www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 160 dagen geleden)

ULTIMATE EARS LEVERT GROOTS GELUID MET NIEUWE UE MINI BOOM

Compacte bluetooth speaker met groots geluid voor onderweg toegevoegd aan Ultimate Ears line-up

4 februari 2014 - Ultimate Ears introduceert de UE MINI BOOM, een compacte speaker die een verrassend groots geluid levert in stijlvolle behuizing met frisse kleuren. De UE MINI BOOM brengt de ervaring van Ultimate Ears in het maken van kleine speakers met een groots geluid hiermee naar een hoger niveau. De persoonlijke speaker met helder geluid en een diepe bass biedt een stereo-geluid op ieder gewenst moment en op elke plaats.

Met een batterij die 10 uur meegaat, eenvoudige bediening en bluetooth-connectiviteit is de UE MINI BOOM van Ultimate Ears de juiste muziekpartner voor bijvoorbeeld het streamen van muziekvideo’s, samenzijn met vrienden en reizen. De nieuwe speaker van Ultimate Ears streamt geluid vanaf elk apparaat met een bluetooth-verbinding tot maximaal 15 meter afstand. Dankzij de micro-USB oplader kan de Ultimate Ears UE MINI BOOM eenvoudig worden opgeladen. Bovendien kunnen twee Ultimate Ears UE MINI BOOM-speakers draadloos met elkaar worden verbonden via de gratis UE MINI BOOM-app (beschikbaar voor iOS en Android), waarmee het geluidsniveau wordt verdubbeld.

“Ultimate Ears zet de standaard voor audio-oplossingen die passen bij de huidige mobiele levensstijl”, zegt Rory Dooley, general manager bij Ultimate Ears. “Door de combinatie van gemak en een krachtig geluid levert de nieuwste mobiele speaker in de Ultimate Ears-productlijn het beste van twee werelden. Of het nu is voor het bekijken van de nieuwste muziekvideo’s op een tablet, gebruik onderweg of voor het luisteren naar muziek, de Ultimate Ears UE MINI BOOM is de ideale partner in het huidige muziektijdperk.”

Sterke behuizing & fris design
De Ultimate Ears UE MINI BOOM is verkrijgbaar in frisse kleuren, waaronder oranje, paars, rood, geel en zwart. Dankzij het duurzame metalen frame en de rubberen behuizing is de UE MINI BOOM van Ultimate Ears stootbestendig en kan deze zonder probleem in de hand-, sport- en reistas of kofferbak van een auto worden meegenomen.

Prijs en beschikbaarheid
De UE MINI BOOM van Ultimate Ears is naar verwachting vanaf vandaag verkrijgbaar voor een adviesprijs van 99,99 euro in de Europese Apple Retail en Apple Online Stores en vanaf februari 2014 via andere kanalen. Voor meer informatie en verkooppunten, kijk op www.ultimateears.com.

Over Ultimate Ears
Ultimate Ears (UE), een merk van Logitech en in 1995 opgericht door muzikant Alex Van Halen en zijn sound engineer, heeft de manier waarop artiesten optreden op het podium van een revolutie voorzien door middel van zijn op maat gemaakt earphones. Vandaag de dag is Ultimate Ears het meest gebruikte merk earphones. Ultimate Ears ontwikkelt earphones en luidsprekers die de manier waarop mensen hun favoriete muziek van een andere dimensie voorzien. Ultimate Ears is toonaangevend leverancier van in-ear-monitors voor professionele musici en een opkomende aanbieder van hoogwaardige luidsprekers en hoofdtelefoons voor de consumentenmarkt. Voor meer informatie, ga naar www.ultimateears.com.

Whizpr
Julien Harbers / Renée Rijken
E. ue(at)whizpr.nl

Ultimate Ears Nederland
Gezinus Winters
Marketing Manager Benelux
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Verstreken tijd: 6 jaar en 160 dagen
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Rubix
Logo OutSystems
Logo Qualys