www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

Logitech introduceert beschermende case met toetsenbord voor nieuwe Samsung-tablets

Logitech PRO biedt type-ervaring van laptop in een dunne beschermende case voor Samsung Galaxy NotePRO en Galaxy TabPRO

Leusden, 7 januari 2014 - Logitech breidt zijn productlijn van tablet-accessoires uit met de Logitech PRO, een dunne beschermhoes met een ingebouwd full-size Bluetooth-toetsenbord voor de nieuwe 12,2-inch Samsung Galaxy NotePRO en Samsung Galaxy TabPRO. De nauwkeurig ontworpen, tweezijdige folio biedt duurzame bescherming met een slank ontwerp voor de nieuwe tablets van Samsung.

“Samsung heeft deze nieuwe tablets ontworpen met een 12,2-inch kristalhelder display om de productiviteit en mediaconsumptie te verhogen. Met dat in het achterhoofd hebben we de Logitech PRO ontwikkeld”, zegt Mike Culver, vice-president tablet products bij Logitech. “Logitech PRO beschermt beide kanten van de tablet en heeft tegelijkertijd een slank ontwerp voor dagelijks gebruik onderweg. Samen met het full-size toetsenbord en de sneltoetsen, vormt dit de perfecte combinatie voor het verhogen van de productiviteit en bescherming in een case. Daarmee is het product een perfecte aanvulling op de Samsung Galaxy NotePRO en Galaxy TabPRO.”

Full-size toetsenbord
Logitech PRO beschikt over een full-size toetsenbord die zorgt voor eenzelfde type-ervaring als bij een laptop. Daarnaast beschikt het product over Android-sneltoetsen voor extra gemak bij het openen van bijvoorbeeld recent gebruikte apps, het quick panel en e-mail.

Afwasbaar materiaal
Door de duurzame en afwasbare buitenkant van de Logitech PRO is de voor- en achterkant van de tablet beschermt tegen stoten, krassen en morsen. Het SecureLock-systeem zorgt ervoor dat de Galaxy NotePRO of Galaxy TabPRO stevig bevestigd blijft met de folio door middel van lichtgewicht en low-profile clips. Dit systeem is zo ontworpen dat de tablet niet per ongeluk uit de toetsenbord-folio valt, maar deze wel eenvoudig te plaatsen en verwijderen is.

Logitech PRO beschikt daarnaast over een dual-view stand die de Galaxy NotePRO of Galaxy TabPRO in twee ideale standen houdt: rechtop met het toetsenbord vrij om comfortabel te kunnen typen of plat met het toetsenbord verborgen voor het gemakkelijk surfen, lezen of gebruik van de S-pen.

CES 2014
Logitech PRO voor Samsung Galaxy NotePRO en Galaxy TabPRO is van 7 tot en met 10 januari 2014 te bekijken tijdens CES 2014 op de Samsung-stand, N106, Las Vegas Convention Center.

Prijs en beschikbaarheid
Logitech PRO voor Samsung Galaxy NotePRO en Galaxy TabPRO is naar verwachting in Nederland beschikbaar vanaf begin februari 2014 voor een adviesprijs van 129,00 euro. Voor meer informatie, ga naar www.logitech.com of kijk op onze blog.

------------

Over Logitech
Logitech, opgericht in 1981, ontwerpt, fabriceert en distribueert personal interface producten. De gecombineerde Logitech hardware en software verzorgen of verbeteren de digitale navigatie, muziek- en video-entertainment, gaming, social netwerken, audio- en videocommunicatie via internet, videobewaking en bediening van home-entertainmentapparaten van gebruikers. Het operationele hoofdkantoor van Logitech bevindt zich in Silicon Valley (Fremont, Californië), terwijl regionale hoofdkantoren zijn gevestigd in Romanel (Zwitserland) en Hsinchu (Taiwan). Logitech is genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Julien Harbers / Renée Rijken / Willemijn Vader
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Gezinus Winters
Marketing Manager Benelux
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl