Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (7 jaar en 172 dagen geleden)
PR: ContentXperience

Avnet Technology Solutions EMEA wint IBM Choice Award 2014 voor Marketing Excellence in de Benelux

Baanbrekende ‘Marketing-as-a-Service’-oplossing voor Avnet’s IBM Business Partners erkend voor Marketing Excellence

Eindhoven, 13 februari 2014Avnet Technology Solutions, wereldwijd distributeur van IT-oplossingen en bedrijfsonderdeel van Avnet, Inc. (NYSE: AVT), is benoemd tot winnaar van een IBM Choice Award voor Marketing Excellence in de Benelux.

Veerle van der Linden, Senior Marketing Executive bij Avnet Technology Solutions, Benelux, won de award voor het creëren van het baanbrekende ‘Avnet IBM Smart Solutions’-partnerportaal. Met dit portaal voorziet Avnet Technology Solutions zijn IBM Business Partners in de Benelux van een groot Marketing-as-a-Service-aanbod (MaaS).

De IBM Choice Awards worden uitgereikt aan een select aantal IBM Business Partners tijdens de IBM PartnerWorld Leadership Conference in Las Vegas, Nevada (VS). Deze geselecteerde partners krijgen erkenning voor het etaleren van de IBM-waarden in hun klantcontacten en het realiseren van gemeenschappelijke doelstellingen. In verscheidene categorieën worden de Choice Awards, geselecteerd door het IBM-management in de verschillende regio’s, aan Business Partners toegekend. Daaruit blijkt IBM’s waardering voor hun effectieve zakelijke klantrelaties en hun expertise in het verkopen van IBM-oplossingen.

Het unieke MaaS-platform, gecreëerd door Veerle van der Linden, zorgt ervoor dat partners van Avnet hun bestaande proposities kunnen uitbreiden en met verscheidene IBM-oplossingen kunnen concurreren in competitieve markten. IBM Business Partners kunnen met Avnet’s MaaS-aanbod succesvolle marketingcampagnes uitrollen door een geïntegreerde multichannel-aanpak in te zetten en verbeterde online leadgeneratie-processen te gebruiken. Zo wordt groei bij partners gestimuleerd en ontstaat er meer awareness voor IBM-merken, zoals IBM PureSystems, IBM Power Systems en IBM-servers.

“Wij feliciteren Veerle van der Linden en Avnet Technology Solutions, EMEA, met de IBM Choice Award 2014 voor Marketing Excellence. Hun branchekennis, bewezen expertise in de verkoop van IBM-oplossingen en toewijding in het stimuleren van groei en meerwaarde bij hun partners blijft niet onopgemerkt”, zegt Dave Kay, VP, Global Business Partners, IBM Europe. “We zien ernaar uit om met Avnet te blijven samenwerken. Met onze gezamenlijke deskundigheid op het gebied van technologie kunnen we gemeenschappelijke bedrijfsdoelstellingen blijven realiseren.”

Miriam Murphy, senior vice president, enterprise sales and marketing, EMEA, bij Avnet Technology Solutions vertelt: “Dit wordt gezien als de ‘best practice’ in marketing en we zijn verheugd dat een marktleider als IBM deze award toekent aan een lid van ons team. Dit IBM-partnerportaal toont onze deskundigheid in het aanbieden van innovatieve oplossingen, trainingen en expertise aan resellers en eindklanten om groei in een sterk concurrerende IT-markt te bevorderen.”

Meer informatie over de IBM Choice Awards van 2014 vindt u op www-304.ibm.com/partnerworld/wps/servlet/ContentHandler/pw_com_prb_beacon.

Wilt u meer weten over IBM PartnerWorld, het uitgebreide programma voor IBM Business Partners, kijk dan op www.ibm.com/partnerworld. Dit programma biedt IBM Business Partners marketing- en verkoophulpmiddelen, trainingen, certificeringen en technische ondersteuning, met als doel nieuwe omzet te genereren en kansen in de markt te benutten.

####

Over Avnet Technology Solutions
Als wereldwijde distributeur van IT-oplossingen, werkt Avnet Technology Solutions samen met zijn klanten en leveranciers om nieuwe service-, software- en hardware-oplossingen te creëren die inspelen op de zakelijke behoeften van eindgebruikers over de hele wereld. Avnet Technology Solutions bedient klanten en leveranciers in Noord-Amerika, Latijns-Amerika en de Cariben, Pacifisch Azië, en Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA).In het boekjaar 2013 behaalde Avnet Technology Solutions een omzet van 10.36 miljard US-dollar. Avnet Technology Solutions is een operationele divisie van Avnet, Inc. Meer informatie vindt u op www.ats.avnet.com.

Over Avnet
Avnet, Inc. (NYSE: AVT), een fortune-500-onderneming, is één van de grootste distributeurs ter wereld van elektronische onderdelen, computerproducten en embedded systems. Avnet draagt bij aan het succes van zijn partners door wereldwijd vooraanstaande technologie-leveranciers te verbinden met een grote klantenkring en door kosteneffectieve, value-added services en oplossingen te bieden. In het boekjaar dat eindigde op 29 juni 2013, behaalde Avnet een omzet van 25.5 miljard US-dollar. Meer informatie vindt u op www.avnet.com.

Media contacts
onechocolate communications
Stacey Jones and Claudia Fellerman
avnetemea@onechocolatecomms.co.uk

Follow Avnet on Twitter @Avnet_TS_EMEA
Connect with Avnet on Facebook at http://www.facebook.com/pages/Avnet/111721912175548
Join Avnet’s LinkedIn community at http://www.linkedin.com/company/avnet

View videos from Avnet and its business partners at http://www.avnetondemand.com/
Read more about Avnet on our blog at http://blogging.avnet.com/ts/ats_emea/
Laatste van Avnet Technology Solutions B.V.
Avnet Technology Solutions geselecteerd als wereldwijde distributeur voor EMC VSPEX BLUE

Avnet Technology Solutions voor derde keer op rij NetApp-distributeur van het jaar

Verstreken tijd: 7 jaar en 172 dagen

Logo ContentXperience
Avnet Technolo.. contact

Logo Avnet Technology Solutions B.V.

ats.nl@avnet.com
  www.ts.avnet.com/nl
Avnet Technolo.. sociaal

Avnet Technolo.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.