www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (8 jaar en 160 dagen geleden)

Cisco op CES 2014: er gebeuren bijzondere dingen wanneer je verbindt wat niet verbonden is

Amsterdam, 7 januari 2014 – Op de Consumer Electronics Show (CES) 2014 in Las Vegas zet Cisco zijn visie uiteen op het Internet of Everything (IoE), de netwerkverbindingen tussen mensen, processen, data en dingen. John Chambers, Chairman en Chief Executive Officer van Cisco, houdt vandaag een keynote-presentatie over dit onderwerp. Zijn keynote maakt deel uit van de Tech Titans keynote-reeks van de Consumer Electronics Association (CEA), waarin CEO’s van de belangrijkste technologiebedrijven hun visie geven op revoluties op het gebied van producten, diensten en netwerken, die de volgende golf aan innovaties vorm zullen geven.

“De afgelopen dertig jaar heeft Cisco zijn klanten geholpen met elke internettransitie. Het Internet of Everything (IoE) is daarvan misschien wel de meest veelbelovende. Het creëert nieuwe kansen voor organisaties, mensen, gemeenschappen en landen om aanzienlijk meer waarde te halen uit netwerkverbindingen tussen mensen, processen, data en dingen. De consumentenelektronicasector kan profiteren van IoE door nieuwe relaties op te bouwen, nieuwe kansen te creëren en uiteindelijk meer dan $14 biljoen aan waarde te realiseren. We werken aan het versterken van de mogelijkheden van IoE en aan het verbinden van wat nu nog niet verbonden is,” zegt Blair Christie, senior vice president en chief marketing officer van Cisco.

Cisco laat op de CES zien hoe enkele technologietransities – waaronder mobility, de ‘consumerization’ van IT, de opkomst van cloud computing, het toenemende belang van Big Data en het Internet of Things – samen het Internet of Everything mogelijk maken. Cisco demonstreert onder meer:

Internet of Everything: thuis
  • Deze demo laat zien hoe consumenten thuis kunnen profiteren van het Internet of Everything. De visie van Cisco op het huis van de toekomst is onder meer gebaseerd op de recentelijk aangekondigde ‘Cisco Videoscape’ cloudgebaseerde software, nieuwe content die door service providers wordt geleverd, locatie-gebaseerde en profieldata, mogelijkheden voor het besturen en automatiseren van apparatuur in huis (domotica) en data die met sensoren worden verzameld.

Internet of Everything: onderweg

• Cisco geeft een nieuw beeld van winkelende consumenten in zijn gesimuleerde winkelomgeving ‘BigBox’. Bezoekers die in BigBox winkelen kunnen ervaren hoe locatiegebaseerde data, video voorspellende analyse, beveiligingscamera’s en sensoren de winkelbeleving verrijken en hoe winkeliers hun winkels efficiënter kunnen managen.

Nieuwe Videoscape cloudsoftware en Software-as-a-Service mogelijkheden voor service providers en mediabedrijven

• Specifiek voor partners en klanten organiseert Cisco demonstraties en meetings waarin service providers en mediabedrijven zien hoe zij met Videoscape de operationele kosten kunnen verlagen en hun slagkracht verbeteren, en ook om met behulp van IoE hun omzet te vergroten. Cisco toont onder meer de nieuwe Videoscape cloudmogelijkheden, geavanceerde gebruikerservaringen op 4K/Ultra HDTV, Cisco Connected Life security en oplossingen voor domotica, nieuwe ontwikkelingen op het gebied van geavanceerde advertising, content management en beveiliging.

Cisco’s Connected Car-oplossingen

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd marktleider op het gebied van netwerkoplossingen. Deze veranderen de manier waarop mensen met elkaar verbonden zijn, communiceren en samenwerken. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via http://m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: http://ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: http://newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:

Cisco
Iris Mulder
Mob: 06 4184 4279
E-mail: imulder@cisco.com

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl

Laatste van Cisco
Eerste Cisco DevNet-gecertificeerde partner in Nederland: Routz

Challenge the Cyber helpt jonge cybersecuritytalenten uit te blinken

De onzichtbare wereld van Wi-Fi
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 8 jaar en 160 dagen
Cisco contact

Logo Cisco

www.cisco.com
Cisco sociaal

Cisco tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric