Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (8 jaar en 103 dagen geleden)
PR: OCTANE PR

Wim Bosman Groep kiest nieuw transport management systeem Kewill MOVE

Kijk voor high res beeldmateriaal van het tekenmoment op: http://bit.ly/1aSYtU4

Dordrecht, 13 november 2013 - Wim Bosman, een Europese logistiek dienstverlener met een wereldwijd netwerk en diensten voor onder andere Europees transport, logistiek en wereldwijde zee- en luchtvracht, heeft gekozen voor een nieuw transport management systeem: Kewill Move. Dit is een compleet en geïntegreerd platform voor multimodaal transport management. Met deze software vergroot Wim Bosman de automatiseringsgraad voor meer inzicht en efficiëntie in de logistieke operaties die gekenmerkt worden door hoge volumes.

Wim Bosman is onderdeel van de Nieuw-Zeelandse Mainfreight Groep en ontplooit activiteiten vanuit meerdere locaties in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Roemenië, Polen, Rusland, Oekraïne en Finland. Door de implementatie van het Kewill platform worden handmatige processen gereduceerd en krijgt Wim Bosman meer grip op cruciale supply chain-data in haar organisatie. De software voorziet in een compleet inzicht in alle zendingen met real-time data over capaciteiten, kosten- en opbrengstenallocaties.

Met de software van Kewill kunnen logistieke prestaties afgezet worden tegen vooraf gedefinieerde KPI¹s met een uitgebreid inzicht in de kosten en opbrengsten. Het platform identificeert daarbij ook de minder rendabele activiteiten. Door integratie met best-of-breed planningssoftware voorziet het systeem in geautomatiseerde ritplanning. Daarnaast worden alle financiële afwikkelingen - van order tot factuur - door het systeem verwerkt.

³We zochten een logistieke oplossing die ons in staat stelt om onze operaties nog verder te stroomlijnen en daardoor nog meer efficiëntie in alle geledingen van onze organisatie te kunnen doorvoeren², zegt Mark Newman, CEO bij De Wim Bosman Groep. ³Kewill heeft aangetoond dat zij de dynamiek doorgronden van een logistieke operatie met hoge volumes. Wij zijn onder de indruk van de standaard functionaliteit van het MOVE platform, in het bijzonder van de mogelijkheid om een eenduidig inzicht in de financiële verslaglegging te verkrijgen.²

Bob Farrell, CEO bij Kewill, zegt: ³We zijn erg verheugd met deze gelegenheid om samen met de Wim Bosman Groep hun organisatie naar een hoger niveau te tillen. Kewill beschikt over veel kennis van complexe global supply chains. Het Kewill MOVE platform is ontwikkeld om deze expertise beschikbaar te maken voor zowel kleine als grote organisaties wereldwijd. Wim Bosman krijgt hiermee ondersteuning in het verder automatiseren van hun processen en het verkrijgen van meer inzicht in de logistieke operaties.²

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Altijd als eerste de laatste persberichten van Kewill via deze RSS-feed: http://www.octanewire.com/nl/rss.php?client=19

Bedrijfsprofiel Wim Bosman Groep
Wim Bosman is een 3pl+ Europese Logistiek dienstverlener met een sterk wereldwijd netwerk voor klantspecifieke en bij voorkeur geïntegreerde warehousing, transport- en distributieoplossingen.

Onze dienstverlening bestaat onder andere uit wereldwijde Air & Ocean Freight, Logistic Services en Europese distributieoplossingen voor groupage, deel- & compleetladingen, express distributie en koerierszendingen. Daarnaast bieden we diverse extra services aan zoals co-packing, value added services, inklaringen, palletruil, packaging en verzekeringen. Kortom alles wat u nodig heeft voor uw Supply Chain.

Wim Bosman is onderdeel van Mainfreight, een wereldwijde logistiek dienstverlener met locaties in Australië, Nieuw- Zeeland, Azië, Amerika en Europa.

Voor meer informatie bezoek onze website: www.wimbosman.nl

Over Kewill
Kewill, a Francisco Partners portfolio company, is a global leader in multimodal transportation management software, providing organizations with a comprehensive end-to-end platform for managing the complexities of transportation, logistics and trade compliance. The Kewill MOVE platform helps companies reduce costs, manage volatility and gain greater visibility across the logistics value chain. Trade, transport, store, comply, manage and integrate ­ the Kewill transportation management platform gives you the insight, agility and tools you need to deliver better customer service and streamline global supply chain execution for strategic advantage.

The Kewill platform supports supply chain execution activities for in excess of 7,500 companies in more than 100 countries. To learn more about the company, visit www.kewill.com, follow us on Twitter @Kewill_Ltd or check our LinkedIn page for company updates.

Voor verdere persinformatie kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
Tel: +31 (0)40 266 1130
E-mail: kewill@octanepr.com
Laatste van Kewill
Hankyu Hanshin Express implementeert Kewill Global Forwarding in België en Nederland

Kewill versterkt management met vier nieuwe aanstellingen

Vijf manieren om grip te houden op de supply chain
Verstreken tijd: 8 jaar en 103 dagen
Kewill contact

Logo Kewill

infonl@kewill.com
  www.kewill.nl
Kewill sociaal

Kewill tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo