Siemens PLM Software brengt LMS Image.Lab Rev13 op de markt

Siemens PLM Software heeft LMS Image.Lab Rev13 vrijgegeven, het platform voor mechatronische systeemsimulatie en collaborative design. De nieuwste versie van LMS Image.Lab brengt een aantal functies en verbeteringen die zijn gericht op het vergroten van de openheid van het platform en de efficiëntie van systeemintegratie. Het samenwerken wordt daarmee versterkt, waardoor zelfs de complexiteit van de meest geavanceerde producten kan worden beheerd.

LMS Imagine.Lab biedt meerdere modelleringsmogelijkheden en -methodes op onder meer de gebieden hydraulica, elektromechanica, verbrandingsmotoren, transmissies en 3D simulaties. Deze verbeteringen vergroten de toepassingsmogelijkheden in elke sector, waarbij de focus vooral ligt op de automobiel-, grondvoertuig-, luchtvaart en mechanische industrie.

Meer informatie is te vinden op:
LMS Imaginge.Lab Rev13 – Nieuwe functies en verbeteringen
LMS Imagine.Lab Rev13 – Launch document
LMS
Siemens PLM Software

Over Siemens PLM Software
Siemens PLM Software, een business unit van de Siemens Industry Automation Division, is een leidende, wereldwijde provider van product lifecycle management (PLM) software en diensten met 6,7 miljoen licenties en 69.500 klanten wereldwijd. Siemens PLM Software, het hoofdkantoor gevestigd in Plano, Texas, werkt samen met bedrijven door open oplossingen te leveren die organisaties helpen om meer ideeën om te zetten tot succesvolle producten. Voor meer informatie over de producten en diensten van Siemens PLM Software, zie www.siemens.com/plm

Over Siemens Industry Automation Divisie
De Siemens Industry Automation Divisie ondersteunt de volledige waarde keten van industriële klanten – van productontwerp en -ontwikkeling tot productie en ondersteunende diensten – met een ongeëvenaarde combinatie van automatiseringssystemen, industriële besturingstechnologie en industriële software. Met de softwareoplossingen kan de divisie de time-to-market van nieuwe producten tot 50 procent verkorten. Industry Automation heeft vijf business units: Industrial Automation Systems, Control Components and Systems Engineering, Sensors and Communications, Siemens PLM Software, and Water Technologies. Voor meer informatie: www.siemens.com/industryautomation

Siemens PLM Software
Eva Potappel, tel: +31 (0) 73 680 2500
E-mail: eva.potappel@siemens.com