www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

Ruim 2 miljoen Nederlandse banenzoekers maandelijks actief op Indeed.nl voor hun volgende carrièrestap

Grootste banenzoekmachine ter wereld opent vestiging in Nederland

Amsterdam, 5 februari 2014 Indeed.nl, de grootste banenzoekmachine ter wereld, heeft in Amsterdam zijn eerste Nederlandse vestiging geopend. In Nederland is Indeed.nl met ruim 2 miljoen unieke bezoekers per maand ruimschoots marktleider.

Anders dan de meeste Nederlandse banenzoekmachines die maar een gedeelte van het vacatureaanbod laten zien, bundelt Indeed.nl meer dan 124.000 vacatures van carrièresites, wervingsbureaus, vacaturebanken en de banenpagina’s van kranten. Gemiddeld voegt Indeed elke week meer dan 26.000 nieuwe banen toe. Met één zoekopdracht vinden baanzoekers via PC, tablet of smartphone vacatures uit meer dan 7.500 Nederlandse bronnen.

Sander Poos is aangesteld als director Benelux van Indeed. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in de Nederlandse recruitment-branche. Sander Poos: “Indeed is met ruim 2 miljoen unieke bezoekers per maand de grootste banenzoekmachine van Nederland. De keuze voor Nederland als vestigingsland is gemaakt omdat ons land in technische zin een van de voorlopers van de wereld is in online recruitment. Het mobiel gebruik van Nederlandse baanzoekers is vrijwel het hoogste van Europa en de algemene internetpenetratie ligt boven de 93%.”

Andere cijfers van en over Indeed in Nederland:
  • In Nederland gebruikt meer dan 50% van de baanzoekers op Indeed een mobiele toepassing; wereldwijd is het mobiele gebruik net iets meer dan 33%.
  • De vacature-app van Indeed is de populairste en meest gedownloade vacature-app in de Nederlandse App Store en android store.
  • Ruim 300.000 Nederlanders hebben hun CV naar Indeed geüpload, werkgevers op zoek naar de beste kandidaten voor hun vacatures, kunnen die gratis bekijken.
  • De populairste dagen voor het zoeken naar een baan zijn, niet onverwacht, maandag en dinsdag.
Voor werkgevers brengt Indeed een vernieuwend model om vacatures te publiceren. Sander Poos: “Werkgevers waren tot nu toe vooral gewend om te adverteren op de banenzoekmachines, wij bieden werkgevers een nieuwe aanpak. Anders dan de traditionele banenzoekmachines, biedt Indeed een transparant pay-per-performance-model plus een intelligente meetmethode waarmee budgetten onder controle en flexibel blijven. Dat is heel belangrijk in zo’n sterke concurrentiemarkt.”

Volgens David Rudick, VP International Markets, is Indeed voor Nederlandse baanzoekers de beste manier om een baan te vinden. “Maandelijks komen verreweg de meeste Nederlandse baanzoekers naar Indeed om de werkgever te vinden die past bij hun carrièreplanning. Indeed stelt de belangen van de baanzoekers centraal en is daarom in Nederland en in de wereld de nummer 1 banenzoekmachine. De bekendmaking van vandaag over onze nieuwe vestiging versterkt de positie van Indeed als de beste plek in Nederland voor mensen die een baan willen vinden en voor werkgevers die op zoek zijn naar kandidaten.”

Indeed werd in 2004 gelanceerd als job search engine en is nu beschikbaar in meer dan 50 landen en 28 talen. Per maand trekt Indeed meer dan 100 miljoen unieke bezoekers. Indeed staat als banenzoekmachine op nummer 1 in steeds meer landen, zoals Canada, Frankrijk, Italië, Groot-Brittannië, Zuid-Afrika, de Verenigde Staten, Zwitserland en Nederland en is wereldwijd marktleider in mobiele job search.

Over Indeed
Bij Indeed vinden meer mensen een baan dan waar dan ook. Baanzoekers kunnen miljoenen vacatures doorzoeken via het internet of via een mobiele toepassing in meer dan 50 landen. Ruim 100 miljoen mensen zoeken maandelijks naar banen, plaatsen hun CV en onderzoeken bedrijven op Indeed. Indeed is voor duizenden bedrijven de belangrijkste bron voor het vinden van externe werknemers (Bron:SilkRoad & iCIMS). Kijk voor meer informatie op: www.indeed.com.

Voor meer persinformatie
Yellow Communications, Marjolein Bos, telefoon 023 555 34 24, e-mail marjoleinbos@yellow-communications.com
Tags bij dit bericht
Eerder van Indeed
3 sep 2018 Indeed introduceert de Indeed Academy: gratis e-learnings met best practices voor recruiters

29 aug 2018 Hulp bij het vinden van werk meest gewenste toepassing van kunstmatige intelligentie

25 jul 2018 Zoektocht naar zomerbanen neemt onverminderd toe

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl