en eenvoud in gebruik en beheer zijn hierbij de kernwoorden. Onze samenwerking met Cyberoam verloopt zeer goed en wij introduceren hen graag bij onze partners.

Hilbrand Wouters, Channel Manager voor Cyberoam in Nederland is bijzonder blij met de aanstelling van NewChannel als nieuwe National Distributor voor Cyberoam: "Hoewel Cyberoam pas sinds einde 2012 verkrijgbaar is in Nederland, zien steeds meer resellers en eindgebruikers Cyberoam als het beste alternatief voor de leveranciers die we allemaal al wel kennen binnen het UTM en NGFW segment. Zoals te doen gebruikelijk is Cyberoam als nieuwe speler op de Nederlandse markt reeds omarmd door met name het MKB, de early adopters. De doelstelling van NewChannel is om met name het midden en hogere segment kennis te laten maken met Cyberoam, waar Cyberoam’s uitgebalanceerde portfolio zich dan ook prima voor leent”.

Wouters vervolgt: "NewChannel is een dedicated security distributeur opgezet door twee bekende en zeer ervaren mensen in de branche, te weten Raymond Kreefft en Martin Meerman. Een UTM en NGFW fabrikant als Cyberoam was nog het ontbrekende product binnen het security productportfolio van NewChannel. Ik kijk uit naar een meer dan succesvolle samenwerking met NewChannel, ten einde samen Cyberoam uit te laten groeien tot een top 3 speler in het UTM en NGFW segment in Nederland, zoals dat elders in de wereld in vele landen al het geval is."

Cyberoam, a Sophos company
Op 10 februari j.l heeft Sophos de acquisitie van Cyberoam bekendgemaakt. Sophos is een van oorsprong Engelse leverancier van IT security toepassingen met een uitgebreid portfolio van met name endpoint security oplossingen, zoals antimalware, e-mailsecurity, mobile security en encryptie. Het Cyberoam portfolio van UTM en NGFW firewalls en managementoplossingen vormt een duidelijke verbreding en verdieping binnen het nieuwe security portfolio van de organisatie. In de komende twee jaar zullen beide organisaties, de portfolio’s en de verkoopkanalen onafhankelijk naast elkaar blijven functioneren.

Meer informatie over het Cyberoam portfolio is beschikbaar op www.newchannel.nl. Voor een vrijblijvende demonstratie kunt u contact opnemen met NewChannel in Zoetermeer via telefoonnummer 079 – 3030 144 of via e-mail info@newchannel.nl.

Over Cyberoam
Cyberoam Technologies Private Limited is een fabrikant van Network Security Appliances. De producten van Cyberoam die bekend staan om haar innovatieve technologieën, worden gebruikt bij o.a. beveiligingsoplossingen voor de bedrijfsnetwerken van de toekomst. Cyberoam Identity-based Unified Threat Management appliances integreren meerdere beveiligingsfuncties op een enkel platform zoals de Stateful Inspection Firewall, VPN, Intrusion Prevention System, Gateway anti-virus, anti-spyware, anti-spam, Web Application Filtering, Web Application Firewall, Bandbreedte Management en Multiple Link Management. De inzet van de virtuele of hardwarematige Cyberoam Central Console appliances, bieden gecentraliseerd beveiligingsbeheer aan organisaties, terwijl de inzet van iView van Cyberoam het mogelijk maakt om te komen tot intelligente logging en state of the art rapportages. Cyberoam is geaccrediteerd met prestigieuze wereldwijde standaarden en certificeringen zoals CheckMark UTM Level 5 Certification, ICSA Labs, IPv6 Gold logo, en is een lid van de Virtual Private Network Consortium.
Voor meer informatie: www.cyberoam.com.

Over NewChannel
NewChannel is een moderne en flexibele no-nonsense organisatie die zich toelegt op de value add distributie van innovatieve ICT-oplossingen via een uitgebreid resellerkanaal in de Benelux. Wij vertegenwoordigen een reeks vooruitstrevende leveranciers en ontwikkelaars van ICT-oplossingen die oplossingen bieden voor de hedendaagse uitdagingen binnen het bedrijfsleven, overheden en andere organisaties. Focus, commitment en partnership zijn onze kernwoorden en in nauwe samenwerking met onze partners bieden wij onder meer oplossingen voor security, mobile devices, e-mail en web security, secure storage en cloud computing. NewChannel maakt deel uit van NSH Group Benelux, een multi-service ICT organisatie voor producten, opleidingen, consultancy, detachering en diensten.
Voor meer informatie: www.newchannel.nl.

---------------------------------///   Einde persbericht   /// -------------------------------------

Voor  meer  informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

NewChannel B.V.
Koraalrood 153