www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (2098 dagen geleden)

Xelion en Nox Telecom tekenen distributieovereenkomst

Venray, 17 december 2013. Xelion (Delft) en Nox Telecom (Venray) hebben een distributieovereenkomst getekend. Xelion heeft haar strategie aangepast door een select aantal distributeurs aan te stellen die Xelion6 aan resellers gaan leveren.  Xelion heeft bewust  voor Nox gekozen.

Nox levert ten behoeve van Xelion6 (Cloud PABX) haar eigen SIP diensten waarvoor ze recentelijk een samenwerking is aangegaan met Britisch Telecom (BT). Naast deze VoIP diensten levert Nox, als partner van KPN Wholesale, ook traditionele telefonie middels analoge- en ISDN netlijnen.  Naadloze overgang voor klanten van traditionele telefonie naar VoIP is hiermee gegarandeerd.

Samengevat levert Nox zowel voor klanten als voor partners dus een one-stop-shop model waar telefonie (ISDN en VoIP), hosted PABX en internet access geleverd worden tegen zeer scherpe tarieven en voorwaarden.

Het management van Nox is zeer ervaren en heeft gezamelijk meer dan 50 jaar gedegen kennis van de telecom- en voicemarkt. De ervaring, kennis en het volledige productenportfolio waren voor Xelion doorslaggevend voor de samenwerking met Nox Telecom.

Xelion6 is niet alleen een telefonieplatform maar beschikt ook over geïntegreerde diensten als chat, sms, presence, soft-client, vast-mobiele integratie en koppelingen met CRM pakketten (o.a. Afas en Exact). Alle functionaliteit in Xelion6 wordt standaard aangeboden aan elke gebruiker van het systeem. Xelion6 is hiermee een state-of-the-art communicatieplatform.

Over Nox Telecom
Tot Nox Groep behoren Nox Telecom en JP Connect. Nox biedt al sinds eind jaren 90 telecommunicatiediensten aan in de zakelijke markt. Nox heeft er bewust voor gekozen om niet zelf een netwerk aan te leggen, maar gebruik te maken van gerenommeerde netwerken van KPN, BT, COLT en Eurtofiber. Door niet de techniek centraal te stellen, maar de klant, kunnen we deze op zijn wenken bedienen. Meer info op www.noxtelecom.nl en www.jpconnect.nl

Over Xelion
Xelion is sinds 2009 actief in de markt van zakelijke telefonie. Juist in de mkb-markt, waar veel flexibiliteit wordt gevraagd en waar kosten een rol spelen, is Xelion succesvol. Xelion beschikt over een eigen R&D-team in Nederland dat in nauw overleg met gebruikers en partners voortdurend werkt aan innovatie die aansluit op de behoefte van mkb-organisaties om hun bereikbaarheid en efficiency te verbeteren.