www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (7 jaar en 22 dagen geleden)

SCENSE 8.2 MET APP-V 5 ONDERSTEUNING VANDAAG BESCHIKBAAR

Rotterdam, november 2013 – Scense, de snelst groeiende leverancier van User Workspace Management oplossingen lanceert vandaag versie 8.2 van haar workspace management suite.

Scense 8.2 bevat volledige ondersteuning van de laatste versie van Microsofts applicatie virtualizatie platform: App-V 5. Applicaties gevirtualizeerd met App-V 5 worden gedistribueerd en beheerd op de wijze zoals Scense gebruikers gewend zijn van Scense: op een efficiënte, transparante en elegante manier. Uiteraard worden ook de bijbehorende applicatie instellingen beheerd door Scense Live Profiles: zonder enige voorbereiding door de beheerder en zonder dat kennis nodig is van de applicatie zelf.

Naast de ondersteuning van de meest recente versies van het Windows besturingssysteem: Windows 8.1 en Windows Server 2012 R2, biedt Scense 8.2 ook een sterk verbeterde versie van de Scense unmanaged client: het antwoord van Scense op de uitdagingen rondom BYOC projecten en mobiliteitsvraagstukken.

Richard Kuiper, CTO van Scense, legt uit: "De adoptie van onze unmanaged client neemt in een hoog tempo toe en daarmee ook de uitdagingen welke onze oplossing moet adresseren. Scense 8.2 biedt onze klanten nu ook de mogelijkheid om de meest complexe applicaties, zoals een volledige office suite, te distribueren via een protocol als http of ftp. Eindgebruikers die vooral onderweg zijn, kunnen nu toch altijd profiteren van de mogelijkheden die Scense levert op het gebied van laptop- en tabletbeheer, software distributie en self service functionaliteit."

Naast een aantal verbeteringen aangedragen door partners en klanten op het gebied van bijvoorbeeld printerbeheer, is in Scense 8.2 ook een groot aantal bugs opgelost.

Meer informatie is beschikbaar in de releasenotes van Scense 8.2 op de officiële blog site van Scense:  blog.scense.com.

Scense gebruikers met een geldig onderhoudscontract kunnen Scense 8.2 kosteloos downloaden van de Scense website. Voor evaluatie doeleinden is tevens een tijdelijke licentie beschikbaar waarbij alle functionaliteit van Scense 8.2 gedurende 60 dagen kan worden uitgeprobeerd.

Over Scense – Scense is de snelst groeiende leverancier van workspace management en applicatie levenscyclus oplossingen. Door het aanbrengen van een virtuele scheiding tussen de desktop van de eindgebruiker en het onderliggende besturingssysteem, transformeert Scense kostbare, complexe en gedistribueerde desktop omgevingen om tot een eenvoudig te beheren en transparante infrastructuur. Scense adresseert hierbij alle IT management uitdagingen, gerelateerd aan virtuele en fysieke desktops en laptops, applicatie virtualisatie en de applicatie levenscyclus. Eindgebruikers behouden hun flexibiliteit terwijl de controle stevig in de handen van IT beheer blijft.
Verstreken tijd: 7 jaar en 22 dagen

Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo USoft
Logo Diamanti
Logo Extreme Networks