www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

IDC MarketScape: Lexmark behoudt positie als leider in managed print services in 2013

Naarden - 26. August 2013

Lexmark, Inc (NYSE: LXK) is wederom uitgeroepen tot leider in managed print services (MPS) in het recent verschenen rapport ‘IDC MarketScape: Worldwide Managed Print Services 2013. Hiermee behoudt Lexmark zijn positie als internationale leider. Het rapport van IDC analyseert de strategieën en aanpak van leveranciers van managed print- en document services (MPDS).

Onderzoeks- en adviesbureau IDC definieert ‘leaders’ als bedrijven die al langere tijd leidend zijn in de markt met zowel het aanbod als de gekozen strategie. Ook blijkt uit het rapport dat de dienstverlening en ondersteuning van Lexmark door klanten met ‘uitmuntend’ wordt beoordeeld.

Het sectorspecifieke MPS-aanbod van Lexmark bestaat uit maatoplossingen voor internationale organisaties in uiteenlopende sectoren, waaronder banken, verzekeringsmaatschappijen, retail-bedrijven, zorginstanties, en onderwijs- en overheidsinstellingen.

“Het aanbod van Lexmark behoort tot één van meest uitgebreide binnen de groep leveranciers die wij geëvalueerd hebben”, zegt Holly Muscolino, research director bij IDC. “De hoge MPDS-retentieratio, uitstekende klantreviews, en de continue groei van het programma van Lexmark zie je terug in het sterke technologieportfolio, de robuuste aanpak en de uitmuntende uitvoering.”

“Wat Lexmark onderscheidt is de sterke focus op het helpen van onze klanten met hun ongestructureerde content, output en procesuitdagingen, in combinatie met uitgebreide industriekennis en een internationale aanpak”, zegt Niels Priem, General Manager Benelux bij Lexmark. “De erkenning van IDC onderschrijft het leiderschap, het internationale aanbod en de resultaten die we met Lexmark behaald hebben voor organisaties wereldwijd op het gebied van MPS.”

Verdere informatie: Over IDC MarketScape
Het IDC MarketScape-model voor leveranciersanalyse werd ontwikkeld om een beeld te geven van de competitieve slagkracht van IT-bedrijven, telecombedrijven en sectorspecifieke leveranciers in bepaalde markten. De gebruikte onderzoeksmethode rangschikt leveranciers op basis van zowel kwalitatieve als kwantitatieve criteria. Het resultaat is één enkele grafische voorstelling van de positie van elke leverancier op een bepaalde markt. IDC MarketScape biedt een duidelijk kader om het product- en dienstenaanbod, de capaciteiten en strategieën en de huidige en toekomstige commerciële succesfactoren van IT-bedrijven, telecombedrijven of sectorspecifieke leveranciers op een zinvolle manier met elkaar te vergelijken. Voor inkopers van technologieproducten en –diensten is het analysemodel een transparant instrument om zelf de sterke en zwakke punten van hun huidige en toekomstige leveranciers te vergelijken.

Over Lexmark
Lexmark heeft een unieke focus op het verbinden van ongestructureerde, geprinte en digitale informatie binnen bedrijven met de processen, applicaties en mensen die dit het meeste nodig hebben. Wilt u meer informatie over Lexmark? Surf dan naar www.lexmark.nl.

Blijf op de hoogte van Lexmark: bekijk de Lexmark Facebook-pagina en volg ons op Twitter via @LexmarkNL.

Lexmark en Lexmark met het diamantlogo zijn handelsmerken van Lexmark International, Inc., gedeponeerd in de Verenigde Staten en/of in andere landen. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Janneke de Vries van LEWIS PR
Tel: +31 (0)40 235 4600
E-mail: janneke.devries@lewispr.com
www.lewispr.com

Petra Nemitz van Lexmark
E-mail: petra.nemitz@lexmark.be
Laatste van Lexmark International
Lexmark verbetert wereldwijd partnerprogramma

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

Lexmark ontvangt Summer 2018 Pick-award
Lexmark Intern.. contact

Logo Lexmark International

Lexmark Intern.. sociaal

Lexmark Intern.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo PA Consulting
Logo Zoom
Logo Red Hat, Inc.