www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2501 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

WD maakt het studenten nu nóg gemakkelijker om een back-up te maken van hun kostbare data

20 procent korting voor studenten en medewerkers van hogescholen en universiteiten in de webstore en tijdelijk geen bezorgkosten.

Schiphol-Rijk, 2 september 2013 - WD maakt het opslaan van kostbare data voor studenten nu wel heel aantrekkelijk. WD’s webstore voor studenten en medewerkers van universiteiten en hogescholen geeft nu 20 procent korting op alle WD producten en berekent geen verzendkosten. Het enige dat studenten en de medewerkers hiervoor moeten doen is zich eenmalig aanmelden op www.wdstudentstore.com met hun e-mailadres van de universiteit en aangeven uit welk land ze afkomstig zijn.  Vervolgens krijgen zij toegang tot een breed scala van WD producten in de WD webstore.

Mede dankzij de WD-producten wordt het studentenleven eenvoudiger: bijvoorbeeld voor het opslaan van collegeaantekeningen of kostbare (vakantie)foto’s op de nieuwe en draagbare  My Passport Ultra van WD. Deze actie komt precies op tijd voor het nieuwe schooljaar.

Mooie foto’s + My Passport Ultra = gemoedsrust
Door het gebruik van WD back-up producten zoals My Passport Ultra wordt het leven van studenten een stuk eenvoudiger. Belangrijke zaken als muziek  en foto’s kunnen zowel direct op de drive als in hun dropbox-account  worden geplaatst.  Met een maximale capaciteit tot 2 TB in een compacte kleine mobiele harde schijf die in een broekzak past, kunnen meer dan 400.000 foto’s of 500.000 MP3’s geplaatst worden.

My Passport Ultra is verkrijgbaar vanaf 99 euro.

Algemene voorwaarden
WD kan de aanbieding tussentijds wijzigen. De aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere acties. Er mogen  maximaal twee producten per kwartaal besteld worden. Deze aanbieding is bedoeld voor eindgebruikers en niet voor online veilingen of resellers. WD behoudt zich het recht om de bestelling te annuleren of op te schorten.

Over WD
WD, onderdeel van Western Digital, is al jaren innovator en marktleider in de opslagbranche. Als trendsetter in opslagtechnologie, produceert het bedrijf betrouwbare, high-performance hard disk drives (hdd) en solid disk drives (sdd). Deze schijven worden behalve in de eigen opslagproducten, door OEM’s en systeembouwers toegepast in desktop- en mobiele computers, in bedrijfscomputersystemen, embedded systemen en consumentenelektronica. De marktleidende opslagproducten en –systemen, netwerkproducten, mediaspelers en softwareoplossingen van WD stellen wereldwijd mensen in staat eenvoudig hun content te bewaren, op te slaan, te beschermen, te delen en te beleven op meerdere apparaten. WD werd in 1970 opgericht. Het hoofdkantoor is gevestigd in Irvine, Californië  (VS). Kijk voor meer informatie op de website van het bedrijf: www.wd.com.

Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC) levert wereldwijd producten en diensten die mensen in staat stellen digitale content te maken, beheren, beleven en behouden. De bedrijven binnen dit concern ontwerpen en vervaardigen opslagapparaten, netwerkapparatuur en mediaspelers van de merken WD, HGST en G-Technology. Op het investeerdersgedeelte van de website van het bedrijf (www.westerndigital.com) is financiële informatie en informatie voor investeerders te vinden.

De Nederlandstalige website is direct te benaderen via www.wdc.com/nl. WD is ook te volgen via Twitter www.twitter.com/wd_nederland en Facebook www.facebook.com/westerndigitalnederland

Dit persbericht bevat beweringen over de toekomst, zoals uitspraken over de datum waarop de My Passport Ultra 2Tb externe harde schijf naar verwachting beschikbaar is. Deze toekomstverwachtingen zijn afhankelijk van bepaalde risico’s en onzekerheden, zoals veranderingen in de marktsituatie, in de vraag, in wereldwijde economische situatie en andere risico’s en onzekerheden die opgesomd zijn in de laatste SEC-documenten van WD, waar we graag uw aandacht voor vragen, waardoor de daadwerkelijke resultaten kunnen verschillen van die opgenomen zijn in de toekomstverwachtingen. Wij maken lezers er attent op geen overspannen verwachtingen te hebben van deze toekomstverwachtingen, die met de wetenschap van de datum hiervan zijn opgesteld, en WD voelt zich niet verplicht deze toekomstverwachtingen bij te stellen naar aanleiding van komende ontwikkelingen of omstandigheden.

# # #

Western Digital, WD, het WD-logo en My Passport zijn gedeponeerde handelsmerken van Western Digital Technologies, Inc. in de V.S. en andere landen; WD SmartWare™ Pro en My Passport Ultra zijn handelsmerken van Western Digital Technologies, Inc. in de V.S. en andere landen. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van de respectieve eigenaars. De getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke producten. Mogelijk zijn niet alle producten in ieder land verkrijgbaar.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications, Lonneke Dötsch, telefoon: +31 (0)23 555 34 24, e-mail: lonneke@yellow-communications.com
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Acronis selecteert Western Digital voor betrouwbare wereldwijde opslaginfrastructuur

Western Digital’s nieuwe WD Gold SSD's brengen NVMe naar het MKB

Western Digital’s nieuwe iNAND brengt mobiele toepassingen naar het 5G-tijdperk
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Markteffect bij beste drie onderzoeksbureaus van Nederland!

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Relined Fiber Network
Logo NewChannel
Logo Bizzerd
Logo Datacenter.com
Logo MyCademy
Logo Youvia
Logo SoftApp
Logo Infinity IT B.V.
Logo QuandaGo
Logo True B.V.
Logo SiteLucent B.V.
Logo Alleeninkt.nl
Logo Bergler Software Solutions
Logo Xinno
Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com