Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (8 jaar en 160 dagen geleden)

De nieuwe Sony Cyber-shot W830 en W810: ideaal voor feestjes

Die camera staat je goed – maar zelf sta je er nog beter op

• 20,1 MP-sensor voor kristalheldere details
  • ZEISS-lens met 8x optische zoom en 25 mm groothoeklens (W830) en 26 mm groothoeklens met 6x optische zoom (W810)
  • Beauty Effect, de camera geeft de huid een betere teint, maakt deze gladder en verwijdert glimmende plekken, de ogen spreken meer en de tanden zijn witter
  • Nieuwe Party Mode met automatische aanpassing van de ISO-waarden voor de meest sfeervolle foto’s, ook bij weinig licht (W810)
  • Vernieuwd design met luxueuze uitstraling, leverbaar in diverse kleuren
  • Uiterst eenvoudig te bedienen met intuïtieve menu’s en drukknoppen aan de achterzijde
Las Vegas – Badhoevedorp, 7 januari 2014 - Compactcamera’s worden steeds slimmer. De nieuwe Cyber-shot W830 en W810 zijn daar een goed voorbeeld van: ze zijn ontworpen met de enthousiaste fotograaf van vandaag in gedachten en bieden een betere beeldkwaliteit dan een smartphone, zonder dat het veel geld kost. De bediening is eenvoudig en de nieuwe vormgeving en creatieve opties maakt fotograferen een plezierige bezigheid met indrukwekkende resultaten.

Beide slanke nieuwe modellen zijn uitgerust met een 20,1 MP CCD-sensor en de mogelijkheid om HD-films (720p) op te nemen. Over het algemeen zijn we erg kritisch als het om foto's van onszelf gaat. Daarom kun je nu met Beauty Effect onvolmaaktheden op de huid retoucheren. Zo zie je er altijd op je best uit. Verder zijn er vele foto-effecten voor wie creatief aan de slag wil. De nieuwe Cyber-shots maken ook indrukwekkende 360 graden Sweep Panorama-opnames mogelijk. Zo breng je je omgeving op een verrassende en meest complete manier in beeld. De geavanceerde flitser speelt optimaal in op de ISO-gevoeligheid, zodat ook verder weg gelegen objecten goed belicht in beeld kunnen worden gebracht.

Meer over beautyeffect in deze video.

DSC-W830
De DSC-W830 combineert de kwaliteit van ZEISS-optica met een BIONZ-beeldverwerker en een 20,1 megapixel CCD-sensor voor uiterst gedetailleerde beelden – dit alles in een slanke, compacte behuizing. Optical SteadyShot helpt bewogen foto’s door bewegende handen te voorkomen en Optical SteadyShot Active Mode in combinatie met elektronische beeldstabilisatie zorgt voor uiterst stabiele videobeelden. De camera oogt geavanceerd en de metalen coating is in vier kleuren beschikbaar.

DSC-W810
De DSC-W810 is uitgerust met een krachtige 20,1 MP CCD-sensor en een 26 mm groothoeklens met 6x optische zoom voor scherpe en heldere foto’s. Tijdens sfeervol verlichte feestjes past de nieuwe Party Mode automatisch de instellingen aan op de lichtomstandigheden. Zo mis je nooit meer een mooi sfeermoment.

De handgreep aan de voorzijde en de metalen finish maken van de W810 een fraai toestel dat lekker in de hand ligt[i]. Een speciale filmknop aan de achterzijde maakt het nog gemakkelijker om direct HD-opnames te maken. Je weet immers nooit wanneer de nieuwe YouTube-sensatie ineens plaatsvindt.

Prijs en beschikbaarheid
De consumentenadviesprijs van de W810 is 100,- euro en hij is beschikbaar in zwart, zilver en roze vanaf eind januari.

De consumentenadviesprijs van de W830 is 130,- euro en hij is beschikbaar in zwart, zilver, roze en paars vanaf half februari.

------------------

Belangrijkste specificaties
W830 W810
Lens ZEISS  Sony
Optische zoom
8x 6x
Beeldsensor / effectieve megapixels Super HAD CCD 20,1 MP Super HAD CCD 20,1 MP
Lcd-scherm 2.7-type ClearPhoto 2.7-type ClearPhoto
Advanced Flash/Party Mode Ja/Nee Ja/Ja
Beauty Effect Ja Ja
Wifi Nee Nee

Over Sony
Sony biedt een geïntegreerde entertainment ervaring met elektronica, mobiel, muziek, films, games en het Sony Entertainment Network. Sony is daarmee het meest complete elektronica merk ter wereld.

Sony is bekend om zijn audiovisuele producten voor zowel de consumenten als professionele markt, zoals de 4K Ultra HD and Full HD LED BRAVIA™ televisie, Cyber-shot™ digitale camera, Handycam ®-camcorder, “α” (Alpha) digital SLR camera, Sony Tablet en Walkman MP3-speler alsmede de VAIO personal computers en 3D HD professionele HD-uitzendapparatuur.

"Sony", "WALKMAN", "VAIO", "Cyber-shot", "Handycam", “α”, "BRAVIA" en "XDCAM" zijn geregistreerde handelsmerken of handelsmerken van Sony Corporation. Alle andere handelsmerken of geregistreerde handelsmerken zijn eigendom van de respectieve eigenaars.

Voor meer informatie kijk op de Sony sectie op de Whizpr-site, sony.net, presscentre.sony.eu of neem contact op met:

Hans den Heijer, PR Manager Sony Nederland
Tel:   020 658 1640 / e-mail: hans.den.heijer(at)eu.sony.com

Gijs Fennell / Winnie Silvertand – Whizpr
Tel:   0317 410 483 / sony(at)whizpr.nl

Informatie voor consumenten
Customer Information Center – 020- 658 1888
Laatste van Sony Nederland
Laatste kans om deel te nemen aan de 2018 Sony World Photography Awards

Sony breidt professionele geheugenkaartassortiment uit met CFast-reeks

Sony maakt winnaars bekend categorieën ‘Open’ en ‘Youth’ van de Sony World Photography Awards 2016
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 8 jaar en 160 dagen
Sony Nederland contact

Logo Sony Nederland

Sony Nederland sociaal

Sony Nederland tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric