www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

Nieuwegein, 22 juli 2013

OpenSesame CRM officieel Pardot partner
Dienstverlener OpenSesame CRM, partner van SugarCRM inc., kondigt haar recent overeengekomen partnership met Pardot aan. Door deze stap te zetten versterkt OpenSesame CRM haar propositie op het gebied van marketing automation, klantprofielen en moderne 1-op-1 marketing campagnes.

Pardot biedt een uitgebreide marketing automation oplossing om gepersonaliseerde marketing campagnes te voeren gericht op leads en relaties. Het wordt zo mogelijk om op basis van de meetbare behoefte het juiste bericht op het juiste moment naar de juiste persoon te sturen. De software van Pardot is een van de meest geavanceerde en tevens de meest gebruiksvriendelijke in de branche.

Slim inspelen op klantgedrag
"Inmiddels is het aangetoond dat het analyseren van klantgedrag, en het inspelen daarop met marketing automation 45% meer kwalitatieve leads oplevert" zegt Bart van Maarseveen, strategisch directeur bij OpenSesame CRM

“Onze huidige en toekomstige klanten gaan hier echt van profiteren” zegt Ruud de Rooij,  operationeel directeur bij OpenSesame CRM, “de toename in de hoeveelheid leads en het inzicht in de juiste marketing acties merk je direct, daar worden medewerkers en relaties enthousiast van.”

David Klanac, Directeur, Pardot EMEA: "The expertise en het track-record van de mensen achter OpenSesame CRM geven ons het juiste gevoel om dit partnership aan te gaan. Hun CRM oplossingen sluiten naadloos aan op onze 'best in class' marketing automation oplossing en met OpenSesame CRM hebben we een heel actieve partner in de Benelux.”

OpenSesame CRM gelooft in software waarbij de klant aan het roer kan staan. Intuïtieve software vanuit de cloud vrij van zorgen over onderhoud en updates. De klant kan zich dan volledig richten op haar propositie, marketing en prospects. Op deze manier wordt hun marketing budget optimaal benut. OpenSesame CRM begeleidt haar klanten in dit proces en zorgt dat alles samenkomt in CRM.

Over Pardot
Pardot is leidend in business-to-business marketing automation software en opereert vanuit Atlanta, Georgia. Pardot is opgericht in 2007 en biedt een software-as-a-service marketing automation applicatie voor marketing en sales afdelingen om online marketing campagnes te creëren, uit te voeren en te beheren waarmee je efficiënt je omzet verhoogt via het online kanaal. Pardot biedt gecertificeerde CRM integraties met o.a. SugarCRM en Salesforce.com. Het geeft marketeers de tools voor lead nurturing, lead scoring en ROI rapportages zodat de sales cycles korter, efficiënter en beter worden.

Over OpenSesame CRM
OpenSesame CRM is dienstverlener op het gebied van marketing automation en relatiebeheer. De visie van OpenSesame CRM is om met een persoonlijke, 1-op-1 benadering van je klanten en prospects, met gemak verkoopdoelstellingen halen. OpenSesame CRM zorgt er met haar brede dienstverlening in marketing automation en CRM voor dat je engagement bereikt bij al je relaties en collega's.

Voor de redactie

Bezoek voor meer informatie: http://www.os-crm.com/producten/pardot of neem contact op met:

Ruud de Rooij

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.nl