Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (8 jaar en 18 dagen geleden)
PR: LEWIS

Nokia Lumia 925 vanaf eind augustus 2013 verkrijgbaar in Nederland

Nokia introduceert de Nokia Lumia 925 vanaf eind augustus 2013 in Nederland in wit, grijs en zwart. Deze high-end smartphone van Nokia valt op door zijn vormgeving met metalen behuizing. In de polycarbonaat achterzijde zijn subtiel de 8.7 MP-camera met Carl Zeiss-lens geplaatst, die beschikt over de laatste PureView-camera-innovaties, zoals optische beeldstabilisatie. Uiterst heldere en scherpe foto’s en video’s, ook bij bijzonder slecht licht, zijn hierdoor gegarandeerd.

Smart Camera
De introductie van de Nokia Lumia 925 gaat gepaard met de komst van Smart Camera, een applicatie die ook beschikbaar zal worden gesteld voor alle andere Lumia Windows Phone 8-toestellen. Met Nokia Smart Camera nemen gebruikers eenvoudig tien foto’s achter elkaar en bewerken die vervolgens met opties als Best Shot, Action Shot en Motion Focus om zo een perfecte foto te creëren.

Navigatie en muziek
Vooraanstaande Nokia-diensten worden uiteraard meegeleverd en maken de Nokia Lumia 925 nog aantrekkelijker. Denk daarbij aan de HERE-mogelijkheden, zoals gratis en offline te gebruiken wereldwijde navigatie met HERE Drive+, en geïntegreerde locatiediensten, zoals HERE Maps met augmented reality en HERE Transit voor openbaar-vervoersinformatie in meer dan vijfhonderd steden wereldwijd. Uiteraard is de Lumia 925 voorzien van Nokia Music met MixRadio voor het onbeperkt streamen van gratis muziek.

Verkrijgbaarheid
De Nokia Lumia 925 is de eerste Lumia waarbij in de behuizing metaal gebruikt wordt, wat het toestel tegelijk aantrekkelijk en robuust in zijn uitstraling maakt. Op de polycarbonaat achterzijde klikken gebruikers makkelijk een draadloze oplaadcover. Zo hebben zij nog meer plezier van hun smartphone in combinatie met een groot aantal draadloze Nokia-oplaadaccessoires en het draadloze ecosysteem. De oplaadcovers zullen los verkrijgbaar zijn in wit, zwart, geel en rood.

De Nokia Lumia 925 heeft een verwachte consumentenprijs van 549 euro inclusief btw, exclusief subsidies en zal geleverd worden vanaf eind augustus 2013. Het toestel wordt in Nederland geleverd met 16 GB.

Over Nokia

Nokia is een wereldleider in mobiele communicatie. De Nokia-producten maken een integraal onderdeel uit van het leven van mensen overal ter wereld. Dagelijks gebruiken 1,3 miljard mensen hun Nokia-toestel om ervaringen vast te leggen en te delen, informatie op te zoeken, de weg te vinden of gewoonweg met elkaar te praten. Door de technologische en designinnovaties is Nokia een van de bekendste merken ter wereld. Voor meer informatie: http://www.nokia.com/global/about-nokia

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Stella Jansen / Linda van Aalten
E: nokia@progresscommunications.nl
W: newsroom.nokia.nl

Laatste van Nokia
Nokia en Deutsche Telekom werken samen aan XG-FAST-technologie

Nokia introduceert Lumia 1520 eind januari 2014 in Nederland

Instagram beschikbaar voor Nokia Lumia smartphones
Verstreken tijd: 8 jaar en 18 dagen
Nokia contact

Logo Nokia

info@nokia.nl
  www.nokia.nl
Nokia sociaal

Nokia tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle