www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (7 jaar en 39 dagen geleden)
PR: LEWIS

Tyco Integrated Fire & Security wint Green Supply Chain Award

Amerikaans tijdschrift Supply & Demand Chain Executive bekroont Tyco voor tweede jaar op rij

Capelle aan den IJssel - 06. December 2013

Tyco Retail Solutions, onderdeel van Tyco Integrated Fire & Security, heeft voor het tweede jaar op rij de Green Supply Chain Award gewonnen. De prijs wordt sinds zes jaar uitgereikt door Supply & Demand Chain Executive, een toonaangevend Amerikaans tijdschrift voor supply chain managers. Met deze award worden bedrijven geëerd die gebruik maken van groene oplossingen om hun supply chain duurzamer te maken.

Retailers over de hele wereld richten zich op het bieden van ‘groene’ faciliteiten die uitnodigend en veilig zijn voor hun klanten. Met dat doel voor ogen is Tyco Integrated Fire & Security continu bezig om productdesign en de bijbehorende productie- en supply chain-oplossingen te verbeteren. Hiermee wil Tyco milieuverantwoorde in-store systemen leveren, ondersteund door mondiale processen die verspilling verminderen en duurzaamheid bevorderen.

Voorbeelden van bijzondere groene initatieven van Tyco Integrated Fire & Security:
  • Een bedrijfsbreed Environmental Health and Safety (EHS)-programma waarin toegewijde leiderschapsteams energiebesparende campagnes ontwerpen en implementeren, om zo gevaarlijk afval, broeikasgassen en waterverbruik in hun regio’s te verminderen;
  • Een innovatief Sensormatic source tagging recirculatieprogramma voor retailers, dat het mogelijk maakt dat hard tags worden toegepast bij de fabricage. Ze worden vervolgens verwijderd in de winkel en teruggestuurd zodat fabrikanten ze opnieuw kunnen gebruiken voor andere kledingstukken;
  • De oprichting van ‘Energie Commissies’ in de productiefaciliteiten over de hele wereld, waarbij initiatieven worden gefaciliteerd om participatie van werknemers aan te moedigen, zoals bijvoorbeeld het planten van bomen en recyclingwedstrijden.
"Toonaangevende bedrijven erkennen dat het initiëren van duurzame toepassingen in hun supply chain-processen essentieel is om de concurrentiepositie in de huidige economie te versterken", zegt Barry Hochfelder, redacteur van Supply & Demand Chain Executive. ”Dit wordt de afgelopen jaren steeds duidelijker en blijkt ook uit het toegenomen aantal inzendingen die we dit jaar ontvingen voor onze Green Awards. De toepassing van duurzame best practices en strategieën zal alleen maar blijven toenemen.”

Het hergebruiken van energie, het minimaliseren van afval en het maximaliseren van de levensduur van faciliteiten en oplossingen zijn toepassingen die steeds meer worden ingezet door toonaangevende bedrijven. De Green Supply Chain Awards zijn speciaal geïntroduceerd om duurzaamheid in de supply chain-strategie extra aandacht te geven.

"Bij Tyco zijn we continu bezig om manieren te vinden om natuurlijke hulpbronnen te sparen, onze wereldwijde ecologische footprint te verkleinen en tegelijkertijd producten te bieden waarmee retailers hun eigen duurzaamheidsdoelen kunnen behalen", zegt Nancy Chisholm, Vice President en General Manager van Tyco Retail Solutions. "We zijn vereerd dat Supply & Demand Chain Executive onze inspanningen erkent en we zullen blijven werken aan de integratie van duurzame initiatieven in onze bedrijfsvoering."

Green Supply & Demand Chain Executive

Over Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security, onderdeel van Tyco, ontwerpt, implementeert en onderhoudt brand- en elektronische beveiligingssystemen voor klanten in zakelijke en overheidssectoren. Het portfolio van Tyco Integrated Fire & Security bestaat uit inbraakalarmen, video surveillance, toegangscontrole, elektronische artikelbeveiliging, radiofrequente identificatie, branddetectie, geïntegreerde oplossingen en monitoring. De oplossingen van Tyco Integrated Fire & Security worden gebruikt om diefstal te voorkomen en mensen, goederen en eigendommen te beschermen. Kijk voor meer informatie op de website www.tyco.nl of volg Tyco Integrated Fire & Security op Twitter via @TycoBNL.

Press Agency: LEWIS PR
Elke van der Putten
Phone +31 (0)40 235 46 00
E-mail: tyco@lewispr.com

Tyco Integrated Fire & Security
Cynthia van Diejen-Bijloo
Marketing, Business Development &
Communications Director Benelux
Phone: +31 (0)88 260 28 99
E-mail: cvdiejenbijloo@tycoint.com
Laatste van Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security stelt Hans Oomes aan als Commercial Director Benelux

Tyco Retail Solutions neemt ShopperTrak over

Tyco implementeert IQ Messenger in Willem-Alexander Kinderziekenhuis van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC)
Verstreken tijd: 7 jaar en 39 dagen
Tyco Integrate.. contact

Logo Tyco Integrated Fire & Security

tifsnl@tycoint.com
  www.tyco.nl
Tyco Integrate.. sociaal

Tyco Integrate.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS