www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (7 jaar en 144 dagen geleden)
PR: Key Communications

Beheren van back-ups wordt meer flexibel met nieuwe ImageManager6® van StorageCraft

• StorageCraft ImageManager6® verbetert business continuity dank zij efficiënter en veiliger beheer van back-ups
  • Opties voor flexibele replicatie en organisatie
  • Back-ups gecontroleerd op haalbaarheid

19 februari 2013 – StorageCraft, een vooraanstaande leverancier van innoverende software oplossing voor back-up en disaster recovery, introduceert ImageManager 6® – de nieuwste versie van zijn best-in-class oplossingen voor back-up, recovery en gegevensbescherming. De nieuwe oplossing biedt bedrijven een brede waaier opties voor het organiseren en beheren van beeldbestanden van back-ups die gemaakt werden met StorageCraft ShadowProtect®, de technologie die voor recovery marktleider is. Met ImageManager 6® kunnen back-upbestanden tegen een hogere snelheid en op compleet veilige wijze gerepliceerd worden op een externe server, in de StorageCraft Cloud of in een andere cloud. Nieuwe en innoverende tools regelen de administratie op een flexibele en efficiënte wijze; deze omvatten het locale beheer van replicaties, de automatische consolidatie van de beeldbestanden van back-ups en de mogelijkheid om processen in te stellen voor de retentie van beeldbestanden van back-ups. Alle beelden zijn bovendien permanent controleerbaar en beschikbaar. Systeembeheerders kunnen meldingen instellen in verband met de status van alle back-ups en back-upbeelden. Zo’n flexibel, efficiënt en controleerbaar beheersysteem voor back-ups is de centrale pijler voor verdere verbeteringen in zake business continuity gebaseerd op digitale data en processen.

Bijzondere eigenschappen van ImageManager6

Door gebruik te maken van de HeadStart Restore technologie, kunnen back-upbeelden op voorhand beschikbaar gemaakt worden als een virtuele machine. Een systeem kan zo hersteld worden in enkele minuten, een aanzienlijke tijdverkorting. Tijdens de werkuren wordt met de nieuwe StorageCraft oplossing de bandbreedte gecontroleerd zodat het netwerk beter presteert. De nieuwe ShadowStream tool verhoogd ook aanzienlijk de snelheid waarmee back-ups doorgestuurd worden naar externe opslaglocaties zoals clouds of data centers. Intelligente FTP replicatie van gegevens naar een externe locatie wordt mogelijk dank zij intelligentFTP. De licentie voor intelligentFTP staat de replicatie toe naar LAN- of WAN-gebaseerde locaties. Het beheren van back-ups wordt drastisch verbeterd door dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse geconsolideerde back-ups. Met StorageCraft Rolling Consolidation wordt het mogelijk om externe incrementele bestanden tot één enkel bestand te consolideren. Als slechts de noodzakelijke back-up beeldbestanden opgeslagen zijn, worden de opslagbehoeften tot een minimum beperkt en retentie wordt eenvoudiger. De back-up beelden worden constant gecontroleerd zodat recovery in geval van nood kan gegarandeerd worden. Met deze technologie kunnen bedrijven in de tijd hun bestanden met back-up beelden blijven controleren om zeker te zijn dat hun gegevens ongerept zijn.

Voordelen van StorageCraft ImageManager6 in het kort

• Replicatie van back-up beelden in de StorageCraft Cloud of een andere cloud.
  • Transfer van een basis afbeelding van een harde schijf naar de cloud en, tezelfdertijd, externe replicatie van incrementele beelden door het gebruik van intelligentFTP.
  • Snellere externe replicatie naar een cloud met de technologieën ShadowStream en intelligentFTP.
  • LAN- en WAN-gebaseerde replicatie.
  • Planning en controle van bandbreedte door het beperken van de externe replicatiesnelheden tijdens werkuren en het opheffen van deze beperkingen na de werkuren.
  • Snellere recovery, in slechts enkele minuten, met het gepatenteerde HeadStart Restore.
  • StorageCraft Rolling Consolidation: externe opslagruimte wordt vrijgemaakt door consolidatie van incrementele bestanden in één enkel bestand.
  • Mogelijkheid om retentieprocessen in te stellen voor locale en externe back-up beelden.
  • Herhaalde verificatie van back-up beeldbestanden.
  • E-mail meldingen over de status van back-up beelden.

StorageCraft ImageManager 6® kan gedownload worden via http://download.storagecraft.eu

Informatie over StorageCraft Europe
StorageCraft Europe levert innovatieve beveiligingsoplossingen voor disk-based back-up, herstel bij noodgevallen, systeemmigratie en gegevensbeveiliging voor servers, desktops en laptops. De softwareoplossingen van StorageCraft verkorten de storingsduur, verbeteren de beveiliging en stabiliteit van gegevens en systemen, en verlagen de Total Cost of Ownership (TCO). www.storagecraft.eu.

In de Benelux worden de StorageCraft producten door MGK Technologies verdeeld en door locale resellers verkocht.

PERSINFORMATIE
Catherine d’Adesky

Key Communications
catherine@keycommunications.be
MGK Technologies
+352  26 18 51
mmutelet@mgk.lu
Laatste van StorageCraft Technology Corporation
StorageCraft verbindt back-up en disaster recovery van Windows en Linux systemen met goednieuwe ShadowProtect SPX

Leader in back-up en recovery viert 10de verjaardag

StorageCraft brengt ShadowProtect Granular Recovery for Exchange 7.5 voor het eerst als standalone
Verstreken tijd: 7 jaar en 144 dagen
StorageCraft T.. contact

Logo StorageCraft Technology Corporation

info@mgk.lu
  www.storagecraft.com/nl
StorageCraft T.. sociaal

StorageCraft T.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4