Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (7 jaar en 81 dagen geleden)
PR: LEWIS

Tyco Retail Solutions lost RFID-patentgeschil op met Round Rock Research, LLC

Schikking maakt oplossingen met licentie beschikbaar voor retail-klanten

Tyco Retail Solutions, leverancier van geïntegreerde retail performance- en veiligheidsoplossingen en onderdeel van Tyco Integrated Fire & Security, heeft een licentieovereenkomst gesloten met Round Rock Research, LCC, voor het gebruik van het patent op RFID-oplossingen.

Tyco Retail Solutions biedt RFID-oplossingen voor voorraadbeheer, voorzien van Sensormatic RFID-lezers, antennes, tags en TrueVue software. De overeenkomst geeft Tyco een wereldwijde licentie voor RFID-patenten van Round Rock, waardoor Tyco en haar klanten innovatieve RFID-oplossingen kunnen blijven toepassen. De ondertekening van deze overeenkomst met Round Rock is een belangrijke stap in het wereldwijd bevorderen van deze oplossingen.

Samenvatting van de belangrijkste feiten:

- In januari 2012 heeft Round Rock rechtszaken aangespannen tegen een aantal bedrijven, waaronder enkele klanten van Tyco Retail Solutions. Hierin claimde Round Rock dat Tyco’s RFID-oplossingen de RFID-patenten aantastten.

- RFID-oplossingen kunnen voorraadbeheer en procesefficiëntie in hoge mate verbeteren en zo aanzienlijke operationele vooruitgang realiseren. De geschillen dreigden de toepassing van RFID-oplossingen in retail te vertragen.

- Tyco Retail Solutions heeft samen met Round Rock een oplossing gevonden die het complete assortiment aan RFID-producten betreft. Dit maakt het voor klanten van Tyco Retail Solutions mogelijk om RFID-oplossingen toe te passen, zonder octrooiclaims van Round Rock.

- De licentieovereenkomst met Round Rock is niet exclusief en gebaseerd op royalty’s. Hiermee hebben andere leveranciers van RFID-lezers en tags ook het vooruitzicht om tot een soortgelijke oplossing te komen en voor klanten levert dit veel voordelen op. Daarnaast kunnen klanten dankzij de licentie lezers en tags gebruiken die zijn gekocht bij Tyco of bij andere leveranciers.

“Al bijna vijftig jaar vertrouwen retailers op de producten van Tyco”, zegt Nancy Chisholm, Vice President en General Manager bij Tyco Retail Solutions. “Tyco blijft investeren in onderzoek en ontwikkeling om op die manier zowel hardware- als softwareproducten te verbeteren. Technologische innovatie staat in ons bedrijf centraal en RFID-technologie voor voorraadbeheer heeft een primaire focus. De overeenkomst met Round Rock biedt onze retailklanten de mogelijkheid voor de implementatie van onze nieuwe RFID-oplossingen, zonder patentclaims van Round Rock en zonder onderbreking van de bedrijfsvoering door mogelijke rechtszaken.”

Over Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security, onderdeel van Tyco, ontwerpt, implementeert en onderhoudt brand- en elektronische beveiligingssystemen voor klanten in zakelijke en overheidssectoren. Het portfolio van Tyco Integrated Fire & Security bestaat uit inbraakalarmen, video surveillance, toegangscontrole, elektronische artikelbeveiliging, radiofrequente identificatie, branddetectie, geïntegreerde oplossingen en monitoring. De oplossingen van Tyco Integrated Fire & Security worden gebruikt om diefstal te voorkomen en mensen, goederen en eigendommen te beschermen.

Kijk voor meer informatie op de website www.tyco.nl of volg Tyco Integrated Fire & Security op Twitter via @TycoBNL.

Press Agency: LEWIS PR
Elke van der Putten
Phone +31 (0)40 235 46 00
E-mail: tyco@lewispr.com

Tyco Integrated Fire & Security
Cynthia van Diejen-Bijloo
Marketing, Business Development &
Communications Manager Benelux
Phone: +31 (0)88 260 28 99
E-mail: cvdiejenbijloo@tycoint.com
Laatste van Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security stelt Hans Oomes aan als Commercial Director Benelux

Tyco Retail Solutions neemt ShopperTrak over

Tyco implementeert IQ Messenger in Willem-Alexander Kinderziekenhuis van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC)
Verstreken tijd: 7 jaar en 81 dagen
Tyco Integrate.. contact

Logo Tyco Integrated Fire & Security

tifsnl@tycoint.com
  www.tyco.nl
Tyco Integrate.. sociaal

Tyco Integrate.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4