www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (7 jaar en 78 dagen geleden)

Record jaar voor Talon Storage Solutions

Multinationals kiezen voor Talon RemoteFAST™ als architectuur voor intensieve file-sharing en samenwerking

Mount Laurel, N.J- Januari 2014 – Talon (www.talonstorage.com), de toonaangevende leverancier van Microsoft ‘File-Aware’ applicatie acceleratie en storage caching oplossingen voor vestigingen, realiseert meer dan 300% groei in 2013.

Belangrijke factoren die bijdragen aan het succes:
  • Klanten: Het klanten bestand van Talon blijft groeien, met name bij de internationale architecten- en ingenieursbureaus en in de Bedrijfs-IT infrastructuur.
    Talon installeert RemoteFAST™, het belangrijkste product, bij de top 25  architecten- en ingenieurs bureaus van de wereld. Nieuwe klanten zorgden voor 76% van de wereldwijde omzet, waarvan 40% uit Europa.

• Nieuw klanten zijn onder andere: Kohn, Pedersen & Fox Associates, Foster & Partners, CardnoTEC, Robert Bird, Brunswick, BAM - Wayss & Freytag, Propak, DRMP, Metromont, Virgin Trains, Proginov (managed service provider) en Lego.
    • Talon RemoteFAST™ wordt door velen herkend als de ‘best of breed’ file sharing en samenwerkings-oplossing.
  • Distributie: Talon heeft in 2013 het Value-Added-Distributie netwerk uitgebreid met Cloud Distribution in Engeland, Miel in Frankrijk en Cloud-Technologies in Nederland.
Nieuwe Producten: Talon heeft de nieuwe MobileFAST™ oplossing uitgebracht en maakt nu het voordeel van geoptimaliseerde File Sharing voor kleine vestigingen en mobile gebruikers mogelijk. MobileFAST™ is beschikbaar voor iOS, Android, en Windows 7/8.

Locaties: Talon ondersteunt haar klanten vanuit verkoop- en support centra in Amsterdam, Boston, MA, met engineering in San Jose, CA, en operationeel vanuit Mount Laurel, NJ.

Over Talon Storage Solutions

Talon Storage Solutions is de pionier en leider bij het helpen van organisaties om hun  IT infrastructuur te vereenvoudigen, en mobiele gebruikers en gebruikers in vestigingen snel, betrouwbaar en veilig toegang te geven tot applicaties in het data center. Dit leidt tot verhoging van productiviteit en kosten efficiënt IT management. Vanuit het hoofdkantoor in Mount Laurel, NJ en de wereldwijde locaties, bedient Talon Storage Solutions (www.talonstorage.com) de grootste architectuur-, productie-, en Global 2000 klanten.

Talon Storage Solutions, FAST™, RemoteFAST™, CloudFAST™, ViewFAST™ en MobileFAST™ zijn handelsmerken van Talon Storage Solutions. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van de desbetreffende eigenaar.

Het originele en uitgebreide persbericht vindt u hieronder.

Voor vragen kunt u contact opnemen met:
Tim Hoefsloot
tim@cloud-technologies.nl

Talon Storage Solutions Announces Record Year of Growth

RemoteFAST™ is selected as the architecture of choice for multinational firms that require large-scale file sharing and collaboration

Mount Laurel, N.J- January 14, 2014 – Talon (www.talonstorage.com), the leading provider of Microsoft File Aware application acceleration and storage caching solutions for branch office infrastructure, today announced over 300% growth from January 2013 – December 2013.

“In 2013, we set out to achieve many milestones for Talon,” said Shirish Phatak, CEO, Talon. “We are excited about the company’s global progress in all phases over the last 12 months.  We delivered on our commitment and vision to continue supplying industry-leading innovation to the market resulting in increased customer acquisition. We secured invaluable industry specific accounts, built our distribution and reseller programs globally, and developed new technology that fits our mission of providing a seamless file collaboration experience whether in the office or on the road via smartphones or tablets.”

Additional key highlights that contributed to Talon’s progress include:
  • Growth: Talon deployed RemoteFAST™, its flagship product to top 25 global architectural and engineering firms.  This represents one of the strongest install bases in the market.
    • Talon’s revenue is well distributed across the globe: 40% Americas, 40% EMEA and 20% Asia-Pacific.
    • 76% percent of global revenue came from new customers.
  • Customers: Talon continued to grow its customer base, especially in the global Architecture, Engineering and Enterprise IT infrastructure. The RemoteFAST™ platform is winning the large opportunities and getting strong reviews in the marketplace.
    • Big wins this year included Kohn, Pedersen & Fox Associates, Foster & Partners, CardnoTEC, Robert Bird, Brunswick, Wayss & Freytag, Propak, DRMP, Metromont, Virgin Trains, Proginov (a managed service provider in France) and Lego.
    • The company has been closing deals faster and is winning significant pilots, as the alternatives to solve large file collaboration, and performance benefits are farther apart.
    • RemoteFAST™ is recognized by many as a best of breed file sharing and collaboration solution that eliminates the need for remote branch infrastructure while providing unsurpassed increased performance benefits.
“We have worked directly with the team at Talon to engage in a RemoteFAST™ pilot that allowed our 100TB+ file set to be transparently extended into 14 different office locations,” said Stephen Cottham, Group Information & Technology Manager at Robert Bird Group. “The feedback from the locations has been fantastic, with users commenting that they feel like they are working on the LAN, which is exactly what we were aiming for. Speed, efficiency and performance are critical to the way we work as a business and having eliminated the latency issues, we are delighted with the results.”
  • Distribution: Talon established and completed agreements with new value added distributors including Cloud Distribution in the United Kingdom, Miel in France and Cloud-Technologies in Netherlands.
  • Products: Talon released its new MobileFAST™ solution, available free of charge to Talon clients, transforming the economics of Mobile Optimized File Sharing for smaller branch offices and mobile workers within the enterprise marketplace. MobileFAST™ is available for iOS, Android, and Windows 7/8.  In addition, established a subscription-pricing model that drives immediate return on investment for branch office infrastructures.
  • Channel: In March, the Talon Channel Program was launched, focusing on the convergence of file optimization and collaboration, giving resellers a way to tap into these rapidly growing markets and accelerate their businesses and profitability. 90% of Talon’s revenue went through its channels in 2013.
  • Expansion: Talon continues to operate a support and sales operations center in Amsterdam, Boston, MA, engineering in San Jose, CA, and operations from Mount Laurel, NJ.
“We exited 2013 with a strong tail wind and are looking forward to increasing this momentum into 2014,” said Andrew Mullen, SVP, Sales, Talon.  “The market is telling us the problems of file collaboration continue to be a major performance and productivity bottleneck.  We foresee many companies allocating line items in their budget to implement our technology.”

About Talon Storage Solutions

Talon Storage Solutions is the pioneer and leader in helping organizations simplify their IT infrastructure while delivering mobile users and remote offices fast, reliable and secure access to datacenter applications. This results in improved user productivity and cost-effective IT management. From its headquarters in Mount Laurel, NJ and its global locations, Talon Storage Solutions (www.talonstorage.com) serves the largest architectural, manufacturing, and Global 2000 customers.

Talon Storage Solutions, FAST™, RemoteFAST™, CloudFAST™, ViewFAST™ and MobileFAST™ are trademarks of Talon Storage Solutions. All other trademarks are the property of their respective owners.
Laatste van BizzComm B.V.
Sinefa maakt Cloud-Managed Applicatie Monitoring en Traffic Shaping services toegankelijk voor MSP’s

Record jaar voor Talon Storage Solutions
Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Kaspersky Threat Intelligence Portal introduceert API-integratie voor communityleden

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Verstreken tijd: 7 jaar en 78 dagen
BizzComm B.V. contact

Logo BizzComm B.V.

Brigitte Hoefsloot
  +31.620435473
  info@bizzcomm.nl
  www.bizzcomm.nl
BizzComm B.V. sociaal

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders