www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (8 jaar en 125 dagen geleden)

Met eenvoud en gemak als uitgangspunten, stelt het EPiServer 7.5 CMS platform marketeers in staat om content marketing strategieën te perfectioneren om zo de relatie met klanten te versterken

Nieuwste platform zorgt voor een naadloze interactie met klanten via meerdere kanalen, waarbij content en mobiliteit worden ingezet om de bedrijfsresultaten te maximaliseren

Haarlem, 28 januari 2014 - EPiServer, wereldwijd toonaangevend softwareleverancier van oplossingen voor e-commerce en digital marketing, lanceert vandaag EPiServer 7.5 CMS. De nieuwe versie van het platform maakt het voor marketeers mogelijk om content in kleine stukken op te delen waardoor ze content eenvoudig kunnen hergebruiken via verschillende kanalen, om het daarna te optimaliseren voor het device waarop de content getoond wordt. Met EPiServer 7.5 CMS kunnen marketeers in plaats van het generiek zenden van content overgaan naar gepersonaliseerde communicatie van mens-tot-mens zodat communicatiewaarde wordt toevoegt aan de interactie met de klant via alle touch-points.

“We zijn in het bijzonder enthousiast over de introductie van EPiServer 7.5 CMS omdat organisaties, beter dan ooit, content kunnen inzetten om de klantervaring te optimaliseren, conversie te verhogen en langdurige brand loyalty op te bouwen”, zegt Marten Kruisinga, Managing Director van EPiServer Benelux. “Doordat consumenten steeds actiever, mobieler en veeleisender worden in wat ze willen en hoe ze dat willen, is er in de markt een grote behoefte aan een platform waarmee marketeers best practices in content marketing kunnen benutten voor een effectievere interactie met hun klanten. Met EPiServer 7.5 CMS kunnen organisaties meebewegen met de voortdurend veranderende wensen en behoeften van hun klanten om zo een passende boodschap te creëren op het moment en de manier waarop klanten de content willen ontvangen.”

Met EPiServer 7.5 CMS kunnen marketeers:

1. Content in kleine stukken opdelen: Met EPiServer 7.5 CMS kunnen marketeers content zo produceren en hergebruiken dat die geschikt is voor het kanaal en device waarop de content wordt getoond – het maakt niet uit wat voor scherm of kanaal; social media, het mobiele web en andere toepassingen.

2. Een aantrekkelijke beleving voor mobiele gebruikers creëren: Het nieuwe platform biedt marketeers de mogelijkheid om de communicatie met eindgebruikers via allerlei kanalen te verbeteren om een meer menselijke interactie tussen de consument en de marketeer tot stand te brengen.

3. Werken met content en producten die naadloos met elkaar zijn verbonden: EPiServer 7.5 CMS brengt content en commerce samen, wat bijdraagt aan een betere online beleving van de klant.

4. Gebruik maken van een breder pakket aan standaard functionaliteiten: Dit platform stelt eindgebruikers niet alleen in staat om content te managen, maar ook om via de Add-on Store direct invloed uit te oefenen op functionaliteiten die nodig zijn om hun online aanwezigheid te vergroten.

5. Snel nieuwe marketinginitiatieven uitrollen: De Add-on Store zorgt ook voor wendbaarheid. Het is mogelijk een site uit te breiden met nieuwe functionaliteiten om tegemoet te komen aan veranderende behoeften, zowel lokaal als wereldwijd.

De nieuwe oplossing neemt de gebruikelijke spanning tussen de business en IT weg, doordat de marketinggebruiker in staat is zijn online bedrijfsdoelstellingen te realiseren zonder dagelijkse ondersteuning van technische teams. Met het voor de cloud geschikte platform kunnen marketeers snel sites lanceren of verwijderen, zonder een beroep te doen op de IT-afdeling.

“Door de online klantervaringen automatisch te personaliseren, maakt EPiServer 7.5 CMS het marketeers mogelijk om hun bedrijfsdoelstellingen snel en effectief te behalen. De concurrentie op het gebied van digitale marketing is sterk en er zijn veel traditionele CMS-oplossingen op de markt. EPiServer 7.5 CMS is ons antwoord op hoe een CMS er voor de toonaangevende marketeers van vandaag uit zou moeten zien. We zijn er trots op dat we onze klanten zulke vooruitstrevende oplossingen kunnen bieden”, aldus Kruisinga.

Met deze versie komt EPiServer ook verder tegemoet aan de wensen van zijn partners. Het platform biedt nu ingebouwde ondersteuning voor het opzetten van ontwikkelomgevingen in publieke clouds, inclusief Amazon of Azure. Daarmee wordt nog meer flexibiliteit geboden aan ontwikkelaars die snel een ontwikkelomgeving willen realiseren.

Meer informatie over EPiServer 7.5 CMS is hier beschikbaar.

Over EPiServer
EPiServer verbindt e-commerce en digital marketing zodat bedrijven unieke klantervaringen kunnen creëren die bijdragen aan betere bedrijfsresultaten. Het platform van EPiServer combineert content, e-commerce en multichannel marketingkennis voor een online 360 graden benadering. Van content optimalisatie en leadgeneratie tot verbeterde conversie en terugkerende bezoekers.

EPiServer maakt het voor online- en IT-professionals mogelijk om een unieke klantervaring te bieden via meer dan 20.000 websites wereldwijd. Gebouwd op. NET en ondersteund door een partnernetwerk van meer dan 630 partners in meer dan 30 landen, voorziet het EPiServer-platform klanten van gepersonaliseerde content aangepast naar de schermgrootte van het device dat gebruikt wordt. Door deze benadering kunnen klanten hun investering in digital marketing maximaliseren en hun ROI verhogen. Het bedrijf is opgericht in 1994 en heeft kantoren in de Verenigde Staten, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Nederland, Zuid-Afrika, Australië, Spanje, Verenigde Arabische Emiraten en het Verenigd Koninkrijk. EPiServer is onderdeel van het IK2007 Fonds. IK Investment Partners is een Europese private equity firma van Scandinavische origine en beheert €5,7 miljard in fondsdeelnemingen. Meer informatie: www.episerver.nl.

Noot voor redacties:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen.

EPiServer
Sandra Taal
Tel. +31 (0) 23 - 71 14 477
Sandra.Taal@episerver.com

The Communication Force
Anke van de Vliet
Tel. +31 (0)23 - 56 56 851
ankevdv@communicationforce.com
Laatste van EPiServer
Negen van de tien consumenten delen graag persoonlijke informatie in ruil voor beter online winkelen

Episerver in Gartner Magic Quadrant voor Digital Commerce

Episerver wederom geplaatst in Gartner Magic Quadrant voor Digital Commerce
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 8 jaar en 125 dagen

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials