www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (7 jaar en 24 dagen geleden)
PR: LEWIS

Tyco Integrated Fire & Security verbetert voorraadbeheer met nieuwe RFID-applicatie

Met nieuwe applicatie kunnen winkeliers voorraden sneller tellen en eenvoudig zorgen dat de winkel compleet blijft

Capelle aan den IJssel - 21. November 2013

Tyco Integrated Fire & Security, leverancier van geïntegreerde retail performance- en veiligheidsoplossingen, introduceert een nieuwe applicatie geschikt voor RFID: de TrueVUE Inventory Display Execution-applicatie. Met deze applicatie kunnen winkeliers artikelen in voorraad snel en eenvoudig tellen en zich ervan verzekeren dat alle modellen en uitvoeringen in voorraad ook daadwerkelijk gepresenteerd worden op de winkelvloer. Met RFID verbetert de efficiëntie van processen en het inzicht in de voorraden en kan de effectiviteit van de winkelpresentatie verbeterd worden. Bovendien is de nieuwe applicatie eenvoudig te implementeren en geschikt voor zowel warenhuizen en speciaalzaken als voor de bredere detailhandelmarkt, waaronder die voor luxe accessoires en consumentenelektronica.

De belangrijkste voordelen van de applicatie:
  • Verbetering van voorraadbeheer en voorraadnauwkeurigheid
  • Inzicht in voorraden en goederenstromen helpt onnodige voorraden terugdringen en zorgt dat de schappen gevuld blijven
  • Afname van kosten en inspanningen voor het tellen van de voorraad
  • Grotere klanttevredenheid, want ‘nee verkopen’ is niet meer nodig
  • De software is modulair opgebouwd en 100% hardware-agnostisch
  • RFID op de winkelvloer leidt tot verkoopstijging
“Winkeliers hebben te maken met grote uitdagingen als het gaat om het verbeteren van het inzicht in en de nauwkeurigheid van hun voorraadbeheer”, zegt Bert Jan van ’t Zelfde, Manager Strategic Accounts Retail bij Tyco Integrated Fire & Security. “Organisaties die de inzet van RFID-applicaties overwegen, kunnen de technologie achter onze nieuwe Inventory Display Execution-applicatie testen en direct zien hoeveel waarde het toevoegt, met minimale risico’s en vooraf gestelde vereisten.”

Saks Fifth Avenue
Verschillende toonaangevende retailers profiteren al van de voorraadoplossingen van Tyco Integrated Fire & Security, waaronder Saks Fifth Avenue in New York. Saks Fifth Avenue was in staat een effectiviteit van de winkelpresentatie van bijna 100 procent te behalen in de flagship-store in New York. Met een draagbare RFID-lezer kan het personeel de voorraad van schoenen dagelijks eenvoudig controleren en een handig rapport uitdraaien van alle ontbrekende schoenen in de winkelpresentatie om ze op die manier snel en eenvoudig aan te vullen. Voorheen nam dit proces een paar uur per dag in beslag en om de hele etage af te ronden zelfs een week. Terwijl het nog maar voor 65 procent accuraat was. Nu neemt het tellen van de artikelen op de winkelvloer voor de complete etage nog maar 20 minuten in beslag. Hiermee is men in staat de winkelpresentatie en het voorraadbeheer te optimaliseren terwijl de verkoopmedewerkers zich op de klant kunnen richten.

Ed Stegman, Senior Vice President Store Operations bij Saks Fifth Avenue: “Onze missie is het aanbieden van een gevarieerd aanbod van high fashion-artikelen en het leveren van buitengewone service en een bijzondere winkelervaring, waardoor mensen er op hun best uitzien en zich goed voelen. Onze flagship damesschoenenafdeling in New York is een toonbeeld van deze overtuiging. Met Tyco Retail Solutions hebben we de toegevoegde waarde van RFID-technologie voor voorraadbeheer en verkoop bewezen en we zullen de technologie blijven inzetten om verkoop te optimaliseren en zo onze missie waar te maken.”

Over Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security, onderdeel van Tyco, ontwerpt, implementeert en onderhoudt brand- en elektronische beveiligingssystemen voor klanten in zakelijke en overheidssectoren. Het portfolio van Tyco Integrated Fire & Security bestaat uit inbraakalarmen, video surveillance, toegangscontrole, elektronische artikelbeveiliging, radiofrequente identificatie, branddetectie, geïntegreerde oplossingen en monitoring. De oplossingen van Tyco Integrated Fire & Security worden gebruikt om diefstal te voorkomen en mensen, goederen en eigendommen te beschermen. Kijk voor meer informatie op de website www.tyco.nl of volg Tyco Integrated Fire & Security op Twitter via @TycoBNL.

Contact details

Press Agency: LEWIS PR
Elke van der Putten
Phone +31 (0)40 235 46 00
E-mail: tyco@lewispr.com

Tyco Integrated Fire & Security
Cynthia van Diejen-Bijloo
Marketing, Business Development &
Communications Director Benelux
Phone: +31 (0)88 260 28 99
E-mail: cvdiejenbijloo@tycoint.com

Laatste van Tyco Integrated Fire & Security
Tyco Integrated Fire & Security stelt Hans Oomes aan als Commercial Director Benelux

Tyco Retail Solutions neemt ShopperTrak over

Tyco implementeert IQ Messenger in Willem-Alexander Kinderziekenhuis van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC)
Verstreken tijd: 7 jaar en 24 dagen
Tyco Integrate.. contact

Logo Tyco Integrated Fire & Security

tifsnl@tycoint.com
  www.tyco.nl
Tyco Integrate.. sociaal

Tyco Integrate.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS