www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2078 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

SB Business Communicatie levert eigen propositie communicatiediensten als MVNO van Voiceworks via KPN-netwerk

Almere, 13 januari 2014 – SB Business Communicatie wordt mobile virtual network operator (MVNO) van Voiceworks, leverancier van zakelijke data-, mobiele en vaste telefonieoplossingen, via het KPN-netwerk. SB Business Communicatie maakt gebruik van de technologie van Voiceworks en kan daardoor zakelijke klanten met zijn eigen simkaarten op het netwerk van KPN bedienen.

SB Business Communicatie is aanbieder van geïntegreerde vaste- en mobiele telefonie en dataoplossingen. Het bedrijf is een belangrijke partner en MVNO van Voiceworks. Dat wil zeggen dat SB Business Communicatie het gehele portfolio white label afneemt. Het Voiceworks-portfolio wordt als eigen portfolio met eigen prijsstelling aan zakelijke klanten aangeboden. Hierdoor behoudt SB Business Communicatie zijn onafhankelijkheid en kan het zijn positie in de zakelijke markt versterken. Het portfolio bestaat onder meer uit de VoIP-oplossing Managed Voice, de vast-mobiel integratie oplossing Managed Mobile en de Unified Communications oplossing Managed UC.

Bernard van Bemmel, CEO van SB Business Communicatie: ‘We hebben niet voor de eerste de beste gekozen. Voiceworks steekt met kop en schouders boven de concurrentie uit wat betreft kwaliteit, snelheid van het netwerk, reactiesnelheid en innovatieve ontwikkelingen.’

‘Aan de implementatie van ons portfolio met SB Business Communicatie is een voorbereiding van ruim een half jaar vooraf gegaan. De eerste klanten zijn inmiddels live,’ aldus Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks. ‘SB Business Communicatie heeft bewezen ervaring te hebben in zowel de mobiele en vaste telecommarkt en verkeert daardoor in een uitstekende uitgangspositie om als MVNO de markt te veroveren met vernieuwende diensten op het gebied van vast-mobiel integratie.’

Door de samenwerking biedt SB Business Communicatie als onafhankelijk totaalaanbieder oplossingen voor vaste- en mobiele telefonie, vast-mobiel integratie, dataverkeer en cloud oplossingen. Het bedrijf ondersteunt zijn zakelijke klanten met de meest efficiënte communicatiediensten, zodat zij het maximale rendement uit hun telecom-oplossingen halen en optimale bereikbaarheid realiseren.

Over SB Business Communicatie
SB Business Communicatie is aanbieder van vaste- en mobiele telefonie, vast-mobiel integratie, dataverkeer en cloud oplossingen voor de zakelijke markt. Het bedrijf is ontstaan uit de samenvoeging van SB Telecom, SB Mobile en VB Telecom. Door deze krachtenbundeling is het bedrijf in staat klanten persoonlijk en oplossingsgericht te adviseren over alle geïntegreerde business communicatie en deze te beheren. SB Business Communicatie combineert twintig jaar ervaring met kennis, innovatieve diensten en een stabiel communicatieplatform. Als onafhankelijke geregistreerd mobile virtual network operator (MVNO) met innovatieve technologieoplossingen en -systemen helpt het bedrijf zijn klanten het rendement van de communicatieoplossingen te optimaliseren en de bereikbaarheid te maximaliseren. SB Business Communicatie heeft meer dan 100 medewerkers en is gevestigd in Veenendaal. Voor meer informatie zie: http://www.sbbusinesscommunicatie.nl.

Over Voiceworks
Voiceworks, opgericht in 2005, maakt zakelijke telefonie makkelijker en transparanter. Het bedrijf heeft een stabiel en innovatief communicatieplatform ontwikkeld. Hierdoor is het beheer van het netwerk van A tot en met Z in handen van Voiceworks en is de kwaliteit gegarandeerd. Met dit eigen netwerk, meerdere gekoppelde datacenters en vooruitstrevende ICT-technieken levert Voiceworks professionele en innovatieve mobiele-, telefonie- en datadiensten. Voiceworks integreert het vaste en mobiele netwerk, waardoor eindgebruikers meer gebruikersgemak krijgen. Zo kunnen zij één mobiel toestel zowel zakelijk als privé gebruiken.
Voiceworks levert groothandeloplossingen inclusief ondersteuning aan onder andere PBX installateurs, CPS, ISP en ASP. Het snelgroeiende Voiceworks heeft 70 medewerkers in dienst en won in 2011 de Deloitte Technology Fast50 en in 2013 de Gouden FD Gazelle Award. Voor meer informatie: www.voiceworks.nl; @voiceworksnl

Dit persbericht is ook online te vinden.

Meer informatie voor de pers:

SB Business Communicatie
Age Yska