www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (7 jaar en 13 dagen geleden)
PR: LEWIS

Konica Minolta vernieuwt de bizhub C654e en C754e

Vernieuwde multifunctionals optimaliseren intuïtieve gebruiksvriendelijkheid

Amsterdam, 23 juli 2013 – Konica Minolta heeft haar kleurenmultifunctionals, de bizhub C654e en bizhub C754e, onlangs vernieuwd. De vernieuwde multifunctionals vergroten de efficiëntie, optimaliseren productiviteit en verlagen kosten voor bedrijfsomgevingen. Met snelheden van 60 (kleur) en 65/75 (zwart-wit) pagina’s per minuut, zijn beide printers goed inzetbaar binnen grote productieafdelingen, gecentraliseerde kantoren en repro-afdelingen (CRD’s).

Ondanks dat eerdere versies van de bizhubs al door BLI erkend zijn met een Outstanding Achievement Award, wilde Konica Minolta de algehele workflow-performance van de bizhub C654e en C754e verbeteren, voornamelijk door het vergroten van de gebruiksvriendelijkheid. Dit is terug te zien in de vernieuwing van het gebruikerspaneel dat nu nog intuïtiever is. Daarnaast zijn er functies toegevoegd aan de reeds aanwezige multi-touchfuncties, zoals de ‘pinch in pinch out’. Hiermee kan de eindgebruiker eenvoudig op documenten inzoomen om de inhoud gedetailleerder te bekijken of om informatie te lezen op interne of externe websites. Ook is er een ‘drag and drop’-functie geïmplementeerd om opgeslagen MFP-documenten snel en eenvoudig te verplaatsen naar de vereiste functie, zoals printen, kopiëren of verzenden, maar ook om bijvoorbeeld de paginavolgorde te veranderen. Verder kunnen gescande documenten dankzij de rotatiefunctie worden gedraaid.

De gebruikersinterface van het paneel is eenvoudig aan te passen aan de wensen en werkroutines van de klant. Daarnaast hebben de systemen de nieuwste i-opties, waarmee handmatige handelingen niet meer nodig zijn. Gebruikers kunnen rechtstreeks zoeken in documenten zoals docx, pptx, xlsx en pdf, e-mail bijlagen direct printen en inkomende faxen als PDF-bestand ontvangen. Dit maakt verdere conversie mogelijk zonder een PC te gebruiken nadat de scan is voltooid.

De bizhub C654e en C754e zijn ontwikkeld om klanten van IT-administratie te ontzien. Met het IWS-platform kunnen de bizhub C654e en C754e, dankzij de connectie met Sharepoint™, Google Apps™ en Evernote™, vanuit externe bronnen documenten scannen en printen. Daarnaast kunnen de systemen worden ingezet in Cortado ThinPrint-omgevingen. De bizhub C654e en C754e printen formaten van A6 tot SRA 3, maar ook aangepaste papiergroottes en banners met een maximale grootte van 1.200 x 297mm. Beide systemen kunnen papiergewichten van 52-300gsm aan en hebben een breed aantal afwerkingsopties, zoals nieten, perforeren, vouwen en het inbinden van boekwerken.

Ruud van Soest, Marketing Manager bij Konica Minolta: “De performance van multifunctionals wordt vaak gebaseerd op specificaties zoals de geprinte pagina’s per minuut of seconden. Toch is de performance altijd een wisselwerking tussen het systeem en de gebruiker. Daarom richt Konica Minolta zich op het verbeteren van intuïtieve gebruiksvriendelijkheid, waarbij de hardware en gebruikersperformance worden geoptimaliseerd. Deze gebruiksvriendelijkheid geldt voor de gehele Konica Minolta-productlijn.”

De bizhub C645e en C754e zijn vanaf heden leverbaar.

Kijk voor meer informatie op:

BERICHT VOOR DE REDACTIE
Altijd als eerste de laatste persberichten van Konica Minolta via deze RSS-feed: http://www.octanewire.com/nl/rss.php?client=42

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV, gevestigd in Badhoevedorp, Nederland, is een volledige dochter van Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, gevestigd in Langenhagen, Duitsland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Tokio, Japan. Het bedrijf levert producten, systemen, diensten en software-oplossingen die voorzien in de behoefte van kantoor- en productie printing-omgevingen, op het gebied van documentoplossingen. Het productaanbod omvat kleur en zwart-wit multifunctionals, productie printing-systemen, laser printers en all-in-one printers. Daarnaast levert Konica Minolta management software, waarmee alle systemen naadloos kunnen worden geïntegreerd in bestaande werkprocessen en IT-omgevingen. Om klanten optimaal te ondersteunen met kwalitatief hoogwaardige en duurzame oplossingen, investeert Konica Minolta continu in onderzoek en ontwikkeling en zet daarmee regelmatig nieuwe normen voor de gehele printing industrie op het gebied van innovatie, groen en veiligheid. Konica Minolta is binnen EMEA actief in meer dan 50 landen. Meer informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is te vinden op de website: http://www.konicaminolta.nl/business-solutions of kom in contact via http://www.facebook.com/KonicaMinoltaNL of volg ons op Twitter via @KonicaMinoltaNL

Voor algemene informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV kunt u contact opnemen met:
Ruud van Soest
Telefoon: 020 - 658 41 41
Email: ruud.vansoest@konicaminolta.nl

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
OCTANE PR
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com
Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: http://www.konicaminolta-images.com

Laatste van Konica Minolta Business Solutions
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beïnvloeden

Print Experience 2020: Frame your Future

MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen
Verstreken tijd: 7 jaar en 13 dagen
Konica Minolta.. contact

Logo Konica Minolta Business Solutions

Konica Minolta.. sociaal

Konica Minolta.. tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Interxion
Logo Shippeo