www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2481 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Inadmin kiest Hyarchis voor documentverwerking

Eindhoven, 9 januari 2014Inadmin, leverancier van een online administratief platform voor pensioenfondsen, premiepensioeninstellingen en verzekeringsmaatschappijen en onderdeel van APG Group, heeft Hyarchis, aanbieder van Enterprise- en Web Content Management oplossingen, gekozen als partij voor documentverwerking. Het aanmaken, archiveren en distribueren van brieven en documenten gebeurt via Hyarchis Document Composition en Hyarchis Document Management. Door de inzet van deze oplossingen kan Inadmin op een efficiënte en transparante wijze de pensioenmarkt bedienen, waarin flexibiliteit steeds belangrijker wordt.

De software van Hyarchis maakt het mogelijk dat klanten die Inadmin bedient zelf brieven kunnen beheren en aanpassen. Klanten kunnen bij bijvoorbeeld een startbrief niet alleen het logo aanpassen, maar ook de inhoud van een brief en het wel of niet tutoyeren naar eigen smaak wijzigen. Gebruikers van Inadmin hebben hierdoor volledige controle over de correspondentie naar hun klanten. Dit is een unieke propositie in de pensioenmarkt, die behoorlijk onder druk staat. Door de volledige Straight Through Processing architectuur van Inadmin en dit unieke correspondentie-werkproces bespaart men op tijd en kosten en wordt het tijd- en plaats onafhankelijk werken ondersteund.

Rik Douwes, managing director van Inadmin: “Ik ben zeer tevreden over het feit dat Hyarchis de software rondom de documentverwerking verzorgt. Hyarchis draagt bij aan de moderne en stabiele systeemoplossing van Inadmin, die het pensioeninstellingen makkelijker maakt om de administratie uit te laten voeren.”

Serge Leclercq, commercieel directeur van Hyarchis: “We zijn erg trots dat wij Inadmin mogen toevoegen aan ons klantenportfolio. De pensioenmarkt is altijd een belangrijke pijler voor ons geweest. Inadmin is het schoolvoorbeeld hoe documentmanagement ook in deze markt kan bijdragen aan een efficiënter en transparanter werkproces. We kijken dan ook uit naar een vruchtbare samenwerking.”

------------------

Over Hyarchis
Hyarchis biedt een brede paraplu aan oplossingen op het gebied van Enterprise en Web Content Management. De oplossingen van Hyarchis zorgen voor een directe toename van productiviteit en kwaliteit bij klanten in diverse branches, zoals de financiële en zakelijke dienstverlening, overheid, accountancy, zorg en welzijn, onderwijs en projectgeoriënteerde sector. De oplossingen die Hyarchis biedt: Document Management, Web Content Management, Case Management, Business Process Management, Document Composition, Document Xtract en E-mail Management.

Hyarchis’ laatste whitepaper gaat over innovatie binnen de financiële branche: http://www.hyarchis.com/actueel/hyarchis-download-whitepaper

Hyarchis op: LinkedIn | Twitter

Meer informatie:
Marcommit PR
Lisanne van der Drift
035 – 5822730
hyarchis@marcommit.nl
Laatste van Hyarchis
22 okt 2019 Hyarchis behaalt ISO 27001 certificaat voor informatiebeveiliging

11 jul 2019 Quion maakt volledig digitaal archief doorzoekbaar dankzij Hyarchis Search-it

1 jul 2019 Hyarchis realiseert gecertificeerde integratie van Microsoft Office Online in document management systeem

Logo Marcommit

Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners
Logo Thinkwise
Logo Eaton
Logo Pro Contact
Logo PA Consulting
Logo Newion
Logo Red Hat, Inc.
Logo Genesys
Logo Qualys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com