Datum: (1743 dagen oud)
PR: Lubbers De Jong

Infor introduceert belangrijkste Infor EAM-oplossing sinds 10 jaar

Ongekende verbeteringen ten aanzien van gebruiksgemak, slimmere analyses, robuust Safety Management en mobiel gebruik

Barneveld, 6 januari 2014 – Infor, een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware met meer dan 70,000 klanten wereldwijd, introduceert Infor Enterprise Asset Management (EAM) Enterprise Edition versie 11.0. De nieuwste versie is speciaal ontworpen om het gebruikersgemak te verhogen en om samenwerking en innovatie te bevorderen. Gebruikers kunnen nog beter en in realtime beslissingen nemen en met versie 11 is het bovendien makkelijker om mensen, assets en processen te organiseren.

Onder de belangrijkste vernieuwingen behoren onder andere: een moderne gebruikersinterface, betere mobiliteit en analytics, ‘zero downtime’ upgrade-mogelijkheden en een verbeterde safety management module. Daarnaast bevat versie 11 de nieuwste technologische innovaties van het Infor 10x platform en ondersteunt het Infor Ming.le. Infor EAM v11 is ontwikkeld om basisproblemen op te lossen die vaak gepaard gaan met het beheer van bedrijfsmiddelen.

JBT Aerotech quote
“Met Infor EAM v11 zijn onze gebruikers niet langer beperkt tot het werken vanaf een desktop, Windows computer of één bepaalde browser. Ze hebben nu praktisch altijd toegang tot de gegevens in ons systeem via een diversiteit aan apparaten of browsers”, zegt Stephen Tatton, director Business Systems & New Technology bij JBT Aerotech. “Infor biedt een suite van een EAM tools die aan onze behoeften voldoet en helpt tijd en geld te besparen.”

Belangrijkste verbeteringen zijn:
  • Rich Aesthetic Development – De nieuwe versie ondersteunt een groot aantal internetbrowers, zoals Microsoft Internet Explorer versie 10, Safari en Google Chrome. Daarnaast kunnen gebruikers applicaties draaien op een 100 procent HTML 5 webclient. Gebruikers kunnen profiteren van een open omgeving waar applicaties kunnen worden ingezet, terwijl tegelijkertijd het applicatieplatform wordt gestabiliseerd. Deze moderne benadering verschaft gebruikers toegang tot high definition video's, snellere data entry en betere informatie-feeds om de algehele productiviteit van gebruikers te stimuleren.
  • Zero Downtime Upgrade – Infor EAM v11 biedt een optie voor zero downtime. Hierdoor kan een upgrade plaatsvinden terwijl gebruikers met de software werken. In de meeste gevallen blijven de applicaties zonder onderbrekingen draaien, ongeacht een update, een wijziging van het besturingssysteem, het verplaatsen van een applicatie naar de cloud of het opslaan van grote hoeveelheden data.
  • Safety Management Module – Deze verbeterde module stelt potentieel gevaarlijke situaties vast. Mensen die met dergelijke risico’s te maken kunnen hebben, krijgen meer controle ter bescherming van zowel mens als milieu. Met de safety tabs kunnen gevaren en voorzorgsmaatregelen vooraf bepaald worden terwijl het LOTO (lockout/tagout) proces gevaarlijke apparatuur op juiste wijze uitschakelt tijdens onderhoudswerkzaamheden.
  • Equipment Configuration – De equipment configuration in Infor EAM v11 bestaat uit twee functies: equipment configurations en equipment generation. Dankzij deze uitbreiding kunnen gebruikers bepalen hoe nieuwe apparatuur eruit zal zien. Na de configuratie kunnen gebruikers vervolgens beginnen met het generation proces en het creëren van de structuur. Dit proces is niet alleen gebruiksvriendelijk, maar bespaart tijd en bevordert nauwkeurigheid.
  • Checklists – De nieuwste versie van Infor EAM bevat de checklist functie om in detail te kunnen zien welke onderhoudsstappen niet voltooid zijn. De functie helpt problemen op te lossen die gepaard gaan met dataverzameling en biedt gebruikers de mogelijkheid taken te verdelen in afzonderlijke stappen om zo individuele processen beter te beheren.
  • Mobility & Business Intelligence – De oplossing omvat ook Infor EAM Analytics, een applicatie om toegepaste business intelligence en datavisualisatie te maximaliseren. In combinatie met Infor EAM Mobile, een innovatieve applicatie voor de Apple iPad, Android en Windows tablets biedt de oplossing een flexibele manier om inzicht direct om te zetten in acties. De combinatie van deze applicaties biedt een gestandaardiseerde ervaring voor het beheren van bedrijfsprocessen.
  • Part Conditions – Het onderhoud van onderdelen verschilt in veel industrieën. De uitgebreidere functies in Infor EAM v11 bieden gebruikers veel meer mogelijkheden die rekening te houden met de variërende staat van onderdelen.
ARC Advisory Group quote
“Het sterk verbeterde gebruikersgemak verbetert de productiviteit en effectiviteit van onderhoudsplanners en onderhoudsmonteurs, wat zich vertaalt in een hogere beschikbaarheid en betrouwbaarheid tegen lagere kosten”, zegt Ralph Rio, research director, ARC Advisory Group. “Deze versie toont duidelijke voordelen als gevolg van het Hook & Loop design team, de gebruikersadviesgroepen en HTML 5-technologie.”

Infor quote
“De nieuwe versie van Infor EAM verandert de manier waarop onze klanten werken door ze te voorzien Infor 10x functionaliteiten, inclusief het gebruik van mobiele apparaten, het ondersteunen van sociale samenwerking via Infor Ming.le en een mooie en innovatieve gebruikerservaring”, aldus Kevin Price, product director, Infor EAM. “Bedrijven kunnen hun asset management-initiatieven beter afstemmen met de bedrijfsdoelstellingen en voorziet werknemers met een systeem dat zowel functioneel als mooi is.”

Blijf op de hoogte van Infor:
Over Infor
Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 70.000 klanten in 194 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn voor het realiseren van snelheid, met een innovatief ontwerp die eenvoudig, transparant en elegant is en een rijke gebruikerservaring bieden. De flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten. Kijk voor meer informatie op: nl.infor.com.

Infor klanten zijn onder andere:
  • 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  • 12 van de top 13 hightechbedrijven
  • 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
  • 84 van de top 100 toeleveranciers van de automobielindustrie
  • 23 van de top 50 grootste Amerikaanse ziekenhuizen
  • 31 van de top 50 industriële distributeurs
  • 26 van de top 35 wereldwijde retailers
  • 5 van de top 9 brouwerijen
# # #

This announcement reflects the direction Infor may take with regard to the specific product(s) described herein, all of which is subject to change by Infor in its sole discretion, with or without notice to you.  This announcement is not a commitment to you in any way and you should not rely on this document or any of its content in making any decision.  Infor is not committing to develop or deliver any specified enhancement, upgrade, product or functionality, even if such is described in this announcement and even if such description is accompanied by words such as “anticipate,” “believe,” “expect,” “intend,” “may,” “plan,” “project,” “predict,” “should,” “will,” and/or similar expressions.  Many factors can affect Infor’s product development plans and the nature, content and timing of future product releases, all of which remain in the sole discretion of Infor.  This announcement, in whole or in part, may not be incorporated into any contractual agreement with Infor or its subsidiaries or affiliates.  Infor expressly disclaims any liability with respect to this announcement.

Voor meer informatie:
Anke van Heerebeek
L&DJ PR
anke@l-dj.nl

Dit persbericht is ook online beschikbaar: http://www.infor.com/company/news/pressroom/pr-nl/eam-safety-management/