www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (7 jaar en 166 dagen geleden)
PR: Marcommit

ilionx richt pijlen op procesinnovatie en risicobeheer

Nieuwe business unit helpt klanten om meer uit IT te halen door aanpassen van bedrijfsprocessen

ICT-dienstverlener ilionx heeft een nieuwe business unit opgericht: ilionx Business Consultancy B.V. Het bedrijfsonderdeel is opgericht om organisaties te helpen hun bedrijfsprocessen zodanig in te richten dat ze meer uit hun ICT-oplossingen halen. Remmert Remmerts de Vries is aangesteld om leiding te geven aan de nieuwe business unit, die bestaat uit tien ervaren business consultants.

“Voor veel organisaties zijn informatiesystemen een grote investering", aldus Remmert Remmerts de Vries. "Als zij maximaal willen profiteren van informatiesystemen, is het essentieel dat de bedrijfsprocessen en ICT-oplossing perfect op elkaar aansluiten. Bij veel organisaties is dit niet vanzelfsprekend. We merken dat klanten het belang hiervan steeds meer inzien en de vraag naar deze consultancy-diensten toeneemt.”

Het bedrijfsonderdeel richt zich op de volgende diensten:
  • Procesinnovatie. ilionx ondersteunt organisaties bij het vernieuwen van bedrijfsprocessen, door bestaande bedrijfsprocessen in kaart te brengen en te analyseren. Naar aanleiding hiervan wordt een innovatieplan opgesteld.
  • Risicobeheer. Met compliance risk management worden risico’s geanalyseerd en processen, bedrijfsregels en rapportages in een raamwerk beheerd. Op deze manier kunnen aanwezige of nieuw te ontwikkelen informatiesystemen eenvoudiger worden afgestemd op bedrijfsprocessen.
De nieuwe business unit werkt vanuit het hoofdkantoor van ilionx in Utrecht. ilionx verwacht dat het team de komende vijf jaar zal groeien naar ongeveer veertig medewerkers.

Over ilionx
ilionx is een ondernemende en klantgerichte ICT-dienstverlener met vestigingen in Utrecht, Almere, Apeldoorn en Groningen, en heeft als motto ‘Daadkracht in vooruitgang’; daadkracht om vandaag te beginnen aan de oplossing en morgen daarvan de voordelen te ervaren. ilionx levert sinds 2002 integrale ICT-diensten van initiatie tot en met realisatie en beheer. De missie is om organisaties succesvoller te maken door middel van vooruitstrevende ICT-oplossingen met hoog gekwalificeerde professionals. ilionx is een robuuste partner in langdurige samenwerkingsovereenkomsten, waarbij kwaliteit, flexibiliteit en slagvaardigheid kernwaarden zijn. ICT-diensten worden onder meer geleverd aan De Nederlandsche Bank, de Rijksdienst voor Wegverkeer, het Openbaar Ministerie, de Belastingdienst, DAF Trucks, Sonepar, TNO, Nationale Hypotheek Garantie en het Bureau Financieel Toezicht. Het bedrijf is onlangs genomineerd voor de Computable Partner Award van het jaar 2013. Kijk voor meer informatie over ilionx op de website: http://www.ilionx.com of volg ilionx op Twitter via @ilionx.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met LEWIS PR:
LEWIS PR
Telefoon: 040 235 46 00
E-mail: ilionx@lewispr.com
Laatste van ilionx
ilionx behaalt Microsoft Azure Advanced Specialization Analytics

ilionx neemt adviesbureau Le Blanc Advies over

Coen Egberink nieuwe directeur ilionx healthcare
Verstreken tijd: 7 jaar en 166 dagen

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric