www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (8 jaar en 160 dagen geleden)
PR: LEWIS

Kingston Technology organiseert Dota 2, overclocking-finales en productdemonstraties tijdens CES 2014

- Vier professionele e-sportteams strijden in Dota 2 om prijzenpot van $50,000
- Vijf finalisten strijden om de hoogste overclocking benchmarks
- Kingston demonstreert de te verwachten DDR4-, HyperX- en SSD-producten

Amsterdam - 07. January 2014

Kingston Technology Europe Co LLP, een onderdeel van Kingston Technology Company Inc., onafhankelijk wereldleider in geheugenproducten, organiseert de live finales van zijn Dota 2 en wereldwijde overclocking-wedstrijd tijdens CES 2014 in Las Vegas. Bovendien demonstreert Kingston® er zijn nieuwe producten en technologieën voor het komende jaar.

Dota 2 is een competitief spel waarin actie en strategie centraal staan. Wereldwijd spelen miljoenen gepassioneerde fans dit zowel op een professionele als op een ontspannende manier. Het HyperX Dota 2 Leage-toernooi ging in oktober online van start met 16 professionele gaming teams, verspreid over de hele wereld. De vier finalisten zijn: Alliance uit Zweden, LGD Gaming en Vici Gaming uit China en Fnatic uit Europa. De vier teams strijden live voor een prijzenpot van maar liefst $50,000 (USD).

De HyperX OC Takeover (HOT) wedstrijd ging in oktober van start samen met HWBOT, de nummer één website voor overclockers en performance enthusiasts. De deelnemers wedijverden in een open online kwalificatietoernooi om de grootste geheugenfrequentie, Super PI en  Intel® XTU. Vijf finalisten uit China, Polen, Zuid-Afrika en de Verenigde Staten nemen het in de finale tegen elkaar op met componenten aangeleverd door Kingston en diens partners: ASUS, Cooler Master en Intel®. Bovenop de $10,000 in de prijzenpot, is er een bonus voorzien van $1,000 voor het team dat een wereldrecord breekt in één van de categorieën tijdens de finales.

Aansluitend aan de twee wedstrijden demonstreert Kingston de nieuwe producten en technologieën voor 2014:
  • Met de LSI SF3700 Flash Controller zet de gebruiker betere prestaties neer en zijn de betrouwbaarheid en de duurzaamheid groter. Kingston zal verschillende form-factoroplossingen demonstreren die in 2014 uitgebracht worden als onderdeel van de SSDNow-familie.
  • 384GB van werkend 2133MT/s DDR4 geregistreerde DIMMs op 1.2v.
  • Overclocking van ‘small form factor’ PC’s (Intel® NUC, Gigabyte Brix, en Zotac® ZBOX) waarbij HyperX Plug-n-Play SO-DIMM’s gebruikt worden.
  • High-end HyperX-geheugen wordt gebruikt als processor van 4K videotechnologie. Hierbij worden Battlefield 4 en een videoshot van een GoPro® HERO3+ Black Edition camera gehanteerd.
Bezoek www.kingston.com voor meer informatie.

Kingston Technology Company, Inc. is ’s werelds grootste onafhankelijke fabrikant van digitale geheugenproducten. Kingston ontwerpt, produceert en distribueert geheugenproducten voor desktop pc’s, laptops, servers en printers en flashgeheugens voor PDA’s, mobiele telefoons, digitale camera’s en MP3-spelers. Door zijn grote netwerk van dochterondernemingen en filialen heeft Kingston productievestigingen in Californië, Taiwan en China en verkoopkantoren in de Verenigde Staten, Europa, Rusland, Australië, Turkije, Oekraïne, India, Taiwan, China en Latijns-Amerika. Meer informatie over Kingston is te vinden op http://www.kingston.com/europe.

Kingston en het logo van Kingston zijn geregistreerde handelsmerken van Kingston Technology Corporation. Alle rechten voorbehouden. Alle andere merken kunnen het eigendom zijn van hun respectievelijke rechthebbenden.

Kingston is te vinden via:
YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory
Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope
Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston
Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Voor meer informatie, fotomateriaal of testexemplaren kunt u contact opnemen met Renate van der Wal van LEWIS PR:
Tel: + 31 (0) 40 235 46 00
E-mail: kingston@lewispr.com
Laatste van Kingston Technology
Kingston Digital voegt capaciteitsuitbreiding van 512GB toe aan portfolio Class 10 UHS-I SDHC/SDXC-kaarten

HyperX introduceert HyperX FURY DDR4 kits van twee voor het Intel Skylake Platform

Stijlvolle headset naar Zweeds ontwerp brengt surround sound naar je oren
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 8 jaar en 160 dagen
Kingston Techn.. contact

Logo Kingston Technology

Kingston Techn.. sociaal

Kingston Techn.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric