www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau
2489 volgers blijven op de hoogte!

Nieuwe editie Factuurcongres over e-factureren, factuurautomatisering en betaalinnovaties

BREDA, 10 februari 2014 –  De zevende editie van het Factuurcongres vindt dit jaar plaats op donderdag 17 april in de Amsterdam ArenA; een tot de verbeelding sprekende en inspirerende congreslocatie, goed bereikbaar in de Randstad. Het Factuurcongres is het grootste evenement rond e-factureren en factuurautomatisering in de Benelux.

Ook dit jaar staat de eindgebruiker centraal dankzij kosteloze deelname, een inspirerend plenair programma, vele praktijksessies, een-op-eengesprekken en het netwerkplein met de meest toonaangevende leveranciers op het gebied van e-factureren, factuurautomatisering en betaaloplossingen. Deelnemers  aan het Factuurcongres worden in een dag volledig op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en de trends.

Plenair programma
Het plenaire programma van het Factuurcongres bestaat uit krachtige inhoudelijke en informatieve sessies over de laatste ontwikkelingen rondom e-factureren en factuurautomatisering. Daarnaast spreken een aantal top organisaties, waaronder KPN, over hun implementatietrajecten en over de business case van e-invoicing.

Ambassadeur digitaal factureren
Een van de keynotes wordt ingevuld door Peter Veld, directeur-generaal van de Belastingdienst in zijn keynote brengt hij de ontwikkelingen in digitaal facturen voor het voetlicht en de initiatieven die de rijksoverheid onderneemt om digitaal factureren binnen het bedrijfsleven en de overheid te promoten. Dit alles als voorbeeld voor bedrijven die nog niet de stap naar digitaal factureren hebben gemaakt, maar ook voor bedrijven die een rol als katalysator kunnen vervullen voor de invoering van digitaal factureren.

Shift Happens!
In een wervelende en boeiende multimediale presentatie vertelt Ruud Veltenaar over de belangrijkste mega trends en ontwikkelingen op het gebied van economie, business en technologie die de wereld in sneltreinvaart transformeren. De globalisering zorgt voor een koppeling van nationale economieën en zal uiteindelijk leiden tot een mondiale netwerkeconomie die de welvaart zal bevorderen en zorgt voor duurzame globalisering. Wat zijn de gevolgen van deze trends en ontwikkelingen op onze welvaart en op ons welzijn?

Break-outsessies
Gedurende de congresdag presenteren in de diverse break-outsessies interessante klanten de implementatie en werking van de oplossing van aanwezige aanbieders. Deelnemer krijgen zo een praktisch inzicht in de mogelijkheden van de diverse onderwerpen in verschillende bedrijfstakken. Onder andere business cases van Het Nederlands Rode Kruis, CoolBlue en DPD Pakketservice zullen worden behandeld. Daarnaast is er veel aandacht voor betaalinnovaties.

Netwerkplein
Tijdens het congres  heeft u ruim de gelegenheid om ervaringen uit te wisselen met mede congresdeelnemers en om te netwerken met vakgenoten, standhouders en sprekers. Het netwerkplein vormt het hart van het Factuurcongres en biedt naast alle cateringfaciliteiten, waaronder de uitgebreide lunch,  ruimte aan een groot aantal toonaangevende leveranciers en professionals op het gebied van e-factureren, factuurautomatisering en betalen.

Eindgebruikers kunnen kosteloos deelnemen
Het Factuurcongres hanteert een helder doelgroepenbeleid. Eindgebruikers die e-factureren of factuurautomatisering (willen gaan) toepassen, kunnen kosteloos aan het Factuurcongres deelnemen. Voorregistratie via www.factuurcongres.nl is dan wel noodzakelijk.

- EINDE PERSBERICHT -

Noot voor de redactie:

De organisatie van het Factuurcongres is in handen van Heliview Conferences & Training BV. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Heliview Conferences & Training BV
Projectmanager Jasper Lazet
Lage Mosten 5
4822 NJ Breda
T +31 76 - 548 40 54
M +31 6 - 12 15 07 86
Jasper.lazet@heliview.nl
www.factuurcongres.nl
Laatste van Heliview Conferences & Training
Wie wordt de Mobiliteitsmanager van het jaar 2020?

Gertjan Sybrandi winnaar Mobiliteitsmanager van het jaar award

IBM, Rabobank en Stedin finalisten Mobiliteitsmanager van het jaar award
Heliview Confe.. contact

Logo Heliview Conferences & Training

31 (0)76 548 40 37
  info@heliview.nl
  www.heliview.nl/conferences
Heliview Confe.. sociaal

Heliview Confe.. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Thales

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com