www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Leader in back-up en recovery viert 10de verjaardag

StorageCraft ontpopte zich tot ontwikkelaar van bekroonde software

DRAPER, Utah – Januari 2014 – Dankzij vernieuwende en betrouwbare producten groeide StorageCraft Technology Corporation van een kleine, gewestelijke start-up tot een bedrijf van wereldformaat.

In december 2003 werd het bedrijf opgestart door de vijf oprichters die vandaag nog steeds betrokken zijn bij de dagelijkse leiding ervan. Hun doel was de ontwikkeling van de snelste en meest betrouwbare oplossing voor recovery voor servers, desktops en laptops. Volgens tal van technologiedeskundigen werd deze opdracht perfect volbracht.

Curt James, medeoprichter en vice president marketing en ontwikkeling, vertelt dat het succes van het bedrijf te danken is aan twee factoren. “Dat StorageCraft een opmerkelijk succesverhaal is geworden, hebben we te danken aan de inspanningen van een erg talentvol en creatief team alsook aan de producten – best in class – die we ontwikkelen. StorageCraft heeft ook een uitstekende samenwerking met zijn partners.  Bovendien werden het bedrijf en zijn producten meermaals herkend, zowel door derden als door de gebruikers, als de beste in de markt van back-up en recovery.”

StorageCraft® ShadowProtect®, een software oplossing voor gemakkelijke back-up en recovery, was een van de eerste producten van het bedrijf. De software suite ShadowProtect werd uitgebreid en biedt vandaag producten voor thuisgebruik, servers, Exchange e-mail systemen en virtuele systemen. In de loop der jaren behaalde ShadowProtect talloze onderscheidingen waaronder drie opeenvolgende Editors’ Choice Award van PC Magazine voor back-up software alsook, in juni jongsleden, een Best of TechEd 2013 award in de categorie Messaging en Unified Communications voor ShadowProtect Granular Recovery for Exchange.

Naast ShadowProtect zit in StorageCraft Recover-Ability, de oplossing voor KMO’s, ook de tool StorageCraft ImageManager, zeer gewaardeerd, alsook StorageCraft Cloud Servicesdie onlangs op de markt werd gebracht. Deze producten werden verwelkomd door de steeds grotere groep StorageCraft partners die managed services aanbieden. Vandaag telt deze groep wereldwijd meer dan 3.500 providers.

Het succes van het bedrijf vertaalde zich in een constante groei, meer bepaald over de laatste vijf jaren. Eind 2013 telde StorageCraft nagenoeg 200 medewerkers, verkoopactiviteiten in zes werelddelen en regionale kantoren in Australië, Japan en Ierland.

In oktober zette StorageCraft een belangrijke stap om zijn groei te bewerkstelligen door het openen van een nieuwe internationale vestiging in Cork (Ierland). Deze vestiging is vooral bedoeld om support te verlenen aan het netwerk van distributeurs buiten de Verenigde Staten.

Deze nieuwe uitbreiding benadrukt de wil van StorageCraft om de banden met de Europese partners aan te halen en ze bij te staan bij de groeiende verkoop van hun oplossingen. Dit was ook de gelegenheid om het vertrouwen te hernieuwen in MGK Technologies, exclusieve distributeur voor Benelux. Hierbij werd ook de hoogstaande technische en commerciële ondersteuning in de verf gezet die door het Luxemburgse bedrijf aan zijn dealers wordt geboden.

StorageCraft, die nu aan zijn tweede decennium begint, gaat een beloftevolle toekomst tegemoet in een sector waar de klanten uitstekende prestaties eisen. Het doel van de oprichters blijft het ontwikkelen en op de markt brengen van de meest betrouwbare bedrijfsoplossingen voor back-up en recovery. “We weten dat de toegang tot data cruciaal is voor het succes van alle bedrijven en dat lange computer downtimes -  ongeacht of het om een menselijk fout, een kwaadwillige aanval of een natuurramp gaat – dramatische gevolgen kan hebben voor hun klanten,” aldus Jeff Shreeve, medeoprichter, voorzitter en CEO van StorageCraft. “We zorgen ervoor dat onze oplossingen voor back-up en recovery van hoogstaande kwaliteit en de meest betrouwbare blijven. ”

Bijkomende informaties over de producten zijn  te vinden op: www.storagecraft.com

Over StorageCraft
StorageCraft levert innoverende beveiligingsoplossingen voor disk-based back-up herstel bij noodgevallen, systeemmigratie en back-up van gegevens voor servers, desktops and laptops. De softwareoplossingen van StorageCraft verkorten de storingsduur, verbeteren de beveiliging en de stabiliteit van gegevens en systemen, en verlagen de Total cost of Ownership (TCO) en dat tijdens hun hele levenscyclus.

www.keycommunictions.be

StorageCraft en ShadowProtect zijn handelsmerken van StorageCraft Technology Corporation. De andere bedrijfs- en productnamen kunnen gedeponeerde merken zijn van hun respectievelijke eigenaars.
Eerder van StorageCraft Technology Corporation
3 aug 2015 StorageCraft verbindt back-up en disaster recovery van Windows en Linux systemen met goednieuwe ShadowProtect SPX

17 jan 2014 Leader in back-up en recovery viert 10de verjaardag

25 jul 2013 StorageCraft brengt ShadowProtect Granular Recovery for Exchange 7.5 voor het eerst als standalone
StorageCraft T.. contact

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl