Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (8 jaar en 18 dagen geleden)

Spijkers en Spijkers online met wehkamp.nl

SIS-collectie Nederlandse designzusjes vanaf augustus in grootste online warenhuis

ZWOLLE, 13 juli 2013 – De mode-collectie ‘SIS’ van de Nederlandse designzussen Spijkers en Spijkers is vanaf augustus verkrijgbaar bij wehkamp.nl. Het online warenhuis start met zo’n 15 items uit de najaarscollectie 2013. Met de ready to wear collectie SIS, is Spijkers en Spijkers een bron van inspiratie voor andere Nederlandse modeontwerpers door commercieel te innoveren. Gisteren presenteerde Spijkers en Spijkers in de openingsshow van de Amsterdam Fashion Week hun SIS-collectie voorjaar 2014, die vanaf februari/maart bij wehkamp.nl verkrijgbaar zal zijn.

SIS by Spijkers en Spijkers

‘Sweet Rock & Roll’ is de term waarmee Spijkers en Spijkers hun SIS-collectie voor het najaar 2013 beschrijven. De collectie is een hommage aan de jeugdculturen uit de 50’s en laat zich kenmerken door polkadots, lichte en donkere kleuren, traditionele materialen en rebelse accenten. De najaarscollectie van SIS toont aan dat de Nederlandse vrouw ook in de winter niet al te zwaarmoedig voor de dag hoeft te komen. De even comfortabele als vrouwelijke ontwerpen zijn tegelijkertijd speels en sophisticated.

Spijkers en Spijkers

Spijkers en Spijkers is het label van de Arnhemse designers en tweelingzusjes Truus en Riet Spijkers, geboren op 12 maart 1970 te Hardenberg. Zij studeerden in 1993 respectievelijk 1994 af aan de Hogeschool voor de Kunsten Arnhem (tegenwoordig ArtEZ geheten) afdeling modevormgeving en volgden in 2000 de masteropleiding aan het Fashion Institute Arnhem. De zusjes hebben een historische fascinatie voor de jaren ’20 wat nadrukkelijk tot uiting komt in hun designs.

Dutch Design bij wehkamp.nl

Spijkers en Spijkers is een nieuwe toevoeging aan de steeds groter wordende lijst van Nederlandse ontwerpers die (een deel) van hun collectie viawehkamp.nl verkopen. Eerder ging het online warenhuis samenwerking aan met Piet Hein Eek, Piet Boon, Studio Jux, Emily Hermans (MLY), Ramon Middelkoop (My Paper Bag), Sonja van der Vleuten (Shhg) en Caroline Mewe (Alchemist).

wehkamp.nl verwacht in de komende maanden opnieuw een aantal nieuwe namen van Nederlandse ontwerpers bekend te kunnen maken.

Over wehkamp.nl

wehkamp.nl, één van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, zo’n 122 miljoen bezoekers per jaar en ruim 7 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online-warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit ruim 180.000 artikelen verdeeld over Mode, - Huis, Tuin & Do It Yourself, - Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, - Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 590 miljoen euro in het boekjaar 2012/2013, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.

Laatste van wehkamp.nl
Oranjekoorts hoogst in Noord-Nederland

wehkamp.nl lanceert geheel nieuwe website met online magazine

wehkamp.nl bouwt ’s werelds grootste geautomatiseerde magazijn voor online retail
Verstreken tijd: 8 jaar en 18 dagen
wehkamp.nl contact

Logo wehkamp.nl

Dirk van den Bogaart
  dvdbogaart@wehkamp.nl
  www.wehkamp.nl
wehkamp.nl sociaal

wehkamp.nl tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo