www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2083 dagen geleden)
PR: Marcommit

Kronos maakt workforce management in de cloud toegankelijk voor MKB

Utrecht, 8 januari 2014Kronos, wereldwijd marktleider in workforce management oplossingen, stelt haar cloudgebaseerde Workforce Ready suite beschikbaar voor MKB-bedrijven in Nederland. De Workforce Ready suite is een workforce management oplossing die MKB-organisaties ondersteunt op alle gebieden van personeelsmanagement, zoals het beheersen van de loonkosten, het verbeteren van de productiviteit en het naleven van wet- en regelgeving. Alle HR-zaken worden in Workforce Ready geïntegreerd afgedekt in één oplossing. Door de beschikbaarheid van Workforce Ready in Nederland hebben MKB-bedrijven nu ook laagdrempelig toegang tot een hoogwaardige workforce management oplossing in de cloud.

Eén oplossing op maat
Met de Workforce Ready Suite kunnen organisaties al hun HR-zaken onderbrengen op één plek, die altijd en vanaf elke locatie beschikbaar is. Hierdoor kunnen HR-processen effectiever, efficiënter en eenduidiger verlopen. De oplossing is tevens mobiel toegankelijk en maximaal beveiligd, waardoor personeelsdossiers op een veilige manier beheerd kunnen worden. Dankzij de schaalbaarheid en de modulaire opbouw van Workforce Ready kan iedere organisatie een op maat gemaakte workforce management oplossing samenstellen en naar behoefte extra functionaliteiten toevoegen.

Rolf van Lierde, General Manager SMB solutions Benelux bij Kronos: “MKB-bedrijven hebben te maken met dezelfde uitdagingen op het gebied van HR als grote organisaties. Het grote verschil is echter wel dat MKB-bedrijven vaak minder middelen tot hun beschikking hebben. Met een beperkt IT- en HR-budget kunnen MKB-organisaties door de lancering van Workforce Ready nu op pay-as-you-go basis toch profiteren van een hoogwaardige HR-oplossing. Doordat de lokale wet- en regelgeving op het gebied van HR in de oplossing zit ingesloten, zijn organisaties ervan verzekerd dat ze alle HR-zaken op de juiste manier afhandelen en dat compliance risico’s tot een minimum beperkt worden.”

Workforce Ready biedt verschillende gebruiksvriendelijke functionaliteiten, zoals:
  • Tijdregistratie – Verzamelt geautomatiseerd informatie over tijd- en aanwezigheidsregistratie en maakt inzichtelijk wie wat doet, wanneer en waarom. Hierdoor kan verloning bij (flexibele) arbeid volledig geautomatiseerd verlopen.
  • Planning – Er kan een dynamisch rooster gemaakt worden dat eenvoudig en snel weer aangepast kan worden als dat nodig is. Overbezetting, onderbezetting en het maken van overuren is direct inzichtelijk, waardoor arbeidskosten beter beheerst kunnen worden.
  • Afwezigheidsbeheer – Alle afwezigheidsactiviteiten kunnen eenvoudig beheerd worden. Doordat de lokale wet- en regelgeving is ingesloten in Workforce Ready, worden risico’s wat betreft naleving van regelgeving rondom verzuim verminderd en compliance risico’s geminimaliseerd.
  • Aannemen – Met de aannamemodule kunnen MKB-organisaties gemakkelijk kandidaten volgen, screenen en aannemen, waardoor het totale recruitmentproces versnelt.
  • Werkanalyse – In de Workforce Ready suite zitten diverse analysemogelijkheden ingebouwd en kunnen eenvoudig rapportages gemaakt worden. Hierdoor kunnen organisaties gebieden identificeren waar kosten bespaard kunnen worden, waarop geïnnoveerd kan worden of waar groeimogelijkheden liggen.
  • Toegangscontrole – Middels de intuïtieve omgeving van Workforce Ready kan de toegangscontrole eenvoudig beheerd worden.
In het whitepaper “Het potentieel van uw personeelsbestand benutten” krijgen organisaties tips aangereikt hoe zij het maximale uit hun personeelsbestand kunnen halen. Het whitepaper is te downloaden via: http://kronosglobal.nl/research/whitepaper/potentieel-van-personeelsbestand-benutten.pdf

-----------

Over Kronos
Kronos is marktleider in clougebaseerde oplossingen voor workforce management. Tienduizenden bedrijven verspreid over 100 landen – waarvan meer dan de helft deel uit maken van de Fortune 1000® – gebruiken de software van Kronos om de arbeidskosten te beheren, het risico op non-conformiteit te beperken en de productiviteit te verhogen. Voor meer informatie over de oplossingen van Kronos voor het beheer van tijd, activiteiten, planningen en afwezigheden, maar ook voor HR analysetools op maat voor een bepaalde sector, bezoek: www.kronosglobal.nl

Kronos: Workforce Innovation That Works™

Links en nuttige informatie
•   Volg Kronos op Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, en YouTube.
•   Consulteer de Kronos blogs over het beheer van personeel
•   Neem een kijkje op Time Well Spent voor een ludieke kijk op het beheer van personeel

Marcommit PR
Laura Rijks