Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (7 jaar en 29 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Grote Canadese bierbrouwerij blijft innoveren met introductie van nieuw bierleveringssysteem

Molson Coors Canada heeft vijf brouwerijen en ruim 3.000 werknemers in Canada. Onlangs verving deze oudste brouwerij van Noord-Amerika de planningssystemen voor bierleveranties in de provincie Quebec door ORTEC's optimalisatiesoftware. ORTEC ontwikkelde een innovatieve oplossingssuite, inclusief routeplanning, pallet- en loadbuilding. Hiermee kan Molson Coors de distributie-activiteiten optimaliseren en handhaven, zonder dat het impact heeft op klanten en consumenten. Bovendien heeft Molson Coors Canada nu alles in huis om de efficiency verder te verbeteren...

Investeren in technologieën zoals ORTEC's optimalisatiesuite past volledig in Molson Coors' strategie om klanten sneller en efficiënter te bedienen. Molson Coors is marktleider op het gebied van innovatieve drankleveranties en duurzaamheidsinitiatieven. Het bedrijf staat vermeld als 'best in class' in de drankenindustriesector en daarmee leidend op de Dow Jones Sustainability World Index. Door de samenwerking met ORTEC en de hieruit volgende uitstekende serviceverlening blijft Molson Coors de geprefereerde leverancier voor haar klanten.

"Het is ons een eer om via het optimaliseren van Molson Coors’ bierleveranties een bijdrage te kunnen leveren aan hun strategische lange-termijndoelstellingen," verklaart Jeff Wilson, directeur van ORTEC Noord-Amerika. "ORTEC heeft een goede reputatie wat betreft het verbeteren van de efficiency en het stimuleren van de groei bij wereldwijd opererende drankenproducenten."

Molson Coors kondigde onlangs in haar Duurzaamheidsrapport over 2013 aan dat het bedrijf tussen 2008 en 2012 jaarlijks $10 miljoen wist te besparen als gevolg van verbeterde efficiëntie. Dit werd onder andere veroorzaakt door lager energie- en waterverbruik, minder afvalkosten en -belastingen en de verkoop van materialen die anders zouden zijn weggegooid. Strategische milieudoelstellingen tot het jaar 2020 resulteren nog eens in extra besparingen van $ 16 miljoen per jaar. Vorig jaar kondigde het bedrijf ambitieuze nieuwe langetermijndoelstellingen aan om verdere besparingen te bereiken: 25 procent in energie-intensiteit, 15 procent in BKG-intensiteit en 20 procent in water per productie-eenheid in het jaar 2020.

Over Molson Coors Brewing Company:

Molson Coors Brewing Company is een van de grootste brouwers ter wereld. Tot de operationele segmenten van het bedrijf behoren Canada, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Molson Coors International (MCI). Het bedrijf beschikt over een gevarieerde portfolio van eigen merken en partnermerken, waaronder de signature brands Coors Light, Molson Canadian en Carling. Molson Coors maakt deel uit van de Dow Jones Sustainability Index (DJSI), de hoogst aangeschreven mondiale maatstaf voor duurzaamheid onder mondiale ondernemingen De DJSI evalueert hoe bedrijven met risico’s omgaan en gebruikmaken van mogelijkheden, afgemeten aan een grote verscheidenheid aan economische, sociale en milieudimensies. Voor meer informatie over Molson Coors Brewing Company kunt u terecht op de website van het bedrijf, www.molsoncoors.com.

Over ORTEC

ORTEC is een van de grootste aanbieders van geavanceerde softwareoplossingen en consultancydiensten voor planning en optimalisatie. De ORTEC producten en diensten leiden tot optimale rit- en routeplanning, belading van voertuigen en pallets, personeelsinzet, vraagvoorspelling, logistieke netwerkplanning en magazijn beheer. ORTEC biedt zowel stand-alone, alsook maatwerk en SAP®-gecertificeerde en geïntegreerde oplossingen, ondersteund door strategische partners. ORTEC heeft meer dan 1650 klanten wereldwijd, 650 werknemers en verschillende kantoren in Europa, Noord-Amerika en Zuid-Oost Azië.
Laatste van ORTEC
Nederlandse consument verkeert in grote onzekerheid over financiële situatie

ORTEC mede-oprichter Gerrit Timmer (62) wordt Chief Science Officer, Rik Boer (54) volgt hem op als Chief Financial Officer

Rolf Lange verruilt financiële sector voor Data Science-divisie van ORTEC
Verstreken tijd: 7 jaar en 29 dagen

Logo Lubbers De Jong
ORTEC contact

Logo ORTEC

info@ortec.com
  ortec.com/nl-nl
ORTEC sociaal

ORTEC tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Ebury Nederland
Logo Thales
Logo WorldStream