Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (8 jaar en 160 dagen geleden)
PR: Progress Communications

LaCie introduceert Culbuto: duizelingwekkende usb-stick

LAS VEGAS, 7 januari 2014 – LaCie introduceert de Culbuto, een stijlvolle usb-stick ontworpen door de Franse designer Constance Guisset. Bijzonder aan deze stick is zijn design: de stick bevat een verzwaarde basis en staat daardoor rechtop. Bij elke duw beweegt de Culbuto vrolijk heen en weer als een duikelaar. De naam Culbuto is niet voor niets het Franse woord voor dit soort speelgoed. De basis zorgt ervoor dat de stick zelfs na een stootje rechtop blijft staan.

"De voortdurende zoektocht naar beweging en balans is essentieel in mijn werk", aldus Guisset. "Ik ben gefascineerd door herhaling en oneindige schommeling. Mijn eerste project voor LaCie was een soort wiebelende stick die uiteindelijk uitgroeide tot de LaCie Xtremkey. Toen LaCie me opnieuw benaderde, rolde daar de Culbuto uit: een onweerstaanbaar leuke usb-stick."

De LaCie Culbuto verenigt opslagcapaciteit met schoonheid. Op de ronde, massief metalen onderzijde zit een stuk siliconenrubber dat uitloopt op een usb 3.0-connector. Bovenop is de LaCie Culbuto afgesloten met een kapje voorzien van een gleuf waarin een foto of visitekaartje past. Zo is de snelle usb stick ook als fotohouder te gebruiken.

Het zachte rubber van de gegoten LaCie Culbuto voelt prettig aan. Bekijk de video om de stick in actie te zien:

INCLUSIEF SOFTWARESUITE
 De Private-Public-software van LaCie beschermt vertrouwelijke gegevens op de LaCie Culbuto. Zelfs in geval van verlies, diefstal of onbevoegde toegang blijven de bestanden beveiligd via een wachtwoord. De stick is bovendien voorzien van de LaCie Backup Assistant voor automatische back-ups.

BESCHIKBAARHEID
De LaCie Culbuto is beschikbaar met een capaciteit van 16 GB of 32 GB en is vanaf 49,99 euro verkrijgbaar in de LaCie Online Store en via LaCie-resellers.

Beelden kun je hier downloaden.

MEER OVER LACIE
 Met locaties in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië is LaCie wereldleider op het gebied van opslagapparatuur voor Apple, pc en Linux. LaCie onderscheidt zich door gestroomlijnde ontwerpen en opmerkelijke technische prestaties. Meer informatie over onze producten is te vinden op www.lacie.com

Neem voor meer informatie of reviewexemplaren contact op met:

LaCie
Ekaterina Wilk
T: +33 (0)1 58 49 57 53
E: ewilk@lacie.com

Progress Communications
Lianne van Dijk
T: +31 (0)20 - 363 11 52
E: LaCie@progresscommunications.nl

©2014 LaCie, S.A. Alle rechten voorbehouden. LaCie, het LaCie-logo en Little Big Disk zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van LaCie, S.A. of een van haar dochterondernemingen in Frankrijk, de Verenigde Staten en/of andere landen. Thunderbolt en het Thunderbolt-logo zijn handelsmerken van Intel Corporation in de VS en/of andere landen. Alle andere handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren. Voor de capaciteit van de schijf geldt dat één gigabyte (GB) overeenkomt met een miljard bytes en één terabyte (TB) met duizend miljard bytes. Het is mogelijk dat het besturingssysteem van uw computer een andere meetstandaard gebruikt en een lagere capaciteit weergeeft. Bovendien wordt een deel van de genoemde capaciteit gebruikt voor formatteren en andere functies en is daardoor niet beschikbaar voor gegevensopslag. LaCie behoudt zich het recht voor om zonder kennisgeving het productaanbod of de productspecificaties te wijzigen.
Laatste van LaCie Benelux
LaCie d2 Thunderbolt 2: nieuw ontwerp en professionele snelheden met SSD Upgrade

LaCie verbetert zijn iconische Rugged-schijf

NAB-aankondigingen LaCie
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 8 jaar en 160 dagen

Logo Progress Communications
LaCie Benelux contact

Logo LaCie Benelux

sales.benelux@lacie.com
  www.lacie.nl
LaCie Benelux sociaal

LaCie Benelux tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric