ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (8 jaar en 65 dagen geleden)

ZapFi wil snel verder groeien in Nederland: nu al 100 free WiFi hotspots

meer informatie, foto's en CV's op: http://prez.ly/jud

Rotterdam, Nederland • 21 mei 2013 •  ZapFi, een innovatieve leverancier van intelligente mobiele marketing-oplossingen, maakt zich klaar voor een versnelde groei op de mobiele marketing markt in Europa. In Nederland heeft ZapFi voet aan wal met 100 free WiFi hotspots (Amsterdam, Den Haag, Leiden, Haarlem, Rotterdam en Utrecht). Om snel verder te groeien, krijgt ZapFi een nieuwe kapitaalinjectie en een versterkt management team. Naast Gery Pollet, stichter en Executive Chairman van ZapFi, komen drie beslagen telecom en marketing professionals te staan: Michel De Coster (Chief Executive Officer), Claudia Nieuwland (Chief Commercial Officer) en Wim Seynaeve (Chief Financial Officer). De bijkomende kapitaalinjectie van 4 miljoen euro door bestaande aandeelhouders maakt de verdere uitbouw van het WiFi- en marketingplatform en een snelle uitrol van projecten mogelijk.

ZapFi slaagde er het afgelopen jaar in om een stevige reeks van nieuwe projecten op te starten. Het nieuwe kapitaal wordt ingezet om deze projecten te implementeren en op hetzelfde elan verder te groeien. Daarnaast bouwt ZapFi verder aan het WiFi- en marketingplatform en het afsluiten van samenwerkingsverbanden met strategische telecompartners op internationale markten. Op de Belgische markt sloot ZapFi een samenwerkingsverband af met Belgacom. Samen werd een project voor Belfius gerealiseerd.

Michel De Coster, CEO van ZapFi: “Het wordt voor bedrijven steeds moeilijker om klanten doelgericht en op het juiste moment te prikkelen met relevante boodschappen. Onderzoek wijst uit dat vooral mobiele marketing klanten weet te overtuigen en hen tot aankoop aanzet. ZapFi speelt hierop in. Via WiFi-technologie verzamelen en analyseren we gegevens van mobiele gebruikers. Zo kunnen we bedrijven concreet adviseren hoe en wanneer ze klanten kunnen aanspreken: advies gebaseerd op een analyse van gedrag, locatie, vriendennetwerken en sociale interacties. Die kennis is van vitaal belang op markten waar de slag om de klant steeds moeilijker wordt.”

Het versterkte management team (CV’s in bijlage) heeft heel wat jaren ervaring op de teller in de telecom-, technologie- en marketingwereld. Zij zetten de schouders onder een nieuwe groeifase van het bedrijf. Hun objectief is om nieuwe projecten snel te implementeren en een referentie te worden in de mobiele marketing markt; met een bijzondere focus op België, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.

“Ik ben ontzettend blij met de aanstelling van Michel De Coster als onze nieuwe CEO. Hij heeft bij bedrijven als BT en Colt heel wat managementervaring opgedaan en heeft bewezen dat hij een geoliede organisatie kan uitbouwen. Michel gaat zich bezig houden met het dagelijks management van ZapFi. Ik ga me nu meer richten op het uitbouwen van belangrijke partnerships en het verder uittekenen van onze strategie," zegt Gery Pollet, stichter en Executive Chairman van ZapFi.

Laatste van ZapFi Netherlands BV
ZapFi versterkt het management team met de aanwerving van Eric Willems als COO

ZapFi wil snel verder groeien in Nederland: nu al 100 free WiFi hotspots
Verstreken tijd: 8 jaar en 65 dagen
ZapFi Netherla.. contact

Logo ZapFi Netherlands BV

info@zapfi.com
  business.zapfi.com
ZapFi Netherla.. sociaal

ZapFi Netherla.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo