www.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (8 jaar en 160 dagen geleden)

Logitech introduceert beschermende case met toetsenbord voor nieuwe Samsung-tablets

Logitech PRO biedt type-ervaring van laptop in een dunne beschermende case voor Samsung Galaxy NotePRO en Galaxy TabPRO

Leusden, 7 januari 2014 - Logitech breidt zijn productlijn van tablet-accessoires uit met de Logitech PRO, een dunne beschermhoes met een ingebouwd full-size Bluetooth-toetsenbord voor de nieuwe 12,2-inch Samsung Galaxy NotePRO en Samsung Galaxy TabPRO. De nauwkeurig ontworpen, tweezijdige folio biedt duurzame bescherming met een slank ontwerp voor de nieuwe tablets van Samsung.

“Samsung heeft deze nieuwe tablets ontworpen met een 12,2-inch kristalhelder display om de productiviteit en mediaconsumptie te verhogen. Met dat in het achterhoofd hebben we de Logitech PRO ontwikkeld”, zegt Mike Culver, vice-president tablet products bij Logitech. “Logitech PRO beschermt beide kanten van de tablet en heeft tegelijkertijd een slank ontwerp voor dagelijks gebruik onderweg. Samen met het full-size toetsenbord en de sneltoetsen, vormt dit de perfecte combinatie voor het verhogen van de productiviteit en bescherming in een case. Daarmee is het product een perfecte aanvulling op de Samsung Galaxy NotePRO en Galaxy TabPRO.”

Full-size toetsenbord
Logitech PRO beschikt over een full-size toetsenbord die zorgt voor eenzelfde type-ervaring als bij een laptop. Daarnaast beschikt het product over Android-sneltoetsen voor extra gemak bij het openen van bijvoorbeeld recent gebruikte apps, het quick panel en e-mail.

Afwasbaar materiaal
Door de duurzame en afwasbare buitenkant van de Logitech PRO is de voor- en achterkant van de tablet beschermt tegen stoten, krassen en morsen. Het SecureLock-systeem zorgt ervoor dat de Galaxy NotePRO of Galaxy TabPRO stevig bevestigd blijft met de folio door middel van lichtgewicht en low-profile clips. Dit systeem is zo ontworpen dat de tablet niet per ongeluk uit de toetsenbord-folio valt, maar deze wel eenvoudig te plaatsen en verwijderen is.

Logitech PRO beschikt daarnaast over een dual-view stand die de Galaxy NotePRO of Galaxy TabPRO in twee ideale standen houdt: rechtop met het toetsenbord vrij om comfortabel te kunnen typen of plat met het toetsenbord verborgen voor het gemakkelijk surfen, lezen of gebruik van de S-pen.

CES 2014
Logitech PRO voor Samsung Galaxy NotePRO en Galaxy TabPRO is van 7 tot en met 10 januari 2014 te bekijken tijdens CES 2014 op de Samsung-stand, N106, Las Vegas Convention Center.

Prijs en beschikbaarheid
Logitech PRO voor Samsung Galaxy NotePRO en Galaxy TabPRO is naar verwachting in Nederland beschikbaar vanaf begin februari 2014 voor een adviesprijs van 129,00 euro. Voor meer informatie, ga naar www.logitech.com of kijk op onze blog.

------------

Over Logitech
Logitech, opgericht in 1981, ontwerpt, fabriceert en distribueert personal interface producten. De gecombineerde Logitech hardware en software verzorgen of verbeteren de digitale navigatie, muziek- en video-entertainment, gaming, social netwerken, audio- en videocommunicatie via internet, videobewaking en bediening van home-entertainmentapparaten van gebruikers. Het operationele hoofdkantoor van Logitech bevindt zich in Silicon Valley (Fremont, Californië), terwijl regionale hoofdkantoren zijn gevestigd in Romanel (Zwitserland) en Hsinchu (Taiwan). Logitech is genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Julien Harbers / Renée Rijken / Willemijn Vader
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Gezinus Winters
Marketing Manager Benelux
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 8 jaar en 160 dagen
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric